[Smartwatch]
 #362932  od Partlik
 před 6 lety
Zdravím, updatoval jsem, vše proběhlo ok. Ale místo restartu se hodinky vyply a už nenaběhnou. Nějaké řešení je? Díky
 #362966  od wentink
 před 6 lety
A měl jsi nainstalovaný jaký FW? Originál nebo český FW? Jak jsi updatoval? Chce to trochu více informací
 #362967  od Partlik
 před 6 lety
Měl jsem tam nejaktualnejsi, takze original. Pres Notify&Fitness. Instaloval jsem V 0.1.0.39.
 #362968  od Partlik
 před 6 lety
Měl jsem tam nejaktualnejsi, takze original. Pres Notify&Fitness. Instaloval jsem V 0.1.0.39.
 #362973  od rbarat
 před 6 lety
Ono je asi najbezpečnejšie nechať tú aktualizáciu na štandardný MiFit...
 #362981  od Partlik
 před 6 lety
Na to už je pozdě. Vidím je přes bluetooth, je tam nějaká možnost?
 #363024  od rbarat
 před 6 lety
Skús či Gadgetbridge nadviaže a udrží spojenie. Ak áno, nahraj cezeň ROM.
 #363028  od rbarat
 před 6 lety
Jasné, pretože nejde obrazovka, nemôžeš potvrdiť párovanie. Klasika, to sme tu už riešili X-krát. Môžeš si rovno objednať nové hodinky. Toto sa nijako softvérovo opraviť nedá. :frowning2:
A nabudúce nechaj aktualizáciu na automatický proces v MiFit a v hodinkách pôvodnú anglickú ROM. Tak by sa nemalo nič pokaziť.

Takéto totálne bricky sa stali luďom vtedy, keď mali v hodinkách custom ROM a prišla aktualizácia origo ROM alebo pálili do hodiniek kde-čo pomocou Notify či inak. Najistejšie je nechať proces aktualizácie na MiFit a mať v hodinkách origio anglickú ROM. Nahrať si vlastný ciferník a český font možno, to vplyv nemá.
 #363030  od Partlik
 před 6 lety
A vztahuje se na to záruka? Nebo to vyřeší nějaký servis?
 #363031  od rbarat
 před 6 lety
Reklamáciu môžeš skúsiť, ale samozrejme sa nesmieš priznať, že si do ho hodiniek pálil soft neoriginálnou aplikáciou.
 #363032  od Partlik
 před 6 lety
Bych je mogl zkusit rozebrat no. :/ Jo, tak zkusím tu reklamaci.
 #363033  od rbarat
 před 6 lety
Pokiaľ viem, nie je známe riešenie čo robiť po rozobratí. Teda či vôbec exituje nejaký vnútorný konektor pre pripojenie k PC na nahratie ROM alebo také niečo. Takže máš asi jedinú možnosť, skúsiť tú reklamáciu a dúfať, že Ti to prejde.

Aha, tu je facebooková skupina rovnako postihnutých: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #363044  od Partlik
 před 6 lety
Tam už jsem poslal žádost o členství, zatím nic. To se jako nedá fixnout rozebráním jo? Tak to bych se divil. :D
 #363045  od rbarat
 před 6 lety
Veľa ľudí už písalo, že by to teoreticky mohlo ísť rozobratím, nikde sa ale neobjavil žiadny konkrétny návod.

Tu vidno rozobraté hodinky - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Na tomto obrázku je 5 bodov, ktoré by teoreticky mohli slúžiť na USB pripojenie, ale ako vravím, žiadny návod som nikde nenašiel - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Naposledy upravil(a) rbarat dne 05 Dub 2018, 08:52, celkem upraveno 1 x.
 #363046  od Partlik
 před 6 lety
Ty už jsem viděl no. Napíšu do nějakých servisů, třeba to umi.
 #363047  od rbarat
 před 6 lety
Ak by si našiel riešenie, budú Ti vďačné stovky ľudí...

Len sa obávam, že pri tom rozoberaní sa poškodí plast hodiniek, vidno to aj na tých obrázkoch.
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #363052  od Partlik
 před 6 lety
Kdybch to věděl, tak bych je nekoupil... Jak to může být tak těžké.... Psal jsem na Gearbest, tak uvidím jestli uznají reklamaci.
 #363053  od rbarat
 před 6 lety
No, ale Ty si s hodinkami robil neautorizovanú činnosť. Na vlastné riziko.

Bip sú perfektné hodinky, dajú sa kúpiť za cca. 45€, na GB s kupónom, majú excelentnú výdrž baterky, ako žiadne iné hodinky. Teda konkurencia v tejto kategórii nie je. Zrejme kvôli nízkej cene hodinky nemajú USB bridge na PC.


Téma na XDA - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Riešenie neexistuje

Ako sme už na tomto fóre viackrát písali, najlepší predpoklad dlhého života hodiniek je nerobiť s nimi nič neautorizované. Najjednoduchšie je používať ofiko MiFit + apku Amafit Tools (prípadne Notify) na rozšírenie funkcií. Tým nič nepokazíš. Apka Amazfit Tools nedovoľuje spraviť s hodinkami nič, čo by ich mohlo pokaziť.
Naposledy upravil(a) rbarat dne 05 Dub 2018, 09:27, celkem upraveno 4 x.
 #363321  od Partlik
 před 6 lety
Tak jsem napsal do Mi Pointu v Brně a prý to s největší pravděpodobností unbricknou. Myslíte si, že je to reálný? :D
 #363326  od rbarat
 před 6 lety
No, po rozobraní možno áno, ak sa vedia nejako vnútorne napojiť.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat