[SmartWatch]
 #459376  od Nery
 před 4 lety
Ahoj, chci se optat majitelů hodinek, nakolik je přesná funkce počítání vystoupaných pater resp. jak se zobrazuje záznam o výškovém profilu zaznamenané trasy a nakolik je odpovídající. Díky za info.
 #459477  od pepa112
 před 4 lety
@Nery Patra +- sedi, nesmis byt malicherny hrat si na pedanta kvuli jednomu, dvou patrum,,, pri aktivite vidis vyskovy profil stejne jako ostatni veci, tep, tempo, proste v grafu a pak ciselne vyjadrene,,,, @Johny70 No vida jdu taky vyzkouset, neco noveho tam je ???
 #459572  od hindma
 před 4 lety
Ahoj, po včerejší aktualizaci, se mi hodinky nechtějí spojit s telefonem. Proto jsem zkusil reset do továrního nastavení a problém přetrváva, když chci hodinky opět spárovat, tak je telefon nenajde. Mám dojem, že po aktualizaci nefunguje bluetooth v hodinka - má s tímto někdo podobnou zkušenost? Nebo se to týká pouze mých hodinek. Díky za info a Štastné a veselé.
 #459582  od Lukáš Pondělíček
 před 4 lety
Mně to funguje v pořádku - zatím jsem si ničeho nevšiml. Aktualizaci přibylo zvládání zapínání automatického podsvětlení hodinek. To hodnotím kladně - často jsem to zapínal a vypínal a musel kvůli tomu hluboko do menu. Teď je to mezi rychlými vypínač.. Super! Další novinky jsem zatím nenašel.
 #459597  od Johny70
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
Ahoj, po včerejší aktualizaci, se mi hodinky nechtějí spojit s telefonem. Proto jsem zkusil reset do továrního nastavení a problém přetrváva, když chci hodinky opět spárovat, tak je telefon nenajde. Mám dojem, že po aktualizaci nefunguje bluetooth v hodinka - má s tímto někdo podobnou zkušenost? Nebo se to týká pouze mých hodinek. Díky za info a Štastné a veselé.
Skús na telefóne zapnúť GPS a potom sa spáruje s hodinkami. :relaxed:
 #459629  od hindma
 před 4 lety
Díky Johny70 za nápad, ale GPS mám zapnutou pořád. Mám dojem, že se mi aktualizace neudělala celá, asi z důvodu slabé baterie. Protože po aktualizaci mi hodinky chvíli fungovali a pak jsem zjistil že se vypnuly a nešli zapnout. Tak jsem je musel nabít. Po nabití se ihned projevil problém se sparovanim. Zkusil jsem napsat na podporu, jinak asi budu muset reklamovat, vyzkoušel jsem snad všechno. :cold_sweat:
 #459691  od KoumiCZ
 před 4 lety
Už ti to funguje? Údajně byly přetížené servery.
 #459760  od hindma
 před 4 lety
Ahoj, jo o tom jsem slyšel,ale pořád nic. Zkusím ještě zítra. Jak jsem říkal, hodinky po aktualizaci mi fungovali, ale nechtěli se spojit s telefonem a tak jsem zkusil tovární nastavení a tím jsem se dostal až do tohoto východiska, že je nemohu opětovně spárovat.
 #459947  od pepa112
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
Ahoj, jo o tom jsem slyšel,ale pořád nic. Zkusím ještě zítra. Jak jsem říkal, hodinky po aktualizaci mi fungovali, ale nechtěli se spojit s telefonem a tak jsem zkusil tovární nastavení a tím jsem se dostal až do tohoto východiska, že je nemohu opětovně spárovat.
@Lukáš Pondělíček to je odpoved na tohle ? Nejak jsem tomu tvemu textu nerozumel,,, Kazdopadne @hindma vymaza data aplikace v telefonu, hodinky resetuj do tovarniho nastaveni a znova projdi parovanim,kdyz uz jsi je predtim neodparoval,,
 #459948  od pepa112
 před 4 lety
Jinak kluci, kdo radi bruslite ? Jak to resite s bruslenim v hodinkach? Neni tam ani ledni, ani in line, nezkouseli jste necim nahradit? Co je vlastne ten Multisport polozka ???
 #460271  od mari8b
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
To nevim, ja je rucne vkladam do slzky a rovnou i smazu kdyz chci,,, Mysleno slozka v hodinkach,,,,
A jak se dostaneš na složky v hodinkách - přes apku Amazfit nebo prostě připojením k PC? Zkoušel jsem připojit hodinky k PC přes "nabíječku", nic se ale neukázalo...
 #460382  od pepa112
 před 4 lety
Normalne pres nabijecku, ani jsem neresil ovladace,, ale nejde mi to v kazdem usb na notasu, na USB 3 nic,,, Co maz za sytem v pc ??? Win 10 by nemel mit problem,,,
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 37

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat