[Smartwatch]
 #367332  od fandap
 před 6 lety
Spotřeba baterie telefonu
Mám cca dva týdny Amazfit BIP - spárováno s telefonem Sony Xperia Z3+.
Od začátku sleduji významné navýšení spotřeby baterie telefonu. Pravděpodobně jde o velmi častou komunikaci s hodinkami přes Bluetooth. Zkoušel jsem už vypnout všechny notifikace i měření tepu ale nedaří se mi to nijak vylepšit. Nemá někdo tip co s tím? Jak snížit frekvenci komunikace telefon/hodinky?
 #367334  od technikus
 před 6 lety
Koupit si digitálky. :joy:
BT mám permanentně zapnuté ať už pro hodinky tak BT HF a žádné vybíjení se nekoná. Výdrž normální, rozhodně ne žádné turbo vybíjení
 #367336  od technikus
 před 6 lety
Ideálně to chce ukázat screen z nějakého správce aplikací/vytížení BT/ využití baterie apod., kde je nějaký ukazatel a aby to porovnal někdo jiný, kdo vlastní stejný model MT nebo alespoň značku. Takhle obecně těžko říct
 #367344  od dudilek
 před 6 lety
Mne sa to na každom telefóne pohybuje na 0-1%, vrátane xperie. Buď sa ti v mobile zasekol nejaký proces a pomôže reštart, alebo je to horšie a bude to chcieť továrne nastavenie.
 #367355  od rbarat
 před 6 lety
Ono ide aj o to, v akom Bluetooth režime hodinky komunikujú s fónom. Ak fón nevie nový úsporný režim, komunikuje s hodinkami starým režimom, ktorý má oveľa väčšiu spotrebu, ako ten novší. To hy sa ale mali prejaviť aj na vydrží hodiniek.

Osobne tiež nemam problém so spotrebou. Chyby by som teda hľadal v Sony fóne.
 #367366  od fandap
 před 6 lety
V xperii mám Android 7.1.1. Ta úvaha o úsporném bluetooth režimu zní logicky. Ani hodinky nevydrží tolik, jak všichni píšete (určitě ne 30 dní ). Je nějaká šance "přepnout/změnit " bluetooth režim?
 #367371  od dudilek
 před 6 lety
Keď Xperia Z3 problém nemala, tak určite nebude mať problém jej nástupca Xperia Z3+.

Takže tento smer je zlý, ak myslíte BLE režim, tak to tá Xperia samozrejme má.

Ak sa ti nechce robiť hard reset na mobile (čo chápem), skúsil by som ešte jednu vec.

Problém môžu robiť aj "zaseknuté" hodinky, ktoré vyžadujú neustálu komunikáciu.
Takže ako prvé by som vypol na mobile BT a sledoval ako sa zmení vybíjanie v mobile aj hodinkách. Kľudne to vydrž aj týždeň.
 #367373  od fandap
 před 6 lety
Vypnout BT jsem samozřejmě zkoušel. Vybíjení telefonu se hned vrátilo do normálu. U hodinek nevím. Tam to nemám tak vyzkoušené ani to tam není tak důležité. (i cca 5% denně považuji za super). Zkoušel jsem i zrušit spárování ;vypnout / zapnout hodinky;reset telefonu ;všemožné šťourání v nastavení telefonu i MiFit. Zatím nic nepomáhá... 😕
 #367374  od dudilek
 před 6 lety
Reset telefónu?




serak píše:K tomu měření tepu je zajímavý článek na Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Doporučuji přečíst. Já jsem kupříkladu taky v domnění lepší přesnosti měření dotahoval pásek natěsno a pak se divil.
Obecně ta metoda není nijak moc přesná a to bez ohledu na výrobce hodinek. Mě při jízdě na kole výrazně pomohlo pásek nemít moc přitažený a mít ho stažený co nejblíž k hraně dlaně. Pak mi tep lítal zhruba o 5-8 tepů proti hrudnímu pásu. Každopádně je potřeba počítat s mírným zpožděním a nedivit se, že když slezete z kola, tak vám jde tep nahoru :-)
GPS za mě v pohodě. Trasu zaznamená se stejným rozptylem jako dva různé mobilní telefony.
Článok fajn. K tomu dotiahnutiu náramku.
Asi si pod tým predstaví každý niečo iné.
Ja napríklad nosím náramok celkom na voľno, asi tak že sa mi pod neho zmestí malíček.
Keď idem robiť športovú aktivitu, náramok pritiahnem aby sa nemohol pohybovať po ruke ani pri otrasoch, ale stále nie tak pevne, aby to ovplyvňovalo tok krvi....
 #367386  od HonzaSk
 před 6 lety
Je normální, že když zrestartuju telefon (Redmi Note 4 / AOSPex 5.4 / Android 8.1) tak se na displeji hodinek vynulují denní nachozené kroky? V Mifit historii jsou kroky správně, jen to nedrží na hodinkách. Ciferník má změněný přes apk AmazFit Bip Watchfaces.
 #367397  od fandap
 před 6 lety
myslel jsem restart .....
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Reset telefónu?
 #367398  od fandap
 před 6 lety
myslel jsem restart .....
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Reset telefónu?
 #367429  od landov
 před 6 lety
ObrázekTak v GP je vraj 4.5. aktualizovany MiFit, ale stale verzia 3.3.1, ale ziadna aktualizacia nie je dostupna cez telefon.
Obrázek
 #367430  od technikus
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť je novější (v 3.3.2) a není to beta
 #367434  od technikus
 před 6 lety
Podle Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť je tam fw 0.1.1.36
 #367692  od mujnove99
 před 6 lety
Zdravím komunitu,
chtěl bych se zeptat, mám nově hodinky a zkoušel jsem přesnost GPS signálu při chůzi. GPS funguje, ale když se v aplikaci podívám na záznam trasy, tak trasa je posunutá v podkladech (viz. obrázek). Mám iOS, takže funguji jen přes oficiální aplikaci. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
Obrázek
 #367728  od mujnove99
 před 6 lety
Vyřešeno. Neměl jsem od doby pořízení zaplou GPS na mobilu. Jakmile jsme zapl aktualizovalo se mi na hodinkách a-gps a zobrazení na mapě je v pořádku. Ve sports trackeru jdou zapnout zdroje dat z hodinek?
 #367819  od technikus
 před 6 lety
Pár dní zpět jsme tu psali o Mi Fit 3.3.2, ale ne co přibylo. Umožňuje nastavit rychlou volbu - zástupce po přejetí vpravo na domácí obrazovce (v základu je tam nastaveno počasí)
 #367880  od petrov75
 před 6 lety
Zdravím pánové a dámy, hodinky jsou super, akorát nevím proč, ale neregistrují spánek když přijdu po noční, nesetkal se s tím někdo?
Když jdu spát normálně večer, tak v pohodě, ale po noční jdu spát třeba v 8h ráno a spím až do 14h a hodinky (MiFit) to nezaregistruje a píše že jsem nespal.
Mám MiFit a koupenou Amazfit Tools, hodinky v angličtině s origo sw.
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 113

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat