[laurel]
 #492249  od XCrow
 před 3 lety
vlk-67 píše:já jsem koupil telefon na mall.cz a díky aktualizaci na a11 se briknul. Poslal jsem telefon do servisu a dnes jsem se dozvěděl, že český servis mi telefon v záruce neopraví, protože telefon byl určen pro francii.
Nenech se odbyt...Mall ma povinnost zprostredkovat servis. Pokud si to donesl do nejakyho random servisu, pak je mozny ze ti tohle rekli. Nebo to zkus v autorizovanym servisu...treba v tom VSP Data. Tam mi napsali ze telefon je urceny dle IMEI pro Lucembursko, ale vzhedem k tomu, ze je to primo chyba vyrobce, mi ho opravi. Ikdyz po ty zprave technika docela pochybuju o jejich profesionalite:)
 #492256  od MOJE JMÉNO
 před 3 lety
O kus výš je vyjádření z VSP data ohledně cizí verze. Mrkni na to.
 #492257  od MOJE JMÉNO
 před 3 lety
A jeje. Někdo mě už předběhl... :grimacing:
 #492261  od farnell
 před 3 lety
OTA je dostupné kto bude prvý? ObrázekObrázekObrázekObrázek

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #492264  od farnell
 před 3 lety
Hotovo. Inštalácia prebehla bez problému.ObrázekObrázek

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #492269  od sowak
 před 3 lety
Reportni potom prosim jak jdou site, ril, wifi, bt.... A baterku. Dikes odvazny muzi!
 #492271  od farnell
 před 3 lety
Nič nezvyčajné som nespozoroval. Všetko ide normálne.
Hovory, dáta, wi-fi a aj BT.
K batérii sa vyjadrovať nebudem pretože zariadenie používa manželka.
Jej spotreba a tá moja sú neporovnateľné. Tam kde ona vydrží na nabitie 3 dni ja iba 24 hodín.
Iba ak by mi hlásila enormný battery drain.

Speedtest
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťObrázek

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku

 #492333  od mhrbek
 před 3 lety
Ahoj. Fungují vam bubliny na WhatsApp? Podařilo se mi je zapnout, ale oznámení se v nich nezobrazují.
 #492356  od vlk-67
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
vlk-67 píše:já jsem koupil telefon na mall.cz a díky aktualizaci na a11 se briknul. Poslal jsem telefon do servisu a dnes jsem se dozvěděl, že český servis mi telefon v záruce neopraví, protože telefon byl určen pro francii.
Nenech se odbyt...Mall ma povinnost zprostredkovat servis. Pokud si to donesl do nejakyho random servisu, pak je mozny ze ti tohle rekli. Nebo to zkus v autorizovanym servisu...treba v tom VSP Data. Tam mi napsali ze telefon je urceny dle IMEI pro Lucembursko, ale vzhedem k tomu, ze je to primo chyba vyrobce, mi ho opravi. Ikdyz po ty zprave technika docela pochybuju o jejich profesionalite:)
telefon mám VSP data, ale opravu neudělají. dle jejich vyjádření to bylo možné , ale pak Xiaomi tuto možnost stáhlo. Pravděpodobně na výtky distributorů. řešim to s mall.cz. ty zatím dělají mrtvého brouka a na vyjádření mall.cz čekají i v servisu. :-(
 #492357  od XCrow
 před 3 lety
vlk-67 píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
vlk-67 píše:já jsem koupil telefon na mall.cz a díky aktualizaci na a11 se briknul. Poslal jsem telefon do servisu a dnes jsem se dozvěděl, že český servis mi telefon v záruce neopraví, protože telefon byl určen pro francii.
Nenech se odbyt...Mall ma povinnost zprostredkovat servis. Pokud si to donesl do nejakyho random servisu, pak je mozny ze ti tohle rekli. Nebo to zkus v autorizovanym servisu...treba v tom VSP Data. Tam mi napsali ze telefon je urceny dle IMEI pro Lucembursko, ale vzhedem k tomu, ze je to primo chyba vyrobce, mi ho opravi. Ikdyz po ty zprave technika docela pochybuju o jejich profesionalite:)
telefon mám VSP data, ale opravu neudělají. dle jejich vyjádření to bylo možné , ale pak Xiaomi tuto možnost stáhlo. Pravděpodobně na výtky distributorů. řešim to s mall.cz. ty zatím dělají mrtvého brouka a na vyjádření mall.cz čekají i v servisu. :-(
Aha...tak to je novinka...hlavne ze Xiaomi prohlasovalo ze jakykoliv autorizovany servis opravu provede. No to je pekna podelavka..pak nezbyva nez cekat co vyleze z mall.
 #492363  od farnell
 před 3 lety
Za "sprasený" FW by mal niesť vinu a aj zodpovednosť výrobca.
Asi by som do toho zainteresoval aj ČOI

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku


 #492367  od tasman
 před 3 lety
Ja som ho updatol dneska, ale podľa mňa je zatiaľ horší ako 10. Pár nedostatkov, ktoré som spozoroval:
- horšie zriadenie screen shotov (treba naraz stlačiť power a hlasitosť dole)
- absencia upravenia tvaru ikonek (shape icons)
- absence screen recordingu
PS: viem dá sa to kompenzovať apkami nakoľko je to čistý android ale niektoré funkcie ako shaping boli v A 10 implementované
 #492370  od gogocar
 před 3 lety
V androidu 11
- screen uděláš i nedávné aplikace (ano v MIUI j to komfortnější)
- tvar ikon jde měnit , je to základ A11
- screen recording by se měl spouštět v roletce s vypínači.

Mám Pixel tak nevím zda je to takto i v Android One.
 #492374  od šulda
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Asi by som do toho zainteresoval aj ČOI
Ten byl dobrej, co tam máš dál? :-D
 #492375  od farnell
 před 3 lety
Bez komentára

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku



 #492377  od XCrow
 před 3 lety
@vlk-67 pokud by si hledal jeste alternativy, toto mi napsali 5.1. z českyho zastoupeni Xiaomi, ale nevim co presne mysli "oficialni distribuci":) Ja uz mel ten den poslano do VSP Data, tak jsem jim jen podekoval.

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť[/IMG]
 #492381  od VMach3
 před 3 lety
Oficiálními distributory pro Českou republiku jsou společnosti Witty Trade s.r.o. a Beryko s.r.o. jenž využívají pro prodej značkové prodejny Mi Store a Mi Zone, dále síť autorizovaných prodejců, jimiž jsou například Alza.cz, Alfa.cz, Comfor, CZC.cz, Datart, Euronics, Electro World, Expert, HuraMobil.cz, Makro, Mall.cz, Mobil Pohotovost, Planeo, Smarty.cz, iSpace.cz, Kasa.cz, Okay, Coradia, Mobil pro vás, T.S.Bohemia, Globus, Tesco, či mobilní operátoři O2, T-Mobile, Vodafone. Při zakoupení zboží u těchto prodejců je záruka uplatnitelná u autorizovaného servisu VSP Data.

V Česku je dále mnoho neautorizovaných prodejců, tzv. šedá distribuce, například xm.cz, xiaomistore.cz, xiaomi-store.cz, Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť, Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť. Od těchto prodejců nelze uplatnit záruku u autorizovaného serveru, a kupující je odkázán pouze na vyřízení reklamace přímo u prodejce. Tito prodejci řeší opravy vlastními servisy na vlastní náklady, a nezřídka využívají různé kličky k vyhnutí se odpovědnosti za vzniklé vady pro zamítnutí záruky.


Trošku s podivem je že telefon zakoupen u prodejce Mall.cz údajně nepochází z oficiální distribuce. Jako vysvětlení mne napadá, že byl Mall jen zprostředkovatelem prodeje, ale skutečný prodejce byl někdo jiný, tzv Partnerský prodej.






 #492384  od farnell
 před 3 lety
A v tom prípade by mal na mall.cz dakto "zatlačiť".
Preto zmienka o ČOI by nemala byť zosmiešňovaná či braná ako zbytočná.
Mňa ako koncového užívateľa nemusí zaujímať či mall predaj iba sprostredkoval za niekoho iného len preto aby uspokojil dopyt trhu.
A prečo by som ja mal na ich praktiky doplácať?
A tobôž ak sa zatiaľ k tomu nevyjadrili a hrajú hru "ja nič, ja muzikant".
Jediný kto môže skontrolovať a pritlačiť na predajcu (sprostredkovaľa) je práve ČOI.
Alebo sa v niečom mýlim?

Odoslané z Mi Note 10 pomocou Tapatalku


 #492388  od tasman
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
V androidu 11
- screen uděláš i nedávné aplikace (ano v MIUI j to komfortnější)
- tvar ikon jde měnit , je to základ A11
- screen recording by se měl spouštět v roletce s vypínači.

Mám Pixel tak nevím zda je to takto i v Android One.
Hej v Pixeli je to ako pišeš ale v A O nie
 #492390  od XCrow
 před 3 lety
@farnell ja myslim ze zminka o ČOI je v poradku, asi bych to resil stejne jako posledni vychodisko. Tady si ale zrejme jeste mall ujasnuje vztah preprodejce/zprostredkovatel a podle toho bude asi jednat VSP Data jestli to dobre chapu. Jinak jak tak koukam, ja mel asi stesti u VSP, protoze jsem kupoval v iMobily.eu, coz je tez sedy dovozce a VSP me to jeste uznalo.
 #492392  od vlk-67
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
@farnell ja myslim ze zminka o ČOI je v poradku, asi bych to resil stejne jako posledni vychodisko. Tady si ale zrejme jeste mall ujasnuje vztah preprodejce/zprostredkovatel a podle toho bude asi jednat VSP Data jestli to dobre chapu. Jinak jak tak koukam, ja mel asi stesti u VSP, protoze jsem kupoval v iMobily.eu, coz je tez sedy dovozce a VSP me to jeste uznalo.
Jj odkaz na ČOIku si nechávám až budu mluvit s mall.cz a jako poslední možnost. snažil jsem se s vsp data domluvit, chtěl jsem opravu maximálně urychlit. Asi to bude na dýl. Podle informací z vsp data, ale nejsem sám, co máme mobil z mall.cz.
 #492421  od rainbluff
 před 3 lety
Vás nemusí zaujímať či bol tel určený pre iný trh. Aj keby bol z azerbajdžánu!!! Povinnosti predajcu su pevzviať tovar vaša povinnosť je správne vyplniť reklamačný protokol. Vás nemá čo zaujímať odkiaľ napr... Mall.cz bral telefóny. To je jeho starosť. Viem o čom hovorím. To je jeho problém, ak je tel v záruke. Nie váš. Sám som pracoval v obchode kde sa bežne reklamovalo. Upozornil som podľa zákona zákazníka nech správne vyplní reklamačný protokol a ďalej som sa nestaral zabalil tovar a poslal tovar ďalej. Predajca nemôže nijak vstupovať do toho procesu. Musi bezpodmienečne prijať tovar ak má nejakú vadu. Na to je zákon. Keďže som také veci riešil viem o čom hovorím a to som mal pokupené veci z DE od slvenského predajcu, normálne ich prevzal do 3 týždňoch ma informoval ze mi to nemci uznali a poslal mi nový tovar. Alza slovenská chcela zo mnou milovat* tak ako z vami!! Poslal som reklamačný z citatom spotrebiteľského zákona nech vedia že sa. nedám odbiť. Samozrejme neuznali XRN2.Nasledoval telefón do českého centra do 5 min som mal uznanú reklamáciu. Česi volali na slovensko do alzy, že takto nie pajáci!!A ešte sa mi potom na Slovenskej alze ospravelňovali či počkám týždeň lebo nemali bielu farbu. Takže tak. Nenechať sa odbiť nejakým pajácom čo si z vás robí dobrý deň.
farnell se to líbí
 #492440  od vlk-67
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
vlk-67 píše:já jsem koupil telefon na mall.cz a díky aktualizaci na a11 se briknul. Poslal jsem telefon do servisu a dnes jsem se dozvěděl, že český servis mi telefon v záruce neopraví, protože telefon byl určen pro francii.
Nenech se odbyt...Mall ma povinnost zprostredkovat servis. Pokud si to donesl do nejakyho random servisu, pak je mozny ze ti tohle rekli. Nebo to zkus v autorizovanym servisu...treba v tom VSP Data. Tam mi napsali ze telefon je urceny dle IMEI pro Lucembursko, ale vzhedem k tomu, ze je to primo chyba vyrobce, mi ho opravi. Ikdyz po ty zprave technika docela pochybuju o jejich profesionalite:)
tak se zdá, že se asi ledy prolomily... u telefonu se objevil status "Oprava" a komentářem ".... ke spokojenosti zákazníka .... ale jinak už od nás nedostane nic". tak snad to bude v cajku :-) P.S. mall.cz se ani po dvou dnech od urgence neozval, ale opravna to snad opravila
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat