[Partnerský eshop]
 #357432  od strom
 před 5 měsíci
dudilek píše:Ja som písal o vrátení údajne poškodeného tovaru, nie fake tovaru.

Diskusiou o 5 rokoch starých veciach sa dostáva diskusia naozaj inde...
Už ti někdy někdo řekl ty skřete votravnej? :)

Odesláno z mého MI PAD pomocí Tapatalk

Fuzo se to líbí
 #357442  od Fuzo
 před 5 měsíci
Já bych to tady zamknul a nebo rovnou DELETE :-D :-B
 #357453  od gonzo
 před 5 měsíci
Moje zkušenost s GB je více pozitivní. Neobjednávám sice často drahé telefonu, notebooku apod. ale zatím vždy vše došlo v termínu a v pořádku. Co mě trochu vadí je výše zmiňované pojištění zásilky. Obvykle tuto "službu" nevyužívám, příjde mě jako zbytečné mrhání penězmi. Pokud zvolím registrovanou zásilku tak přece není důvod platit za nějaké pojištění. Nechápu jaký význam to vlastně má. O zdražení produktů jsem se tady již zmiňoval. S tím nic nenaděláme. Jako výhodu však vidím body získané za recenze. S přehledem za tyto body pokryju registrované zásilky. Dal jsem si tu práci a spočítal kolik jsem tímto způsobem "vydělal". K dnešnímu dni 106 USD(při zhruba 40 recenzovaných objednávkách) To není zanedbatelná částka a ne každý čínský eshop tuto možnost nabízí.
 #357472  od MarcusMM
 před 5 měsíci
No objednany novy telefon opat cez @cpa9 a ideme cakat odznova :-D Samozrejme som sa zaprisahal ze GB prvy aj posledny krat,ale ked som tu precital tolko aj pozitivnych reakcii neda sa inak.Oprasil som paypal a snad cinania nevygenuruju zas len cislo. A co sa tyka temy poistenie zasielky kupujucim,snad vsetci sa zhodneme ,ze je to podvod,kym tovar nedorazi do ruk kupujucemu mal by zodpovedat za zasielku plnou mierou predavajuci a podla mna rychla kvalitna doprava k zakaznikovi je najlepsia reklama obchodu a nie riesenie tiketov :innocent: a posledny bod paypal...u neho nemusime nic rozoberat,paypal zivia ludia ,ktori nim platia nie ti ktori cez neho dostavaju peniaze.Vzdy bol postaveny na maximalnej bezpecnosti a ochrane kupujuceho ak sa to nahodou raz zmeni GB krachne
magicwell se to líbí
 #357482  od dudilek
 před 5 měsíci
Nič sa neboj, ja som objednal mobil opäť, pre zmenu eú sklad, do týždňa som to mal doma cez ups...:)

A k tomu paypalu. Paypal živia poplatky z platieb. Ty zaplatíš sumu akú máš a gearbest z tej platby dá nejaké % paypalu. Z toho žijú.
Takže keď sa gearbest rozhodne prestať akceptovať Paypal ako platobnú bránu, Paypal príde o milióny, možno miliardy €/$.
Že to ide aj bez paypalu mám dokázal aliexpress...
Takže obe strany si obchodne "držia" gule.
 #357522  od MarcusMM
 před 5 měsíci
Ako si napisal ide to aj bez neho,ale napriklad na toto forum nechodia vsetci zakaznici GB a predsa je tu velke percento ,ktore zachranoval prave paypal,aliexpres pre mna uplne iny level kvality,tam ked otvorim spor do par dni mam vzdy full refund,staci mat len obrovske mnozstvo nakupov a alie sa mi vzdy prikloni na stranu,na GB platia len ich zamestnanci ako Csabi a to z jednej strany je dobre ale dlhodobo neviem
 #357544  od dudilek
 před 5 měsíci

randompct píše:Mne sa to stalo 5x ( vsetko veci nad 100€ ), a urcite to tu poznaju aj dalsi ..... cez ich ticket sa natahuju a bezne neodpovedaju. Stacilo pritom na paypale otvorit spor, skopirovat vyjadrenie prepravcu ze balik nejestvuje a peniaze su spat. Este som nezazil ze by paypal nevyriesil takuto reklamaciu kladne pre zakaznika..... ved je to proste podvod.
Takže gearbest odpovedal, že ponuka 50% je najvyššia možná, keďže som nemal poistenie.

Otvoril som teda spor na Paypal, v prvom kroku to odosiela správu o probléme gearbestu.
Čakal si na ich odpoveď, alebo urobil ďalší krok a dal rovno eskaláciu?

 #357556  od cpa9
 před 5 měsíci
Som zvedavý na túto skúsenosť, ako rýchlo bude GB reagovať na výzvu od paypalu a ako to celé skončí :)
 #357580  od MarcusMM
 před 5 měsíci
Fuha silna kava hlavne ak si predstavim ze 50% mohlo byt aj u mna poslednych...este raz vdaka @cpa9 a snad ti teraz stupnu objednavky o 1000% ,najviac nechapem ze u dudileka neprihliadaju kolko uz nakupil a ze mozu prist o dobreho zakaznika skrz par dolarov
 #357606  od cpa9
 před 5 měsíci
už tolko nedakuj budu si myslieť že ťa sa to platim :D ale nie neni zač.....
no vidiš to je divný prístup veru, ale čo viem tak poslednu dobu šefovia až moc sleduju veci a viem že ked na supporte sa nahodou nerieši niečo tak ako je dane tak paapaa máš padáka ......
 #357623  od randompct
 před 5 měsíci
dudilek : ak je to problem ako u mna ( ze zasielka ma trackovacie cislo ktore nefungovalo ). Treba kontaktovat konkretneho prepravcu ( u mna to bol vacsinou NL post ). Poprosit ich o vyjadrenie k danemu cislu ( u mna to bolo vzdy jasne cislo bolo vygenerovane, ale neodovzdane prepravcovy ). Toto vyjadrenie si dat zaslat a nasledne to pre tento dovod rovno eskalovat a paypale.
Ci uz tieto zasielky umyselne neodosielaju, alebo ich kradne nejaky zamestnanec to neviem. Ale kedze toto iste si vie preverit aj odosielatel ( tj. gearbest ) a aj napriek tomu bude jeho odpoved na spravu vzdy rovnaka ze pockajte, kontaktujte postuvu sluzbu, atd..... je to skor podvod na ich strane. ( alebo totalna ignoracia a nezaujem o riesenie, len sablonovo odpovedat )
Stve ma aj to ze ked clovek nieco chce, a ponuknu mu napr. 2 moznosti ako problem riesit. Pre cloveka vsak nie je ani jedna zaujimava a navrhne im nieco ine na takuto spravu nereaguju. Odpovedia nasledne az ked clovek suhlasi ze akceptuje 1, alebo 2..... dost smutne :(.
 #357666  od cpa9
 před 5 měsíci
Ešte dodám, že nemáš úplnú pravdu, nakoľko služby ktoré sú na výber, tj Belgium, Holandská pošta, EU Expres (DPD) atď konkrétne v EU budú vždy tvrdiť že balík nebol odoslaný a to z jednoduchého dôvodu, lebo prepravu organizuje úplne iný prepravca z číny do EU a nie hore uvedené spoločnosti , preto vždy keď sa v EU u danej pošty či prepravcu spýtaš či balík bol odoslaný, tak nemajú žiadnu informáciu že bola odoslaná, alebo majú iba oznámenie.
Neni to tak ako si všetci myslíte že balík sa neodoslal, toto je kameň úrazu, a potom samozrejme to že nevieme aký prepravca organizuje vlastne trasu Čína - EU, keby sme vedeli tak vieme kde sa balík konkrétne stratil.
 #357675  od randompct
 před 5 měsíci
Tak preco sa vzdy vsetky ostatne daju trackovat a len tie nie? To je zas nejaka specialita gearbestu?
NL post sa mi vzdy da trackovat okamzite ak je vsetko OK ( vidno tam dokonca aj procesy v sklade ). Napr toto... 27.2 ( CN ) objednane 28 nahlasene odoslanie :
A preco potom tie ktore nejdu trackovat aj nepridu :wink: ( opacne sa to nestalo ) ....?


Obrázek

Mozno by bolo lepsie napisat pravdu ako nas tu takto oblbovat ( ak ked koho chlieb jes toho piesen spievaj )!

Naviac dokonca aj EU express vacsinou funguje tracking , ale gearbest ho ma zablokovany ( nech nie je jasne kde to stoji ). Zistil som to nahodou ked som zadal track cislo do klienskeho portalu ( bola tiez zmluva ) ... a vyhodilo cislo zasielky ( kde bolo viac balikov ) a ta sa dala sledovat. Tj. len gearbest si nezala sledovanie.... a sam vie kde je konkretna zasielka.
 #357696  od dudilek
 před 5 měsíci
Status na pošte je, zásielka oznámená. Nič viac.

Mne viac netreba, dúfam že ani paypalu. Spor som eskaloval, čakám na šetrenie zo strany paypalu.


Ešte detail, kupoval som to pravdepodobne cez fontech, počas nákupu som skúšal meniť sklady, potom som urobil nákup a vybral dopravu cez belgickú poštu a uplatnil zľavový kód.
Bude sa to brať stále ako nákup cez nich, budú to mať vo svojom systéme?
 #357749  od gonzo
 před 5 měsíci
Podle me pokud pouzijes fontechovy kupon tak ano a resit by to meli oni

~Redmi Note 4X~

 #357753  od dudilek
 před 5 měsíci
Kupóny ale nie sú jedinečné, rovnaký kupón používa viac predajcov, dôležité je kúpiť cez ich link, aby to registrovalo ich číslo.

Len neviem či som o to neprišiel keď som menil sklady a verzie mobilu.
No nič uvidím čo Paypal.
 #357772  od cpa9
 před 5 měsíci
Jasne, pomaly ale isto tu končim moje debaty lebo všetci sú tu podla mna mudrejši a vedia veci lepšie ako samotný zamestnanci u GB, takže sa nevyjadrujem.

@dudilek ak prepneš sklady a nezavrieš okno, pripadne nevypneš pc tak by to stale malo ist cez fontech ano ....
 #357849  od cpa9
 před 5 měsíci
Ešte jedna vec. Chcel som sa pridať ku konkurencii do ***** programu, a odpovede sú katastrofálne, som Online, kde cez GB komunikujem s človekom denne asi 5 hodín, a odpovedá mi vždy, na Geekbuying som online v kontakte s človekom a stane sa že celý deň neodpovie, dnes uplynulo 5 dní odkedy som sa chcel pridať k tejto stránke tiež (kvôli cenám a tiež majú možnosť posielania bez cla atd) a proste katastrofa, takže viem si predstaviť kolko budem trpieť v prípade riešenia problémov cez túto stránku. Už viem prečo mi Číňan z GB povedal nech sa k nim kludne pridám a uvidím , celé zlé :-D :-D
 #357879  od randompct
 před 5 měsíci
cpa9 : ved to neber ako utok na teba. Vazim si toho ze tu pomahas ludom, ale zas je citit ze sa GB dost zastavas a obcas odpovedas ako ich support :).
Chapem ze 90-95% zasielok prejde uplne bez problemu a kto ma stastie proste nemusi taketo veci ani riesit. Mna sa to nanestiastie netykalo a vacsinou som si poradil ...., ale dost ludi prva negativna skusenost tak nastve ze uz proste nikdy nic neobjednaju a len nadavaju.
 #357980  od captain1802
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
captain1802 píše:Včera dorazil balíček vypravený 21.2. přes Direct Link Sweden Post 😀 na pohodu.
To je v pohode. DPH alebo tak si platil? Teda, ak si objednával nad 22€

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Jo, v pohodě to prošlo. Teď mi došel další, přes Netherlands Post. A také v pohodě.
 #357987  od cpa9
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
cpa9 : ved to neber ako utok na teba. Vazim si toho ze tu pomahas ludom, ale zas je citit ze sa GB dost zastavas a obcas odpovedas ako ich support :).
Chapem ze 90-95% zasielok prejde uplne bez problemu a kto ma stastie proste nemusi taketo veci ani riesit. Mna sa to nanestiastie netykalo a vacsinou som si poradil ...., ale dost ludi prva negativna skusenost tak nastve ze uz proste nikdy nic neobjednaju a len nadavaju.
Ja nikoho nechránim tomu ver, ked treba tak mám velmi silné debaty s nimi, občas mojho kolegu z GB aj lutujem, lebo naozaj viem byť nepríjemný na nich :D ale to čo píšem sú všetko reálne skusenosti, a nie na jednej alebo na 10 objednávkach ale su tam stovky.
jonah se to líbí
 #358022  od randompct
 před 5 měsíci
Ja mam tiez 100ky obednavok..., ale nie gearbest, ten proste stale neberiem ako nie 100% seriozny obchod... to co som tam zazil je proste mimo standard.
 #358590  od YvanD
 před 5 měsíci
objednaval som 31.1. Miband 2 ako shipping method bola moznost Netherlands Post surface mail, s ktorou som v zivote problem nemal, oni to poslali nejakou SingPost Unregistered. Na trackovacej stranke som nasiel tieto udaje
February 15 07:39 In transit - Departed waypoint HK
February 14 19:04 In transit - Departed waypoint HONG KONG - HONG KONG
February 5 17:46 Package accepted HONG KONG - HONG KONG

odvtedy sa to nepohlo a myslim, ze dalsie udaje to ani neposkytne, samozrejme po baliku ani stopy. Mate skusenosti s touto prepravou a dobou dorucenia? Predpokladam, ze case mozem otvorit az po 60 dnoch od objednavky, inak ma odbyju tym, ze mam cakat.
 #358659  od cpa9
 před 5 měsíci
napíš mi do správy číslo objednávky a číslo zásielky a pozriem sa ti na to v systéme
YvanD se to líbí
 #358819  od YvanD
 před 5 měsíci
cpa9 píše:napíš mi do správy číslo objednávky a číslo zásielky a pozriem sa ti na to v systéme
CPA9 vdaka za ochotu. mam novy update: balicek dosiel v poriadku, takze info aj pre vsetkych ostatnych, metoda SingPost unregistered ma dlzku dodania cca 1.5 mesiaca - teda aspon v mojom pripade to tak bolo. :-D :-B
Makro se to líbí
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 50

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat