[Smartwatch]
 #306953  od eremejcz
 před 6 lety
Zdravím všechny,


mám problém s nastavením řazení aplikací. Používám aplikaci Amazfit Watch na iOS a v hodinkách mám nejnovější oficiální firmware. Nesetkal se také někdo s tím, že by mu nešlo řadit aplikace?

Ať je přehodím jakkoliv, stejně se změna v hodinkách neprojeví. Dokonce ani když danou aplikaci vypnu úplně.

Předem díky za odpovědi. Psal jsem na podporu, ale zatím se k tomu moc nepostavili.


Eremej
 #306966  od martinh22
 před 6 lety
re-instalovat app v telefonu a znovu spárovat
 #307073  od Puzzlehead
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak toto nepomohlo, navíc jsem přišel o data v hodinkách, jelikož sem musel udělat factory reset.
Factory reset není potřeba. QR kód pro párování se dá v hodinkách zobrazit i dodatečně.
 #307076  od martinh22
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak toto nepomohlo, navíc jsem přišel o data v hodinkách, jelikož sem musel udělat factory reset.
já ale psal jen odinstalovat app a od párovat hodinky to vše a ne udělat FR
 #307085  od eremejcz
 před 6 lety
Tak ještě jednou pánové, odinstaloval jsem app, odpároval hodinky. Při párování znovu to nesežralo QR kód. Prostě už se to nenapárovalo.
Ano číst umím, děkuji za optání
 #307088  od tata73
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tak ještě jednou pánové, odinstaloval jsem app, odpároval hodinky. Při párování znovu to nesežralo QR kód. Prostě už se to nenapárovalo.
Ano číst umím, děkuji za optání
Proto ten FR ? Pak už to šlo ? S jablkem ti neporadím my sociálové máme Androidy :-D
Jak zjistit QR kod bez FR ...... Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #307093  od eremejcz
 před 6 lety
Přesně takhle jsem to udělal, jak si poslal video. Bohužel to ale kód nesežralo, proto jsem musel udělat FR, pak už v pohodě.
Nicméně problém s řazením aplikací to nevyřešilo. Mezitím mi odpověděli z podpory, ale evidentně si s tím také moc nevědí rady :(

Mám spíš pocit, že je něco špatně v iOS aplikaci, než ve FW/hodinkách
 #307094  od martinh22
 před 6 lety
Zkusit novejsi nebo starsi fw amazit watch app
 #307103  od martinh22
 před 6 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 6 lety
Tím myslíš novější nebo starší verzi iOS appky? :-)
Novější není, vždycky jedu vše na nejnovější verze, starší zkusit můžu
zkusit starsi u ktere nebyl problem
 #467412  od Marcel Jandečka
 před 4 lety
Dobrý den, uvedl jsem hodinky do továrního nastavení a nyní se na displeji zobrazuje obrázek ve tvaru telefonu komunikujícím s hodinkami, nic jiného nefunguje. Jak lze hodinky zprovoznit ? Děkuji.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat