[jasmine]
 #423102  od stehlapce
 před 3 týdny
A nebude náhodou problém s tím, že se do toho vrtáte? Mám telefon tak jak jsem go koupil, žádný odemčený nevím co. A všechno funguje. V březnu 2x aktualizace. Kolega v práci to samé. Není chyba telefonu, že si ho rozmr.áte nějakými pokusy 😉
 #423194  od lukasMK
 před 2 týdny
Právě že ne, já jsme dnes už spíše BFU uživatel. Do telefonu nehrabu, nerootuju. Nemám na to čas ani chuť. Android One jsem právě volil kvůli rychlosti, jednoduchosti a aktualizacím. Začal jsem se v tom hrabat vždycky až potom, co telefon zdechl jako zoufalej pokus si pomoct.

Jinak Nokia 7 plus, naprostej luxus. Stejnej systém a přitom hromada detailů navíc (spousta gest navíc, daleko víc nastavení plochy, na home screen řádek navíc...). Telefon je daleko svižnější, žádný záseky. Už jen balení, kde najdete luxusní sluchátka, 18W rychlo nabíječku atd... Nesrovnatelné. Asi nejlepší rozhodnutí, co jsem udělal...
Endva3 se to líbí
 #423409  od stehlapce
 před 2 týdny
No uvidíš, my naopak v rodině s Nokií zkušenost blbá. Byla to teda 6-ka.
Ale zamrzala, fotoaparát padal. Podpora nula.
 #423703  od wram
 před 2 týdny
Ahoj, večer se mi stáhla aktualizace... restart... a nyní se nedostanu dál než na úvodní obrazovku androidone...
...restart dlouhým podržením ani přes fastboot nepomáhá...

...lze s tím něco udělat? nebo rovnou reklamace?

...kupováno na mall.cz.. podle komentářů výše se mám na čas reklamace s telefonem rozloučit jo?
...dotaz: nemám zálohu... lze ji nyní nějak vytvořit? případně bude po servisním zásahu v telefonu vše jako před aktualizací nebo se mám s daty rozloučit?

...telefon mám od listopadu a předchozí cca 3 aktualizace byly bez problémů... předem díky za jakoukoliv reakci...
 #423708  od lukasMK
 před 2 týdny
Ano bohužel musíš reklamovat. Začínají být ty telefony od mall.cz krajně podezřelé, to už jen tady je třetí případ od mall.cz.
O data samozřejmě přijdeš, v servise celý telefon přeflashují.
 #423727  od Pero55
 před 2 týdny
Je to marny, marny... Proč si nezaskrtnete ve vývojářském nastavení povolení odemknutí bootloaderu. Pak můžete kdykoliv preflahovat přes miflash...

Odesláno z mého Mi A2 pomocí Tapatalk

 #423729  od lukasMK
 před 2 týdny
je to marný, je to marný. To jsem totiž udělal, přes Miflash přefleshnul a nepomohlo to ;) stačí číst můj předchozí příspěvek.
 #423730  od wram
 před 2 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
je to marný, je to marný. To jsem totiž udělal, přes Miflash přefleshnul a nepomohlo to ;) stačí číst můj předchozí příspěvek.
Přesně to jsem chtěl Pero55 napsat... a hlavně, předchozí aktualizace byly OK...
 #423732  od wram
 před 2 týdny
lukasMK - píšeš, že příště napíšeš reklamaci na mall jinak... můžu se zeptat jak?
 #423744  od lukasMK
 před 2 týdny
Ano, právě reklamaci přijali. Napsal jsem tam, že dle vyjádření servisu Xiaomi se jedná o vadnou paměť na desce.
 #424063  od LubinoSVK
 před 2 týdny
Chcem sa Vás opýtať, čo sa dostávate po aktualizáciách do bootloapu akú verziu MI A2 máte, či 32GB, 64GB alebo 128 GB.
 #424064  od LubinoSVK
 před 2 týdny
Chcem sa Vás opýtať, čo sa dostávate po aktualizáciách do bootloapu akú verziu MI A2 máte, či 32GB, 64GB alebo 128 GB.
 #424162  od Rossignolek
 před 2 týdny
Právě sem si na mall.cz koupil Mi A2 64Gb a po přečtení diskuze sem se zděsil. Sem tedy zvědavý, jak dopadne moje aktualizace...
 #424318  od Rossignolek
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 týdny
Právě sem si na mall.cz koupil Mi A2 64Gb a po přečtení diskuze sem se zděsil. Sem tedy zvědavý, jak dopadne moje aktualizace...
Hlásím, že u mě proběhla aktualizace v pořádku
Stevik se to líbí
 #424370  od lukasMK
 před týdnem
Tak to buď rád, tím pádem už asi problém mít nebudeš. Každopádně mě na mallu slíbili, že pokud to udělá potřetí vrátí prachy. Takže hned po návratu ze servisu jdu aktualizovat.
 #424386  od wram
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Tak to buď rád, tím pádem už asi problém mít nebudeš. Každopádně mě na mallu slíbili, že pokud to udělá potřetí vrátí prachy. Takže hned po návratu ze servisu jdu aktualizovat.
... není pravda... u mě dvě aktualizace v klidu a při třetí telefon umřel... verze 64 GB...
 #424418  od lukasMK
 před týdnem
Tak to těch důvodů bootloopu bude víc. Docela by mě zajímalo zdali se k tomu xiaomi někdy vyjádří.
Na Nokii 7+ zatím updaty musím říct bez problémů, ti to docela slušně rozdělují na MR (Maintenance Release) a SR (pouze Security Patch) update. S březnovou aktualizací přišla velká záplata, kde vyladili opravdu vše včetně konečně funkčního ANT+, takže za mě palec nahoru. Není to tak, že by vydávali každej měsíc záplaty, které něco opraví a jiné chyby nasekají.
Endva3 se to líbí
 #425832  od XCrow
 před 2 dny
April update zatim bez viditelnych zmen. Vsechno slape:)

Odesláno z mého Mi A2 pomocí Tapatalk

Endva3, Stevik se to líbí

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru jsou celkem 2 uživatelé :: 2 registrovaní, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot], Stevik a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat