[SmartWatch]
 #460820  od technikus
 před 4 lety
To hledej chybu u sebe v telefonu

Tu máš moji spotřebu Amazfit
Přílohy
Screenshot_20200103_104055_com.huawei.systemmanager.jpg
 #460831  od technikus
 před 4 lety
NA FB skupině se objevil Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť, kdy zřejmě neprobíhá aktualizace aktuální teploty v hodinkách v menu - Weather hned ta 1. obrazovka s lokalitou a velkým číslem co by teplotou.
Já tam mám třeba 0° a Prahu už několikátý den. V ciferníku mám teploty noc/den a ty se zřejmě aktualizují, stejně tak v tom menu Weather ta dlouhodobá předpověď.
Je blbý, ze v app Amazfit není u počasí vidět, kdy proběhla poslední aktualizace a ani ji nelze ručně vyvolat.

Jak to máte vy?
 #460841  od technikus
 před 4 lety
To není důvod, abych ji měl začít používat.
Jen informuji, že je možné, že je v akt. produkční verzi Amazfit chyba.
 #460879  od Petropos
 před 4 lety
Díky kolegové za rady, návody a printscreeny, ale přesně tak to mám v mobilu nastaveno - Amazfit i Notify ručně řízeno, stále zapnutí na pozadí, vypnuté řízení spotřeby, Amazfit může nastavovat systém ...

Používáte někdo k hodinkám originál Amazfit i Notify ?
Já mám pocit, že tyhle dvě appky mezi sebou neustále komunikují a proto vybíjí baterii v mobilu ( Amazfit 9,84% a Notify 9,97% ).

Mobil mi stále ukazuje, že tahle dvě appky neustále probouzejí systém.
 #460883  od Petropos
 před 4 lety
Jinak zde je ten důvod, proč jsem se ptal, jestli k hodinkám je potřeba originál Amazfit.
Zde je popis vlastností Notify & Fitness for Amazfit z Googlu Play, kde píšou, že NENÍ potřeba originál appka .
Obrázek
 #460888  od Horatius80
 před 4 lety
@Petropos, to je divné, mně bez Amazfit N&F nefuguje ... :thinking: ale je pravda, že od té doby byla jedna aktualizace a já to neřešil, protože mi nevadí mít obě ... (stejně mám tu modifikovanou Aex) ... už ani nevím proč mám obě, ale sto pro to bylo kvůli něčemu co nefungovalo v N&F a v AeX to šlo ... ale už nevím co ... :grin:
 #460890  od Petropos
 před 4 lety
Tak jen tak pro zasmání - teď jsem se dostal k telefonu mé ženy a porovnal spotřebu Amazfitu a Notify u ní a u mě.
S jejími GTSkama - Amazfit 0,18% a Notify 0,66% a já s GTRkama - Amazfit 9,73% a Notify 9,87%.

A to jsou na těch telefonech obě appky mnou nastaveny stejně !
 #460895  od Horatius80
 před 4 lety
@Petropos, tak jinak ... máte se ženou stejné telefony ? Stejnou verzi Androidu ? Já bych hledal spíše problém ve verzi Bluetooth, ale třeba se pletu ... je to divné :thinking: ... já se pohybuju s každou apkou kolem 1%

EDIT: tak jsem našel předešlí příspěvek, kde to píšeš ... tak udělej pokus (je-li to možné) a spáruj ty GTR s telefonem ženy ... a třeba se ukáže kde je problém ...
 #460909  od Luko69
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
To není důvod, abych ji měl začít používat.
Jen informuji, že je možné, že je v akt. produkční verzi Amazfit chyba.
Ved ja Ti ju nevnucujem, len konstatujem.
 #460950  od Petropos
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
@Petropos, tak jinak ... máte se ženou stejné telefony ? Stejnou verzi Androidu ? Já bych hledal spíše problém ve verzi Bluetooth, ale třeba se pletu ... je to divné :thinking: ... já se pohybuju s každou apkou kolem 1%

EDIT: tak jsem našel předešlí příspěvek, kde to píšeš ... tak udělej pokus (je-li to možné) a spáruj ty GTR s telefonem ženy ... a třeba se ukáže kde je problém ...
Chystám se na to, ale mám obavy, abych to nepo.... i manželce - to bych doma nevydržel :wink:
 #461105  od Lenoch79
 před 4 lety
Já musím říct, že jsou to super hodinky bo na to jak mám denně měření tepu, kroky,kalorie,bluethoot a k tomu používám režim vycházky obden, tak od prvního nabití na 100% se dnes po 43 dnech ozvali, že mám 10% a mám je nabít.

Což jsem provedl, za mě fakt super výdrž a maximální spokojenost.
technikus se to líbí
 #461283  od technikus
 před 4 lety
Vždyť mobil funguje úplně stejně. GPS ve stavové liště nevypínám a mobil si jej zapíná dle použití - počasí, navigace, hledání něčeho v okolí apod.
 #461284  od Petropos
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
@Petropos, tak jinak ... máte se ženou stejné telefony ? Stejnou verzi Androidu ? Já bych hledal spíše problém ve verzi Bluetooth, ale třeba se pletu ... je to divné :thinking: ... já se pohybuju s každou apkou kolem 1%

EDIT: tak jsem našel předešlí příspěvek, kde to píšeš ... tak udělej pokus (je-li to možné) a spáruj ty GTR s telefonem ženy ... a třeba se ukáže kde je problém ...
Chystám se na to, ale mám obavy, abych to nepo.... i manželce - to bych doma nevydržel :wink:
Tak jsem dneska udělal ten pokus s výměnou spárovaných hodinek a zde je výsledek :

Spároval jsem hodinky mé ženy s oběma aplikacema v mém mobilu a žádný problém - její GTSka fungují stejně dobře, jak na jejím mobilu.
Pak jsem své hodinky spároval s oběma aplikacemi v jejím mobilu a ejhle - mé GTRka "fungují" stejně blbě, jak na mém mobilu.

Pokud je tedy v mobilu jen originál Amazfit, tak GTRka fungují normálně v mezích možností této aplikace. Jakmile doinstaluju Notify, tak se ty dvě appky "začnou hádat" o hodinky (teda spíš o Bluetooth, ke které aplikaci má hodinky připojit ) a spolehlivě nechodí ani jedna.

Takže jsem musel (bohužel) odinstalovat Notify z telefonu (kterou jsem bezproblémově používal více jak dva roky s hodinkami Pace) a musím pro spolehlivý chod hodinek nechat nainstalovaný pouze Amazfit.
Ach jo :smirk:
 #461286  od technikus
 před 4 lety
Napadl mě dotaz, zda v tom Notify nebyla záloha nebo provedena obnova dat z předchozího používání, ale jelikož asi stejné nastavení s GTS funguje dobře a s GTR špatně, bude problém jinde.

Já používal Notify PRO s BIP, ale u GTR zatím nevidím moc důvodů. Navíc je blbý, že to nejde používat napřímo ale přes Amazfit.
I když nevím, jestli někdo nezkoušel třeba zviditelnit BT MAC, zda by to i potom nešlo spárovat napřímo, bez Amazfitu. Ale nejspíš ani tak ne.
 #461384  od dav.stary
 před 4 lety
Ahoj,
lze nastavit v oficiální aplikaci Amazfit opakování notifikací? Třeba počtem, nebo až do přečtení.
Děkuji za pomoc. David
Naposledy upravil(a) dav.stary dne 06 Led 2020, 16:05, celkem upraveno 1 x.
 #461388  od Horatius80
 před 4 lety
@Petropos, ještě mne napadá jestli nezkusit tzv reset aplikace, před tím ale zazálohovat data, po resetu je opět importovat, teď nevím přesně ale je tam možnost importovat pouze data bez nastavení ... možná se pletu teď nemám čas to odzkoušet ( a hlavně si nechci rozvrtat to svoje, když to funguje správně)
 #461393  od Petropos
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
Ne. Například Notify či jiné
Které jiné ?
 #461395  od Petropos
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
@Petropos, ještě mne napadá jestli nezkusit tzv reset aplikace, před tím ale zazálohovat data, po resetu je opět importovat, teď nevím přesně ale je tam možnost importovat pouze data bez nastavení ... možná se pletu teď nemám čas to odzkoušet ( a hlavně si nechci rozvrtat to svoje, když to funguje správně)
To už jsem dělal, na mnoho různých způsobů.
Nefunguje to !
 #461396  od Petropos
 před 4 lety
Proto by mě právě zajímalo, která jiná aplikace (kromě Notify) umí zapakovat notifikace na hodinkách a v tech hodinkách je nechat.
Dejte nějaké tipy, vyzkouším - Notify už zkoušet nebudu.
:wink:
 #461399  od Horatius80
 před 4 lety
@Petropos, jestli se nepletu tak Tools & Amazfit má také tuto funkci, opakovat notifikaci a možnost rušení notifikací v telefonu po zrušení v hodinkách, nebo odstranění v hodinkách po odstranění v telefonu, nebo ponechat ... jako N&F to má jistě ... ale to už nechceš (nebo Ti nefunguje korektně...)
EDIT - Teď procházím Tools & Amazfit a v popisu tu funkcionalitu mají co se týče toho kdy a kde se má odstranit notifikace, ale v aplikaci to nemůžu najít. No opakování notifikací tam je ...
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 84

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat