[Smartwatch]
 #354315  od Fuzo
 před 6 lety
Hodinky mám týden. International verzi. Nepovedlo se mi do nich dostat CZ verzi žádným popisovaným způsobem. Naštěstí. Každý pokus končil nějak špatně. Tak že jsem rád za ENG a dokonce i ciferník jsem použil z MiFit a bohatě stačí. Co se týká kvality, myslím si že problém je v CZ firmware, který používá HW hodinek možná trochu blbě, stačí že používá jiný kousek paměti než originál a problém je na světě. Zablokovali se někomu hodinky s originál FW?
Mám ochrannou fólii, ale půjde brzy dolů. Okraje se zvedají a sedá pod nich prach.
Obrázek
 #354333  od dudilek
 před 6 lety
Fuzo píše:Hodinky mám týden. International verzi. Nepovedlo se mi do nich dostat CZ verzi žádným popisovaným způsobem. Naštěstí. Každý pokus končil nějak špatně. Tak že jsem rád za ENG a dokonce i ciferník jsem použil z MiFit a bohatě stačí. Co se týká kvality, myslím si že problém je v CZ firmware, který používá HW hodinek možná trochu blbě, stačí že používá jiný kousek paměti než originál a problém je na světě. Zablokovali se někomu hodinky s originál FW?
Mám ochrannou fólii, ale půjde brzy dolů. Okraje se zvedají a sedá pod nich prach.
Obrázek
Fólie som kúpil aj ja, no nakoniec som ich na hodinky nedal.
Je tam dosť silné sklo, už som ich pár krát buchol o zárubňu a v pohode...
Fólia v stave ako to máš je naozaj hnus...

Každý kto dával do hodiniek upravený fw to robil s vedomím rizika. Síce to v 99% prípadoch vyjde, no teraz nie.
Už sme tu mali člena čo flashoval zlým postupom a nakoniec tu nadával na všetkých :).
 #354347  od wentink
 před 6 lety
Já folii mám 3 měsíce a naprostá spokojenost. No jinak mám celou dobu English verzi.
Jak jsem nainstaloval poslední verzi MiFit z GP, 3.2.9, tak po 1.aktualizaci FW jsem měl obrázek párování v čínštině a hned potom černá obrazovka. Mrtvé, nic nefungovalo. Spustil jsem amazfit Tools, potom znovu MiFit. Hodinky se připojili, proběhla aktualizace FW, potom bylo myslím GPS a poté A-GPS. Hodinky byly úspěšně aktualizovány a doteď vše v pořádku. Obrázek

Odesláno z mého ASUS_Z00AD pomocí Tapatalk

 #354357  od Sumak_Zlin
 před 6 lety
No tak já měl problémy od počátku. O změnu firmwaru jsem se nepokoušel, protože těch pár anglických slovíček nepovažuji za překážku. Aplikaci jsem používal originální MiFit. Už první rozchození bylo velmi komplikované, ale nakonec se po jednodenním pokusování nakonec hodinky rozběhly. Po 5 dnech jsem je nechal spárovat s mobilem a opět nastaly problémy s instalací nového firmware. Ta už bohužel neproběhla dokonce a objevila se známá párovací obrazovka. Dva dny pokusování se změnou jazyka na mobilu a další rady z fóra nepomohli k rozchození. Zkusil jsem změnit mobil, ale při pokusu o spárování displej zčernal a od té doby nic. Nevím co jsem mohl dělat jinak když jsem hodinky používal pouze s originální aplikací. Z mého pohledu je to šmejd.
Fuzo se to líbí
 #354380  od dudilek
 před 6 lety
Problémy od začiatku = ktorá verzia mi fit?
Šmejd je to kvôli hw, alebo jednej problémovej aktualizácii?
 #354466  od PavelZ
 před 6 lety
Ahoj,
takže já už se taky dostal, kdy hodinky nebyly vidět v Blueetooth. Dal jsem je na nabíječku, v Bluetooth se opět objevily, ale připojit stále nejdou.

Takže kupuju nové - jinak sem s nimi spokojen. Notify & Fitness budu používat jen na export do Stravy.

Původní hodinky zkusím reklamovat přes Aliexpress - tvrdí, že mám záruku dle zákonu v místě mého bydliště. Tak uvidíme. Poslaní do Číny by mělo stát cca 150 Kč, tak to ještě klidně zaplatím.

Pavel
 #354468  od rbarat
 před 6 lety
Skúšali ste už opravu cez Fasboot režim s pomocou PC?

Tu je veľmi pekný a sľubne vyzerajúci návod Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Jeho súčasťou je tento návod, ako prepnúť hodinky do Fastboot Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Sám nemôžem skúsiť, lebo mne hodinky fungujú.
Kto chce radšej kúpiť nové hodinky, založil som témy výhodnej kúpy - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #354473  od PavelZ
 před 6 lety
To je bohužel návod pro Pace a ne Bip. Pace jde datově připojit přes kabel k PC a běží na nějaké modifikaci Androidu/Linux (nezkoumal jsem do detailu - někdo to možná napíše přesněji).

Pavel
 #354475  od rbarat
 před 6 lety
Áno, to je pravda, ale ten postup by mohol fungovať aj na Bip. Samozrejme treba použiť firmvér pre Bip.
 #354480  od middex
 před 6 lety
Nemohl, protože jak už ti tady kolega psal, pace jde na rozdíl od bip připojit k usb.
 #354484  od rbarat
 před 6 lety
Sakra, máš pravdu, neuvedomil som si, že Bip má len dva piny na nabíjačke. Tak pardón.
 #354486  od PavelZ
 před 6 lety
Tak jen informace k mé reklamaci - zatím mám jen automatickou odpověď, že kvůli "Spring Festival" má prodejce od 11.2. do 22.2. volno. Takže čekám a uvidím později.
 #354493  od Mihora76
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak jen informace k mé reklamaci - zatím mám jen automatickou odpověď, že kvůli "Spring Festival" má prodejce od 11.2. do 22.2. volno. Takže čekám a uvidím později.
Dejte prosim vedet jak jste dopadl, ja budu to same resit s Gearbest (dostal jsem stejnou zpravu)
 #354584  od rbarat
 před 6 lety
Hodinky by sa možno mohli dať oživiť cez upravený Gadgetbridge, je aj na GP Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť, ale nejde vždy stiahnuť. Našiel som kópiu (v 0.24.5) na ruskej diskusii - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
a nahral to sem Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Návod na použitie Gadget bridge (červeným písmom v sekcii o firmvéri V 0.1.0.45) - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Originál global verzia ROM 0.1.0.26 - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
gbu.jpg
Balík global firmvér + Gadgetbridge 0.23.2 - Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Tak to niekto, kto máte z hodiniek tehlu, skúste. Skúšal by som to pri telefóne nastavenom do angličtiny. Dajte vedieť.
Naposledy upravil(a) rbarat dne 17 Úno 2018, 10:05, celkem upraveno 1 x.
 #354616  od middex
 před 6 lety
Gadgetbridge, stejně jako jiné aplikace, požaduje při spárování zpětnou vazbu od hodinek (klepnout na displej) takže pokud nejde dotyk, což zřejmě u bricknutých BIPů nejde, stejně se to nespáruje. Ale za pokus to určitě stojí.
 #354646  od diddle
 před 6 lety
Presne tak.. potvrzuju ze GB sice hodinky vidi ale uz je nicim nepotvrdite.. takze mrtvo - a vzhledem k tomu ze jiny zpusob jak se k flasnuti dostat krom rozborky neni tak muze pomoct asi jen zazrak..
Screenshot_2018-02-17-19-36-13-766_nodomain.freeyourgadget.gadgetbridge.png
 #354675  od rbarat
 před 6 lety
A skúšal si klepať na obrazovku hodiniek v pravom dolnom rohu? Tam, kde býva to tlačítko na potvrdenie párovania?

Niekto písal, že aj keď je obrazovka čierna, treba tam pri párovaní klepať. Mohlo by to vraj zabrať.

Tiez tomu nejako extra neverím, ale iste by som to skúsil.
 #354679  od diddle
 před 6 lety
@rbarat :) jj zkoušel jsem klepat mačkat cokoliv... V mém případě hodinky ani nezavibrují - proste je jenom vidim v BT.. jooo a jeste jsem je mel asi vybité protože GB je nevidel a po nasunutí do nabíječky se objevily.. taaaaakze ani vybiti asi nebude ten správný postup..

Ja teda reklamuju - mam je krátce - jsem zvedav jak poresi :grin:
 #354775  od rbarat
 před 6 lety
Ako by to malo pomôcť? Treba to spárovať a potom pôjde nahrať nový firmvér.
Tragédia, že na potvrdenie párovania treba kliknúť na displej. Radšej to malo byť na stlačenie tlačidla.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat