Beryko.cz
[Partnerský eshop]
 #358418  od Hardison
 před 1 měsícem
@bfarkas, mne to od soboty takisto stoji na rovnakom bode ako tebe... Pozeral som na stranke DPD a pisu, ze z UK do SK by to mali dorucit do 3 prac. dni.. Tak uvidim. Podla toho by mi mal prijst telef v stredu. Ale to, ze tebe sa log nehybe tak dlho je zvlastne, skusal si kontaktovat napr slovensku pobocku DPD? A ak ano ako to dopladlo?
 #358454  od cpa9
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Setkali ste se někdo se sledovacím číslem začínajícím CPxxxxxx? Dával jsem u Mi vysavače eu express a poslali to přes tohle a netuším jak to sledovat.
Máš adresu bez diakritiky ? Napíš spávu zistím čo je vo veci.
 #358507  od bfarkas
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
@bfarkas, mne to od soboty takisto stoji na rovnakom bode ako tebe... Pozeral som na stranke DPD a pisu, ze z UK do SK by to mali dorucit do 3 prac. dni.. Tak uvidim. Podla toho by mi mal prijst telef v stredu. Ale to, ze tebe sa log nehybe tak dlho je zvlastne, skusal si kontaktovat napr slovensku pobocku DPD? A ak ano ako to dopladlo?
Jop, kontaktoval som slovenskú pobočku DPD - oni mi povedali, že to je ešte v Anglicku. Tak neviem.
Dokonca som kontaktoval DPD UK cez mail a dostal som presne takú istú odpoveď ako som spomenul vyššie. Zase, aj tak musím čakať 60 dní na vrátenie peňazí keď mi nepríde zásielka, takže zbytočne budem teraz otvárať ticket. Stále dúfam, že to príde najbližšie dni :-D
 #358533  od martas.ts
 před 1 měsícem
cpa9 píše:
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Setkali ste se někdo se sledovacím číslem začínajícím CPxxxxxx? Dával jsem u Mi vysavače eu express a poslali to přes tohle a netuším jak to sledovat.
Máš adresu bez diakritiky ? Napíš spávu zistím čo je vo veci.
Už cajk. Přepsali číslo...

Odesláno z mého ONEPLUS 5 pomocí Tapatalk


cpa9 se to líbí
 #358551  od Hardison
 před 1 měsícem
@bfarkas, ked to ma DPD, je to uz v Europe a musi to ist rychlo. Mne sa sice tracking nehybal od soboty (a uz som si myslel, ze budem v situacii ako ty), ale moj balik je uz v Nemecku :-B tak hadam aj tebe pride coskoro.
 #358559  od bfarkas
 před 1 měsícem
@Hardison jo, máš pravdu. Ale keď sa mi to nehýbe od 1.3. a DPD tvrdí, že zásielku neskenovali od 6.2., tak tam dačo nesedí tým pádom. A keď sa tebe už zásielka pohla za taký krátky čas... Ja už neviem :confused:
 #358570  od Hardison
 před 1 měsícem
Tak im tam skus vyvolavat a stale sa dopytovat a stazovat. Myslim slovensku pobocku a ono sa to podla mna rozhybe.
Ja som zazil pasivitu DHL. Ked som sa spytal zistia a kaslali na to, akonahle som ich nahanal tak nieco riesili a ked sa mali ozvat a neozvali sa a nechal som to par dni ladom zase akoby na mna zabudli.

Cudujem sa ze to tak ma DHL, co je ozaj velka a nadnarodna spolocnost. Tot moja skusenost s DHL. Ci je DPD ine neviem... Ale dost mozne ze na tom budu podobne. Aspon pri niektorych pripadoch :-D
 #358656  od cpa9
 před 1 měsícem
Musíš sa sťažovať v DPD, toto je už v ich kompetencii, Čína síce može žiadať vysvetlenie ale je to na dlhšie ako podať sťažnosť tu na SK
 #358726  od Hardison
 před 1 měsícem
Tak naparadu :-B dnes prisiel telefon s DPD kurierom.. Objednane a platene 1.3., odoslane 2.3., prijate 14.3. je celkom fajn. Na to, ze to islo z Ciny. Takto si predstavujem EU Express :slight_smile:
cpa9 se to líbí
 #358770  od cpa9
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Tak naparadu :-B dnes prisiel telefon s DPD kurierom.. Objednane a platene 1.3., odoslane 2.3., prijate 14.3. je celkom fajn. Na to, ze to islo z Ciny. Takto si predstavujem EU Express :slight_smile:
žasnem :o
 #359010  od bfarkas
 před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Musíš sa sťažovať v DPD, toto je už v ich kompetencii, Čína síce može žiadať vysvetlenie ale je to na dlhšie ako podať sťažnosť tu na SK
Samozrejme že aj toto skúšam, zatiaľ bez výsledku. Takisto som otvoril ticket na GearBest, ale oni s tým nič nebudú robiť do 2.4. Nechápem prečo keďže dopravca si sám vyžiadal, aby predajca čo najskôr kontaktoval DPD aby sa začalo pátranie po zásielke. Mne to pripadá tak, že väčšina zo supportu iba kopírujú nejaké texty a neriešia. Vidia, že ešte neprešiel deadline na doručenie, tak ma tým odbijú a to je všetko. Keby si prečítali podrobne ten text (samozrejme s porozumením), tak by podľa mňa reagovali inak... :smirk: Skúsim ešte tlačiť na DPD a Gearbest, aby sa to začalo riešiť, lebo nemienim čakať do začiatku apríla. Už teraz čakám hodne dlho :unamused:
 #359336  od bfarkas
 před 1 měsícem
Tak som im trošku pohrozil (PayPal case) a vyzerá, že to zabralo. Kontaktujú DPD ohľadom strateného balíčka aby sa začal hľadať.
Samotné DPD odmietalo hľadanie balíčka bez toho aby sa im ozval Gearbest. Tak uvidím ako to dopadne.
 #359345  od dudilek
 před 1 měsícem
Pretože ty s dpd nič nemáš, naozaj ich musí kontaktovať gearbest ako obchodný partner a oni si medzi sebou musia vyjasniť dodanie/stratu zásielky.

 #361157  od creative01
 před 4 týdny
Ma zmysel si pri platbe cez Paypal priplacat aj za poistenie? Pomohlo uz niekomu z Vas? Kedze paypal uz ma zahrnutu buyer protection.
 #361160  od tata73
 před 4 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 týdny
Ma zmysel si pri platbe cez Paypal priplacat aj za poistenie? Pomohlo uz niekomu z Vas? Kedze paypal uz ma zahrnutu buyer protection.
Nemá :-B
creative01, phoenix77 se to líbí
 #361198  od Hardison
 před 4 týdny
Hmm zaujimave, ja som vzdy daval poistenie. Cize hovorite ze potom iba otvorit spor na paypal? A aka argumentacia sa pouziva? Lebo v minulosti som nemal ziadnu skusenost (pytam sa skor orientacne do buducna ne ch viem...)
 #362909  od bfarkas
 před 2 týdny
Dopisujem si s GearBestom a DPD UK/SVK už asi mesiac, zatiaľ žiadne novinky. Dokonca doteraz nevedeli z Gearbestu poskytnúť dostatočné údaje na to aby sa tá zásielka začala hľadať.
DPD UK

Hi Blažej

We are yet to raise a search for this parcel as the sender has not contacted us yet with the information we need. I do apologise. If you could try contact your sender again so we can resolve this issue that would be great. I am deeply sorry you are having so many issues with this. Once the sender contacts us, hopefully they will be resolved.

Kindest Regards

Kirsten
DPD Exports Team
Takže som napísal na Gearbest a dostal som odpoveď
Dear Blažej,


We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.


After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.


The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť


However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation:


1) Partial refund to your original payment account.

In this case, we can refund 234USD to your original payment account.


2) Resend the item upon repaying 50% of the order value.

In this case we will send you an invoice to submit the payment of 234USD via PayPal.

Please confirm your exact shipping address in this format:

Consignee Name:

Detailed Address:

City:

State (Province):

Postal Code:

Country:

Phone Number:


Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.


Best Regards

Zoniya

Gearbest Customer Service

Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
...aj keď som si Insurance zaplatil.
Takže nekonečný príbeh pokračuje, už som aj PayPal case otvoril. Uvidím, či sa to pohne. :neutral_face:
Popravde chcem všetky peniaze naspäť.
 #363438  od bfarkas
 před 2 týdny
Tak peniaze som dostal na účet po dlhom trápení sa a vypisovaní si z PayPalom, DPD UK a GearBestom. Hľadanie zásielky sa začalo až teraz keď bolo neskoro. Respektíve ani neviem či sa začalo :-D

Nebol som veľmi spokojní s ich odpoveďami, ale dosiahol som to čo som dlho čakal - že sa mi vrátili peniaze späť (aj keď si odpočítali tých 8€ za insurance, keďže to vraj nevracajú späť)
 #363456  od dudilek
 před 2 týdny
O dôvod viac to poistenie neplatiť :)

A čo si toľko riešil s Paypal? Mne stačili 2 správy a 4 dni.
 #363623  od bfarkas
 před 2 týdny
No na PayPal som otvoril case, takisto som ho eskaloval. Odpísali mi že kontaktujú predajcu ASAP, ešte medzitým sa ma pýtali či chcem pokračovať v claime. Skôr ako PayPal case vyriešil tak už GearBest vrátil peniaze, tak som case zatvoril. Neviem prečo im to tak dlho trvalo. Aspoň že to takto skončilo :relaxed:
 #364235  od dudilek
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Tak naparadu :-B dnes prisiel telefon s DPD kurierom.. Objednane a platene 1.3., odoslane 2.3., prijate 14.3. je celkom fajn. Na to, ze to islo z Ciny. Takto si predstavujem EU Express :slight_smile:
žasnem :o
neodolal som zase akcii na mobil a kedze tentokrat bol rozdiel v cene medzi cinou a eu skladom cez 80€ a to este navyse v EU bolo 64GB ulozisko a v cine 128GB, tak som si povedal ze skusim "stastie" opat.

takze v noci objednane, teraz cez obed dosiel status ze shipped a na trackingu stoji DPDUK southall....tak som zvedavy na dalsie datumy :)
 #364338  od cpa9
 před týdnem
Je to zaujímavé, ale southall je opäť starý dobrý(zlý) southall, nechápem, pýtal som sa kolegu v číne a že raz posielajú DPD a raz DHL neviem akú to má logiku...naposledy vysávač cez DHL bol doma za 11 dní , ale southall zatial čakám a vyzerá to tak že to je to isté.....
 #364341  od dudilek
 před týdnem
Tak to si ma nepotešil. Medzičasom som mal cca desať drobných objednávok a všetko mi prišlo v rámci bežnej normy 2/3 týždne, eú sklad pár dní...no uvidíme, ako neponáhľam, kľudne nech to trvá aj mesiac, len nech to príde, nie ako naposledy :)

cpa9 se to líbí
 #365682  od Peter Brida
 před 1 dnem
Akú dopravu vybrať pokiaľ nie je možné vybrať EU Express aby sa minimalizovala šanca na platenie cla a DPH? Je Belgium Registered druhá najlepšia možnosť?
 #365736  od tata73
 před 1 dnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 dnem
Akú dopravu vybrať pokiaľ nie je možné vybrať EU Express aby sa minimalizovala šanca na platenie cla a DPH? Je Belgium Registered druhá najlepšia možnosť?
EU expres je nahrazována EU priority line .
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
    Beryko.cz

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat