[Smartwatch]
 #341265  od klempa
 před 6 lety
@technikus Tiež v tom nevidím logiku. Podľa mňa je to fakt len bug. Treba zmeniť jednu podmienku v kóde to je celé. Tiež mi tam chýba kontinuálne meranie tepu v nastaviteľných intervaloch, napr. raz za hodinu, ale čo už. Aj tak sú to super hodiny. :-P
 #341281  od wentink
 před 6 lety
Ahoj, zkuste aplikaci Tools & AMAZFIT. Ta funguje společně s MiFit a angličtinu drží stále. Autor je stejný, jako v případě apk Mi Band Tools pro Mi band 2.
Funkce stále přidává.

Odesláno z mého ASUS_Z00AD pomocí Tapatalk

klempa se to líbí
 #341295  od winni159
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Nasiel som PL firmware 0.1.0.13 Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť a RU/EN Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť v casti
Kód: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Работа с прошивкой. Модификации. 
Прошивки Amazfit bip

Da sa to nejako pouzit na CZ/EN verziu?
Ahoj, je potreba ten firmware pocestit. Udelam to zitra vecer nebo v sobotu, momentalne jsem pracovne mimo domov. Jinak poku by mel nekdo zajem udelat i slovensky preklad, pisnete mi do SZ a jak budu doma, tak se muzem domluvit jak na to. Prakticky by bylo nutne pouze prelozit ceske fraze z textaku, ktery mam a pak prelozit obrazky v nejakem grafickem editoru. V dalsich verzich by se prekladaly pouze prirustky, kterych neni mnoho, ve vetsine novych fw zadne.
 #341315  od klempa
 před 6 lety
@wentink,
Ahoj, srdečná vďaka za radu!!! Softvér je síce platený, ale úžasný a samozrejme hodinky sú v angličtine a zároveň funguje aj Mi Fit! Super, super, super!
Ešte raz ďakujem za pomoc! :wink:
 #341322  od Darei
 před 6 lety
winni159 píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Nasiel som PL firmware 0.1.0.13 Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť a RU/EN Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť v casti
Kód: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Работа с прошивкой. Модификации. 
Прошивки Amazfit bip

do tohoto by som kludne isiel, aj ked tymi obrazkami som si neni isty, ale nejako sa to podda :laughing:
Da sa to nejako pouzit na CZ/EN verziu?
Ahoj, je potreba ten firmware pocestit. Udelam to zitra vecer nebo v sobotu, momentalne jsem pracovne mimo domov. Jinak poku by mel nekdo zajem udelat i slovensky preklad, pisnete mi do SZ a jak budu doma, tak se muzem domluvit jak na to. Prakticky by bylo nutne pouze prelozit ceske fraze z textaku, ktery mam a pak prelozit obrazky v nejakem grafickem editoru. V dalsich verzich by se prekladaly pouze prirustky, kterych neni mnoho, ve vetsine novych fw zadne.
 #341329  od wentink
 před 6 lety
klempa píše:@wentink,
Ahoj, srdečná vďaka za radu!!! Softvér je síce platený, ale úžasný a samozrejme hodinky sú v angličtine a zároveň funguje aj Mi Fit! Super, super, super!
Ešte raz ďakujem za pomoc! :wink:
Tak to jsem rád. Zapomněl jsem napsat, že aplikace je placená. Ovsem těch pár korun, 80 Kč (u tebe asi v přepočtu na EUR) je nic proti tomu, co všechno aplikace umožňuje, a to včetně anglického jazyka Obrázek

Odesláno z mého ASUS_Z00AD pomocí Tapatalk


 #341335  od lukinab
 před 6 lety
Ahoj, měl bych dotaz. Teď mám v hodinkách poslední verzi FW od Winieho a k tomu odpovídající verzi Mi Fit. Když si stáhnu novou verzi Mi Fit a nechám si aktualizovat FW v hodinkách na oficiální, půjde to ok nebo je riziko, že se to nějak podělá. Když je teď možnost mít hodinky v EN, tak bych přešel na oficiální verzi, abych to každou chvíli nemusel aktualizovat. Díky za rady.
 #341336  od Darei
 před 6 lety
@lukinab ak novy MiFit obsahuje novy FW pre hodinky, tak budes mat opat original FW, EN je len pri zvolenom EN jazyku v telefone. Inak je CN, pokial to teda nezmenis pouzitim niektoreho z uvedenych postupov.
 #341427  od M1Lh@us
 před 6 lety
Ahoj, dneska mi z ničeho nic hodinky prestaly podávat oznámení. Vcera vse fungovalo, v nicem jseem se nehrabal a dneska ani ťuk. Kdyz vlezu do nastaveni oznameni a tuknu na ikonu play jako test oznameni, nic se nedeje. Netuší někdo, kde je chyba? Dik
 #341431  od BigKvik
 před 6 lety
@M1Lh@us, jakou aplikaci používáš? Pokud Notify, tak jí zkus na tvrdo ukončit přes nastavení telefonu v aplikacích, to většinou pomůže ;)
 #341448  od M1Lh@us
 před 6 lety
Používám Notify. To jsem udělal, dokonce jsem ji i odinstaloval, odebral z bluetooth hodinky, oboje zarizeni restartovat a následně spojil jako pri prvnim pouziti a stejně to nepomohlo. Hodinky nedavaji oznameni
 #341452  od Juraš
 před 6 lety
@M1Lh@us,Zkus se taky podívat jak máš nastavenou aplikaci v úspoře baterie.
Pokud je telefon málo nabitý můžou notifikace přestat přicházet. A to někdy i po nabití. :-B
 #341499  od svanco
 před 6 lety
Dnes som zistil ze mobil ked je v anglictine a aj mifit tak na hodiny hodi update anglictinu. a potom je vidiet aj kto vola.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Ahoj, měl bych dotaz. Teď mám v hodinkách poslední verzi FW od Winieho a k tomu odpovídající verzi Mi Fit. Když si stáhnu novou verzi Mi Fit a nechám si aktualizovat FW v hodinkách na oficiální, půjde to ok nebo je riziko, že se to nějak podělá. Když je teď možnost mít hodinky v EN, tak bych přešel na oficiální verzi, abych to každou chvíli nemusel aktualizovat. Díky za rady.
 #341527  od M1Lh@us
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
@M1Lh@us,Zkus se taky podívat jak máš nastavenou aplikaci v úspoře baterie.
Pokud je telefon málo nabitý můžou notifikace přestat přicházet. A to někdy i po nabití. :-B
Úspora baterie žádná, oznámení aplikace povoleno , telefon víceméně pořad nabitý. Už fakt nevim co se kde stalo. Přitom ještě predevčírem vse ok, funkční. Je mi divný, že když v notify najedu na záložku oznameni, tak hovor a tuknu ta ikonku play, že to nic neudela.Ještě me napadá, aktualizoval jsem Notify na posledni verzi dostupnou v google play. Vám ostatním posledni verze Notify funguje v pohodě?
 #341545  od Homipc
 před 6 lety
Mam verzi 0.0.9.40, pouzivam N&F }MiFit odinstalovan]. Je nejaky duvod upgradovat, kdyz tadz ctu neustale problemy s cestinou?

M1Lh@us
N&T jsem upgradoval postupne primo z aplikace, pred par dny z GPlay. Hodinky neustale (v min. intervalech) hlasily, ze nemam zadne zpravy (nebo vsechn precteny). Neslo se toho zbavit, vypnuny hodinky, restart mobilu...
Neslo udelat ani downgrade, tak jsem N&T odinstaloval a naistaloval posledni predchozi verzi. Vse jelo ok, pak jsem nekde prectl, ze novy N&T umoznuje synchronizaci do Stravy na zkousku (10x). Tak jsem opet nainstaloval N&T z GPlay a zavada se uz neprojevila.
 #341560  od Juraš
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
@M1Lh@us,Zkus se taky podívat jak máš nastavenou aplikaci v úspoře baterie.
Pokud je telefon málo nabitý můžou notifikace přestat přicházet. A to někdy i po nabití. :-B
Úspora baterie žádná, oznámení aplikace povoleno , telefon víceméně pořad nabitý. Už fakt nevim co se kde stalo. Přitom ještě predevčírem vse ok, funkční. Je mi divný, že když v notify najedu na záložku oznameni, tak hovor a tuknu ta ikonku play, že to nic neudela.Ještě me napadá, aktualizoval jsem Notify na posledni verzi dostupnou v google play. Vám ostatním posledni verze Notify funguje v pohodě?
Tak bych udělal v Notify Nastavení / Rozšířené / Restart nastavení aplikace.
Nenahrával bych zatím zálohu. Pozor můžeš přijít o některá data a musíš znova nastavit. Je to nejjednodušší způsob odstranění ZÁHADY.
:-B
 #341573  od M1Lh@us
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
@M1Lh@us,Zkus se taky podívat jak máš nastavenou aplikaci v úspoře baterie.
Pokud je telefon málo nabitý můžou notifikace přestat přicházet. A to někdy i po nabití. :-B
Úspora baterie žádná, oznámení aplikace povoleno , telefon víceméně pořad nabitý. Už fakt nevim co se kde stalo. Přitom ještě predevčírem vse ok, funkční. Je mi divný, že když v notify najedu na záložku oznameni, tak hovor a tuknu ta ikonku play, že to nic neudela.Ještě me napadá, aktualizoval jsem Notify na posledni verzi dostupnou v google play. Vám ostatním posledni verze Notify funguje v pohodě?
Tak bych udělal v Notify Nastavení / Rozšířené / Restart nastavení aplikace.
Nenahrával bych zatím zálohu. Pozor můžeš přijít o některá data a musíš znova nastavit. Je to nejjednodušší způsob odstranění ZÁHADY.
:-B
Vymazal jsem data aplikace, odinstaloval, a pak celé od začátku. Zatim to funguje, zalohu jsem už neobnovoval. Kdyz jsem ji předtím obnovil, tak to zase prestalo fungovat. Čert vem tydenni data. Diky za pomoc
 #341579  od Juraš
 před 6 lety
M1Lh@us V 97% případů to je tím že si užíváte něco nastaví a pak neví co způsobuje problém.
Zatím jsem neměl žádný problém s Amazfitem ani s aplikací. :-B
 #341628  od Wrchi
 před 6 lety
Soused chce abych mu objednal ty hodinky a poslal mi odkaz na tyhle Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Může mi prosím někdo vysvětlit co znamená to "Pace lite" ? Pochopil jsem, jen že se jedná o klasickou čínskou verzi, ale po stažení MIFit aplikace si to bude moct přepnout na anglický jazyk. Případně můžete mi poslat odkaz na nějakou ověřenou anglickou verzi hodinek. Díky
 #341655  od Ayakicz
 před 6 lety
Wrchi píše:Soused chce abych mu objednal ty hodinky a poslal mi odkaz na tyhle Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Může mi prosím někdo vysvětlit co znamená to "Pace lite" ? Pochopil jsem, jen že se jedná o klasickou čínskou verzi, ale po stažení MIFit aplikace si to bude moct přepnout na anglický jazyk. Případně můžete mi poslat odkaz na nějakou ověřenou anglickou verzi hodinek. Díky
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Já objednaval tyhle a za 20 dní byly doma. Je to čínská verze, ale winiho návod z nich udělal českou verzi Obrázek

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

 #341661  od Wrchi
 před 6 lety
Ayakicz: Je ale přímo nějaká anglická verze, která bude hned po zapnutí anglicky? Pro mě není problém si soft přehrávat ale soused to takhle nechce.
 #341663  od wentink
 před 6 lety
Řekni sousedovi, ať si koupí normální čínskou verzi, která je levnější. A potom jak v jiném vlákně někdo psal, že si stáhl nejnovější verzi MiFit z apkmirror.com a ta už umí prý hodinky uvést do anglického jazyka.
Jak už jsem psal výše, aplikace Tools & Amazfit, který stojí 80 Kč tak čínské hodinky automaticky uvede do angličtiny. Není třeba dělat nic. Navíc se používá s MiFit, který bude hodinky aktualizovat a tím pádem bude mít i nejnovější firmware.

Odesláno z mého ASUS_Z00AD pomocí Tapatalk


 #341704  od Ayakicz
 před 6 lety
Já používám všechny tři aplikace MiFit, fitnes i Tools & Amazfit. A můžu říct že tools je asi nejlepší na notifikace, jde tam nastavit snad úplně všechno a je to přehlednější než u fitnes. Těch 80 Kč za to stojí. Fitnes teď používám jen na nahrání češtiny od Winiho a nové ciferniky.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

 #341785  od amen
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
M1Lh@us V 97% případů to je tím že si užíváte něco nastaví a pak neví co způsobuje problém.
Zatím jsem neměl žádný problém s Amazfitem ani s aplikací. :-B
Len pre informaciu, co sa mi podarilo: Asi 5dni mi nesli notifikacie prij. hovorov ani spravy. Nastavoval som vsetko a vsade, resetoval a obnovoval, odpajal a pripajal - stale nic. Potom som si vsimol, ze som mal kontinualne zapnuty "DND rezim" (teda spanok) v hodinach. Taka blbost...!
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 113

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat