[jasmine]
 #413637  od Martab
 před 3 týdny
Po poslední aktualizaci jsem se setkal s docela nepříjemnou věcí. Po každím restartu telefonu se zruší všechny spojení s BT příslušenstvím. Takže pokaždé musím v autě nastavit telefon znovu. Když se podívám do BT, tak jak v autě, tak v mobilu jsou profili uložené, ale zařízení se automaticky nespojí a když kliknu na daný profil, zařízení se začne připojovat, ale připojí se jako "nové" a musím projít přes potvrzování kódu atd. a následně vše znovu nasvit. Nesetkal jste se s tím někdo?
 #415107  od lukasMK
 před týdnem
Tak telefon se vrátil ze servisu se starým FW 10.0.0.2. Vtipné je chování prodejce mall.cz, který telefon vrátil se zamítnutou reklamací. Protokol ze servise mluví jasně, závada nalezena, přehrání SW, závada odstraněna.
 #415278  od šulda
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 týdny
protože mall nemá smlouvu s ofiko distributorem proč ČR. Docela komické. Takže pak jedině čekat měsíc na reklamaci anebo zaplatit.
Co je na tom komické? Že sis to před koupí nezjistil?
 #415509  od lukasMK
 před týdnem
No jistě, je to můj problém. Šedý dovoz bych čekal u malého prodejce s prodejnou někde v malém městě.
Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že toto bude dělat velký prodejce s desítkama prodejen. Právě tyto prodejce jsem bral vždycky jako solventní. Zkušenost pro příště.
 #415527  od gestern
 před týdnem
S tym Mall mi nahaňaš strach :astonished: .Ako je na tom z reklamaciami Nay Electro?Fon som kupil tam.V Nay-ku.Pri predaji som chcel čiernu farbu a ja blbec som si to neoveril.Doma otvorim krabičku a vualááá,telefon v zlatej farbe.Ale zvykol som si :rage:
 #415528  od lukasMK
 před týdnem
No telefon nakonec byl opravovaný v servise v ČR, tak moc netuším, jak to Xiaomi má se smlouvama atd... Je to prapodivné, já jsem rád, že se to vyřešilo i když jsem musel čekat skoro 3 týdny.
 #415774  od šulda
 před 6 dny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že toto bude dělat velký prodejce s desítkama prodejen. Právě tyto prodejce jsem bral vždycky jako solventní. Zkušenost pro příště.
To je na tom právě to smutný a ne komický, proto sem reagoval. A někteří z větších a výborně hodnocených u toho maj že se jedná o CZ distribuci i když to tak není. Ojebává se čech s čechem. Du blejt velebnosti. Ale co sem koukal tak mall.cz je autorizovaný prodejce značky Xiaomi.
 #416119  od Václav Fiala
 před 2 dny
.. k lednovému updatu: telefon taky zamrzl na Android One, reklamace u mall.cz přišel email, že zamítnuto že s tim nic není, následně osobně se omluvili a mám v ruce papír, že přehráno a uznano... telefon na prosincovem updatu na 9.0 vrácen, nyní se neupdatuje... (stejně jako halda lidí - mimo servisu se s tim doma nic neudělá ...
 #416143  od XCrow
 před 2 dny
Ono na ofiko webu je ke stažení porad prosincova verze 10.0.2.0.PDIMIFJ takze servis asi nema kde vzit novejsi. Pockal bych az vybehne OTA February update a snad se to zaktualizuje.

Odesláno z mého Mi A2 pomocí Tapatalk

 #416198  od lachov
 před 2 dny
Martab píše:Po poslední aktualizaci jsem se setkal s docela nepříjemnou věcí. Po každím restartu telefonu se zruší všechny spojení s BT příslušenstvím. Takže pokaždé musím v autě nastavit telefon znovu. Když se podívám do BT, tak jak v autě, tak v mobilu jsou profili uložené, ale zařízení se automaticky nespojí a když kliknu na daný profil, zařízení se začne připojovat, ale připojí se jako "nové" a musím projít přes potvrzování kódu atd. a následně vše znovu nasvit. Nesetkal jste se s tím někdo?
Mám podobný problém.

Odesláno z mého Mi A2 pomocí Tapatalk

 #416271  od rbarat
 před 1 dnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 2 dny
Martab píše:Po poslední aktualizaci jsem se setkal s docela nepříjemnou věcí. Po každím restartu telefonu se zruší všechny spojení s BT příslušenstvím. Takže pokaždé musím v autě nastavit telefon znovu. Když se podívám do BT, tak jak v autě, tak v mobilu jsou profili uložené, ale zařízení se automaticky nespojí a když kliknu na daný profil, zařízení se začne připojovat, ale připojí se jako "nové" a musím projít přes potvrzování kódu atd. a následně vše znovu nasvit. Nesetkal jste se s tím někdo?
Mám podobný problém.

Odesláno z mého Mi A2 pomocí Tapatalk
To je divné, mne sa nič také nedeje.
Na Tvojom mieste by som spravil Factory reset.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat