[Smartwatch]
 #354779  od All Bosh
 před 6 lety
Takze pripajam sa ku skupine. Vcera do hodiniek som nahral FW v. 0.1.0.45. Vsetko bolo ok, pokial hodinky neboli sparovane s MiFit. Po sparovani su K.O. Precital som snad vsetky forumy, a bohuzial nevidim to nejak nadejne. Huami dava od toho ruky prec, kazdemu odpise rovnake riesenie: pockajte 3 dni, zapnite, nabijte bateriu, resp ju treba vybit, a bla, bla, bla... Jedina normalna moznost riesenia, je pripojit sa ku skupine vo FB, a hromadne tlacit na vyrobcu. Technicky vzate, hodinky nemaju ziadny komunikacny port okrem bluetooth bridge, protokol bluetooth zas z bezpecnostnych dovodov vzdy ziada overenie tej druhej strany ( potvrdenie ), co v nasom pripade je bohuzial nemozne. Takze..., cinania budu mat po novom roku radost z dialsich objednavok.
P.S. Mam amazfit stratos, a tie hodinky su o niecom inom, len preto, lebo maju USB rozhranie, a cez ADB mozem s nimi robit co len chcem...
 #354787  od dudilek
 před 6 lety
Škoda že si tie fóra čítal až po...všetky zásahy si robil na svoje riziko...
 #354793  od Radous
 před 6 lety
Pánové, dnes mi přijde amatfit BIP poštou, od předchozího majitele vím že je v nich verze v0.1.0.86, v telefonu mam Mi Fit 3.2.9 - než to tu stihnu všechno nastudovat, co mám udělat, abych neřešil stejnej problém, diky moc

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk

 #354798  od diddle
 před 6 lety
@dudilek hele kdyby mi hodinky nezrušila oficiální aplikace MIFIT - docela bych mlčel - ALE - mi se hodinky brickly právě při instalaci nového firmware přes Mifit :o) a podle te FB skupiny rozhodně nejsem jediný - takže postup Huami - distancovat se od problemu - mi příjde rozhodně jako hooooodně podrazacký :o)

jinak prodejce od kterého to mám se zdá solidní protože už se mnou řeší postup reklamace - a i podle jeho slov nejsem vůbec jediný :O)
Boleha se to líbí
 #354799  od rbarat
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Takze pripajam sa ku skupine. Vcera do hodiniek som nahral FW v. 0.1.0.45. Vsetko bolo ok, pokial hodinky neboli sparovane s MiFit. Po sparovani su K.O. Precital som snad vsetky forumy, a bohuzial nevidim to nejak nadejne. Huami dava od toho ruky prec, kazdemu odpise rovnake riesenie: pockajte 3 dni, zapnite, nabijte bateriu, resp ju treba vybit, a bla, bla, bla... Jedina normalna moznost riesenia, je pripojit sa ku skupine vo FB, a hromadne tlacit na vyrobcu. Technicky vzate, hodinky nemaju ziadny komunikacny port okrem bluetooth bridge, protokol bluetooth zas z bezpecnostnych dovodov vzdy ziada overenie tej druhej strany ( potvrdenie ), co v nasom pripade je bohuzial nemozne. Takze..., cinania budu mat po novom roku radost z dialsich objednavok.
P.S. Mam amazfit stratos, a tie hodinky su o niecom inom, len preto, lebo maju USB rozhranie, a cez ADB mozem s nimi robit co len chcem...
Mal si tam nahranú českú ROM?
Pokiaľ viem, pokiaľ je v hodinkách originálna anglická ROM, všetko funguje ako má.
Naposledy upravil(a) rbarat dne 19 Úno 2018, 12:12, celkem upraveno 1 x.
 #354800  od rbarat
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Pánové, dnes mi přijde amatfit BIP poštou, od předchozího majitele vím že je v nich verze v0.1.0.86, v telefonu mam Mi Fit 3.2.9 - než to tu stihnu všechno nastudovat, co mám udělat, abych neřešil stejnej problém, diky moc

Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Treba do hodiniek nahodiť originál anglickú ROM, nahrať si len český ciferník, prípadne český font. Jednoznačne si tam nedávaj českú ROM. Pokiaľ viem, pokiaľ je v hodinkách originálna anglická ROM, všetko funguje ako má.Tehla sa v telefóne stala v tých prípadoch, keď bola v hodinkách custom lokalizovaná ROM a MIFit tam nahralo aktualizáciu stock anglickej ROM. Donedávna to fungovalo dobre, to len posledné verzie sú nejaké iné.
 #354805  od dudilek
 před 6 lety
diddle píše:@dudilek hele kdyby mi hodinky nezrušila oficiální aplikace MIFIT - docela bych mlčel - ALE - mi se hodinky brickly právě při instalaci nového firmware přes Mifit :o) a podle te FB skupiny rozhodně nejsem jediný - takže postup Huami - distancovat se od problemu - mi příjde rozhodně jako hooooodně podrazacký :o)

jinak prodejce od kterého to mám se zdá solidní protože už se mnou řeší postup reklamace - a i podle jeho slov nejsem vůbec jediný :O)
Oficiálna aplikácia ti brick neurobila. Hodinky s mi fit naďalej komunikovali. Stačilo dať jazyk v mobile na anglický, alebo počkať na aktualizáciu 3.2.9 čo vyšla na druhý deň.

Že ty si namiesto toho robil psie kusy cez gadget bridge či notify a nakoniec ten brick urobil...to je už iná vec
 #354816  od wentink
 před 6 lety
Už se to ve vláknech psalo hodné krát. A jak píšou uživatelé přede mnou, problém je jen u jiného než originálního firmware.
Celou dobu jedu na origoš FW, v hodinkách mám angličtinu a vše jede jak má (používám MiFit s Amazfit Tools). Hold hodinkama to opravdu není, ale spíše uživateli, kteří dělají zásahy na vlastní riziko.
 #354847  od All Bosh
 před 6 lety
Bola to CZ Rom. A ja som si vedomy toho, ze ak do hodiniek cpem custom rom, vsetko robim na vlastne riziko, ale je tu jedno ale... vysvetlite mi, prosim, ako moze niekto kto predava tie hodinky na tisice kusov, a vie, ze sa tam laduje custom rom urobit taky kiks, ze z hodiniek odrazu je tehla. Ja som "amater", ale oni su ty ktori maju kopec ludi ktore staraju sa o SW, jeho bezproblemovu implementaciu, a urobi taku pico....nu, aleeee na "druhy den", ked zistili co je vo veci, ihnet urobia napravu. To, ako reaguje HUAMI na danu problematiku je citej vody alibizmus, a najviac sa tomu tesia obchodnici, predavajuci ich produkt...
Naposledy upravil(a) All Bosh dne 19 Úno 2018, 18:02, celkem upraveno 1 x.
 #354851  od rbarat
 před 6 lety
Je to tak. Je lepšie nechať hodinky v angličtine a nahrať si len slovenský/český ciferník, prípadne font. Tým pádom by nemali byť problémy pri pravidelných aktualizáciách.
 #354856  od dudilek
 před 6 lety

All Bosh píše:Ja som "amater", ale oni su ty ktori maju kopec ludi ktore staraju sa o SW, jeho bezproblemovu implementaciu, a urobi taku pico....nu, aleeee na "druhy den", ked zistili co je vo veci, ihnet urobia napravu. To, ako reaguje HUAMI na danu problematiku je citej vody alibizmus, a najviac sa tomu tesia obchodnici, predavajuci ich produkt...
Nikto z huami nebude testovať možno stovky upravených rom na xy hodinkách. Preto to robíš na vlastné riziko.
Predpoklad je oficiálny softvér a zariadenie podľa regiónu. Že 90% ľudí tu má čínsku verziu a nie international nie je opäť chyba huami.

Robíš z toho pomaly konšpiráciu :).
Chybu občas urobí každý, viď lg a jeho umierajúce mobily.

 #354877  od All Bosh
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
All Bosh píše:Ja som "amater", ale oni su ty ktori maju kopec ludi ktore staraju sa o SW, jeho bezproblemovu implementaciu, a urobi taku pico....nu, aleeee na "druhy den", ked zistili co je vo veci, ihnet urobia napravu. To, ako reaguje HUAMI na danu problematiku je citej vody alibizmus, a najviac sa tomu tesia obchodnici, predavajuci ich produkt...
Nikto z huami nebude testovať možno stovky upravených rom na xy hodinkách. Preto to robíš na vlastné riziko.
Predpoklad je oficiálny softvér a zariadenie podľa regiónu. Že 90% ľudí tu má čínsku verziu a nie international nie je opäť chyba huami.

Robíš z toho pomaly konšpiráciu :).
Chybu občas urobí každý, viď lg a jeho umierajúce mobily.
Ale nie. :relaxed: to v ziadnom pripade... Len mna to trochu nasr...lo, ze takto som dopadol. Kopec telefonov od xiaomi som dal dokopy, aj ked ich majitelia si mysleli ze s nimi je amen..., vlastnim kopec veci od HUAMI, ale toto bolo po prve, ked clovek je zahnany do kuta, a nevie si s tym rady. Stve mna to, ze nevidim ziadne vychodisko, a na 99% viem, ze pre hodinky je konecna. Ale ja ich kupim zas... :relaxed:

P.S: Ale na druhej strane, ak niekto vie, ze tie hodinky sa budu predavat aj mimo Ciny, vie, ze na tomto svete je kopec "Kulibinych" ktori si to aj tak urobia tak oni chcu, preco v hodinkach neurobit jedno posra..te tlacidlo, alebo kombinaciu zmacknuti na vypinaci gombik, ktory bude znamenat TOTAL RESET... a je to. Nech su tie hodinky o 10% drahsie, ale nech je tam ta moznost. Ale ono to vyzera tak, ze tu mate, a hotovo, vsetko co je mimo amen-kamen... , ale ak ste mali stastie, tak pre VAS sme to opravili ( mam na mysli MiFit)
 #354878  od All Bosh
 před 6 lety
A este nieco... tu nejde o stovky ROM, ALE o ROM ktore nie su EN alebo CN. Vsetci, co mali custom ROM, ci uz to Spanieli, Rusi, Taliani, CeskoSlovaci, a ini... Proste ten, kto bol na custom ROM, ten to schytal ( v kombinacii s tou ''spravnou'' MiFit).
 #354882  od rbarat
 před 6 lety
To máš tak, oni garantujú to čo robia, teda angličtinu a čínštinu.Ťažko im možno vyčítať, že ich program nie je kompatibilný s niečím, čo nepoznajú.

Problém je ale podľa mňa inde, že tu sa asi v záujme čo najnižšej ceny, šetrilo aj na pripojení. Do hodiniek sa nedá dostať nijako inak ako cez BT. Keby mala dobíjačka 5 pinov, ako to má model Pace, mohlo sa do hodiniek dať dostať dostať cez USB a problém by neexistoval.

Útechou je, že hodinky sú teraz na GB za 43€ aj s poštovným, tak to až taká strata nebude
Naposledy upravil(a) rbarat dne 19 Úno 2018, 19:58, celkem upraveno 2 x.
 #354893  od dudilek
 před 6 lety
No tak nejak. Teba si uvedomiť aj inú vec, oni sa orientujú predovšetkým na trh čína a india, snahy o európu a ameriku sú, ale veľmi jemné.

Všetko čo tu máme, preklady a podpora je len vďaka lokálnym fanúšikom a dobrovoľníkom, za to im obrovská vďaka.

Xiaomi a huami je tým pádom produkt dodo, teda ho treba dorobiť doma, s tým súvisí aj riziko.

Či by bolo lepšie aby mali naše hodinky 10 pin a dalo sa v nich rýpať ako v modeli pace....neviem, mne ako užívateľovi sa páči že nemusím nič flashovať a hodinky len používam a užívam si ich...
 #354901  od All Bosh
 před 6 lety
Ano... my sme ako ta mensina, ktora stale krici, ze aj my sme tu...., ale je nam to ho... no platne ked ich je takmer 1,5 miliardy. :-D
Aj zla skusenost, je dobra, ak vieme sa z nej poucit... , asi tolko
 #354981  od rbarat
 před 6 lety
Tu na diskusii Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť v poslednom príspevku jeden píše, že sa mu vraj podarilo oživiť hodinky takto:
- treba nechať hodinky úplne vybiť
- nahrať najnovšiu verziu MiFit Mi Fit 3.3.0.2 odtiaľto Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Ten človek mal asi iný typ bricku, ale tiež nemohol nadviazať spojenie s hodinkami a vraj samu to takto podarilo.
Moc tomu síce neverím, ale však skúste.
 #355123  od rbarat
 před 6 lety
No, smola. Čítal som celú tú diskusiu a ak som to správne pochopil, nájdu sa aj ľudia, ktorým sa hodinky brickli aj na anglickej ROMke.

Už asi zostáva len dúfať, že sa objaví nejaké hardvérový hack, to bude ale treba rozobrať hodinky.
Inak, mali by to potvrdenie párovania na hodinkách do budúcna prerobiť na stlačenie tlačítka, to bude fungovať aj pri zhasnutej obrazovke. Ak ale nefunguje v hodinkách systém vôbec, nepomôže ani toto).
 #356830  od mrkvapc
 před 6 lety
prosím vás mám taký problém s hodinkami, ani raz som od prvého nabitia nepoužíval zaznamenávanie polohy ani nič podobné, hodinky mám doma len týždeň a pozrite sa na tú výdrž, za 4dni je dole 50% z batérie, už fakt neviem co mám robiť
Obrázek
 #356846  od rbarat
 před 6 lety
To môže robiť Bluetooth. Aký máš telefón? Podporuje BT 4.0? Skús hodinky pripojiť k inému fónu.

Ale prečo to dávaš sem? Prečo si si nezaložil novú tému? Založ novú tému s názvom Vysoká spotreba batérie a toto tu vymaž. Inak sa to tu časom stratí. Téma spotreby by mohla zaujímať viacerých.


 #357266  od psmetana
 před 6 lety
Ahoj pánové,
Tak jsem dnes dopadl stejně :(
Po aktualizaci FW 0.1.0.86 už hodinky nenaběhly :(

Někdo už něco zjistil nebo máte pořád mrtvolky?

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat