[SmartWatch]
 #500846  od dudilek
 před 2 lety
Detekcia aktivity - toto nastavenie zvyšuje frekvenciu merania tepu keď rozpozná aktivitu. Takže keď máš nastavený interval merania 30 minút, tak počas chôdze do obchodu ti bude merať tep kontinuálne...

Detekcia športovej aktivity a jej záznamu sa zapína výhradne v hodinkách a nie v aplikácii a je to teda úplne niečo iné...
 #500847  od JONATÁN
 před 2 lety
Tak jsem zkusil restart mobilu i hodinek s vypnutim a znova zapnutim sledovanim spanku. Region samozrejme CZ, s hodinkami samozrejme spim....jsem zvyklej na buzeni vibracemi...tak uvidim co mi aplikace nacte, az rano hodinky propojim....s apklikaci
 #500967  od dudilek
 před 2 lety
resider píše:Když je zapnutá aktivita tak by se asi měla brát výška z gps takže ve výsledku může být problém i s ní. Já výšku moc neřeším ale chápu že to vadí.

to dudilek: A sedí to i s reálnou nadmořskou výškou podle mapy?
Dnes som urobil test, bol som na kopci, počkal som kým sa chytí barometer a gps.
Na hodinkách bola hodnota 532m
Na turistickej tabuli 540m
V Locus turistickej mape zase 536m

Dobrý rozptyl :)Obrázek
 #500990  od resider
 před 2 lety
Dobrý test :) Ono se od toho nedá očekávat že se to bude shodovat přesnost na metr, spíše mě překvapilo že ta přesnost je relativně tak dobrá a není tam rozdíl třeba 10 a více metrů. Ona i ta gps má nějakou přesnost ale základu se podle toho orientovat lze
 #501044  od Venca83
 před 2 lety
No, dali si na čas s nějakým updatem:). Myslím že tam je pořád dost prostoru co zlepšit a za tu dobu, od kdy to vyšlo, toho jakože moc nevyladili. Jednou za 3 měsíce update typu "battery optimization" a navíc ani ne nějak průkazně, to je málo. Ale kdoví, třeba stary tým vyhodili a novému bude nějaký měsíc trvat než se do toho dostane :)
 #501045  od technikus
 před 2 lety
Už to není jako kdysi BIPky, které dostávaly aktualizaci snad každý týden, dokonce snad už není zvýšené množství aktualizací ani pro ty, kdo má Zepp beta verzi :rolling_eyes:
 #501144  od MPdriver
 před 2 lety
Ahoj uvažuji o těchto hodinkách, jen mám prosbu, zda, když budu mít náramek Amazfit band 5 a tyto hodinky a spárované v aplikaci zepp, zda když budu nosit třeba půl dne tyto hodinky a na druhý půl den si vezmu náramek, jestli se mi vše sečte dohromady /kroky atd./ nebo nelze zařízení přepínat.
Děkuji
 #501155  od dudilek
 před 2 lety
Zariadenia prepínať idú v aplikácii, pohodlné to nie je, ale ide to. Či sa údaje v aplikácii spoja neviem, podla logiky by sa mali spojiť, ale overené to nemám.
 #501249  od technikus
 před 2 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
... aktuálně to umí například Notify
 #501393  od MPdriver
 před 2 lety
Ahoj všem, hodinky super, ale mám prosbu, když mám hodinky připojené na telefon, tak notifikace chodí a vše v pohodě, ale když telefon nechám na stole a jdu pryč hodinky se odpojí /logicky/ ale když mi přijde zpráva na telefon, když jsou hodinky odpojené a hodinky se opět připojí, tak mi tuto notifikaci nehlásí.
Má to tak být? Jinak maximální spokojenost.
 #501397  od dudilek
 před 2 lety
To správanie je ok s originálnou aplikáciou.

Ak by si chcel aj zmeškané oznámenia, treba doinštalovať aplikáciu tretej strany ako notify či tools & amazfit
 #501849  od dudilek
 před 2 lety
U mňa áno.
Mal som spotrebu cca 8%/deň, potom som si po dlhsej dobre aktivoval meranie stresu a meranie kyslíku v noci, zdvihla dáš mi spotreba na 15%/deň, tak som to opäť vypol a spotreba mi ostala. Najprv som si myslel že ostal zaseknutý nejaký proces, tak som reštartovať hodinky aj mobil a nič nemohlo.
A úplne som zabudol že zrovna v tej dobe bola aj aktualizácia, ale keďže až na teba nikto nič nehlásil, tak som si to nemal dokopy.
Aktuálne nám spotrebu aj cca 20%/deň :(.
 #502327  od MPdriver
 před 2 lety
Chci se zeptat musim pouzivat zepp aplikaci dohromady s aplikaci notify nebo muzu mit zepp odinstalovanou a pouzivat jen notify? Diky

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

 #502429  od MPdriver
 před 2 lety
Používáte prosím někdo aplikaci notify bez aplikace zepp. Dnes jsem to zkoušel nastavit a nedokázal jsem to ani přes aktivační klíč a přes nic. Když mám aplikace zepp tak notify funguje, ale nechci mít zbytečně dvě aplikace. Radši bych notify bohužel mi taky nefunguje přijmutí oznámení když se hodinky opět připojí, zaškrtnuté to v notify mám, ale přesto to nejde. Díky za všechny rady.
 #502434  od Luka3
 před 2 lety
Přestali se mi zobrazovat jména volajících. Ukazuje jen číslo. V aplikaci Zepp mám vše povolené. Nějaký nápad co s tím? Děkuji.
 #502439  od technikus
 před 2 lety
To je máš spárované respektive viditelné v BT jenom díky tomu, že s nimi lze volat, ne?
Jiné hodinky Amazfit a možná i jiné se párují v aplikaci a v BT vidět nejsou. Tedy alespoň když je používán Zepp.
 #502444  od Luka3
 před 2 lety
Spárované kvůli volání je mám, ale to problém ID neřeší.
Ale děkuju za snahu, vážím si toho, opravdu.
 #502445  od technikus
 před 2 lety
ID a notifikace jsou časté chyby zde i na FB skupině hodinek Amazfit.
Nutno mít povolené veškeré oprávnění, zkusit restart hodinek a telefonu, případně reinstalaci aplikace /továrko hodinek apod.
Někdo dokonce píše rady, že je nutno mít +420 či jinou předvolbu u kontaktu, já to nemám u všech kontaktů a i přesto se zobrazuje jméno na telefonu /hodinkách.
RaPon se to líbí
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat