[Smartwatch]
 #370825  od Petr Kodýdek
 před 5 lety
Dnes jsem obdržel nový xiaomi amazfit bip, zapnul jsem hodinky naskočil obrázek párování. Do telefonu jsem stáhnul MIFIT a postupoval dle pokynů. při párování naskočí v telefonu hláška Nelze párovat - kontaktujte zákaznické centrum. Hodinky nelze z této obrazovky nikam přepnout a jsou stále zapnuté. Nevíte někdo co s tím?
 #370835  od hemendex
 před 5 lety
Urcite existuje kopa moznosti, ja skusim tie, co pomohli mne:
- restart telefonu a bluetoothu (to si asi skusal)
- reinstal Mi Fit, resp. instalacia starsej verzie stadeto Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
- over si, ci v dosahu bluetoothu nie su aj ine hodinky, mne pol dna nesiel sparovat Mi Band, kedze som mal v byte zapnute dva
- alebo skus iny telefon, niektore znacky robia problemy
- pripadne skusat donekonecna, hodinky prilozit uplne k mobilu, mne raz sparovalo Amazfit az na cca 20. pokus
- na youtube je par navodov, ako to rozchodit, predpokladam, ze bricknute ich nemas...
 #370839  od rbarat
 před 5 lety
Petr, napíš čo presne si robil, aby sme vylúčili že si niečo nespravil dobre. A tiež radím skúsiť iný telefón.
Naposledy upravil(a) rbarat dne 01 Čer 2018, 09:32, celkem upraveno 1 x.
 #370852  od Roy100
 před 5 lety
No, myslím že nejjednodušší bude hodinky prvně nabít a zkusit párování když jsou na nabíječce, popřípadě až budou nabité na 100%.
 #370893  od Petr Kodýdek
 před 5 lety
Hodinky jsou nabité cca na 60% takže jsem je nedobíjel. Telefon jsem restartoval, znovu nainstloval MIFIT a stále to samé. K telefonu se mi hodinky připojí to vidím v BT, ale aplikace píše nelze spárovat.
 #370898  od mrpedro
 před 5 lety
Petr Kodýdek píše:Hodinky jsou nabité cca na 60% takže jsem je nedobíjel. Telefon jsem restartoval, znovu nainstloval MIFIT a stále to samé. K telefonu se mi hodinky připojí to vidím v BT, ale aplikace píše nelze spárovat.
Ale tobě se nemají s telefonem v BT sparovat. Pouze v MiFit.

Odesláno z mého HM NOTE 1LTE pomocí Tapatalk

 #370901  od yoli
 před 5 lety
Presne tak, nepáruje sa to, ako hands free, selfie tyč......nie v bluetoothe telefónu, iba v app MiFit.
 #370904  od Roy100
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Hodinky jsou nabité cca na 60% takže jsem je nedobíjel. Telefon jsem restartoval, znovu nainstloval MIFIT a stále to samé. K telefonu se mi hodinky připojí to vidím v BT, ale aplikace píše nelze spárovat.
No právě prvně je třeba dobít, po připojení k nabíječce je přes mifit sparujes, v žádném případě je neparuj v menu telefonu.
 #370917  od Varina1991
 před 5 lety
Mam asi úplně to same, me dnes prisli hodinky a chtel jsem sparovat s aplikaci notify & fittnes amazfit bip, ted uz vim, ze sem mel skrz mi fit nejdriv a vubec nic nejde.. Mma tam obrazek viz foto.. Poradi nekdo?
Obrázek
 #370923  od rbarat
 před 5 lety
Nemáš náhodou v okolí nejaké iné BT zariadenie?

Ak nie, sprav toto:
- odinštaluj Notify
- skontroluj, či v Bluetooth nezostalo pripojenie
- nahraj MiFit
- reštartuj telefón (dôležité!!!)
- spusti Mifit -> spárovanie by sa malo rozbehnúť
 #370986  od Petr Kodýdek
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Můžeš, proč by jsi nemohl :-) já teda používám Gadgetbridge, na změnu FW pak MiFit
No bohužel, když jsem zkusil MIFIT tak je stejný problém jako na začátku hodinky nemůžu v aplikaci spárovat a vyskakuje hláška nelze párovat kontaktujte zákaznické centrum.
 #371022  od Ru2018
 před 5 lety
Zdravím, mám stejný problém se spárováním i stejná hláška " Nelze párovat - kontaktujte zákaznické centrum".
U mě to, ale začalo po továrním nastavení v mobilu ke kterému byli hodinky už spárované. Pomůže odinstalace MiFit a nový účet?
 #371028  od rbarat
 před 5 lety
Prihlás sa do svojho Mi účtu a zruš pripojenie hodiniek (Account & permissions) -> Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Potom nainštaluj MiFit a skús nové párovanie.
 #390620  od zuzo377
 před 5 lety
Na hodinkách amazfit bip nereaguje displej, stláčam zelené tlačidlo potvrdenia párovania, ale vôbec nič sa nedeje, hodinky nereagujú
 #400313  od Havris
 před 5 lety
Zdravím.
Dnes mě přišly hodinky a když je chci spárovat tak to na hodinkách nejde spárovat. Cvakám dokola jak deb** a nic..



Posílám ve 14 denní lhůtě zpět a první zkušenost velmi špatná...
 #400319  od Roy100
 před 5 lety
Tak podle videa zjevně zareagovaly, bo ti zmizely tlačítka, měl jsi vůbec ve founu nainstalovaný mifit? Myslím, že si podlehl předčasně panice.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat