[spes, spesn, veux]
 #520813  od Thomito
 před 3 týdny
Zdravím

Mám takový dotaz, při používání hotspotu, tetheringu se mi přesně po hodině vypne, myšleno stále je vytvořen, jen se vypnout respektive data..
Hotspot je stále využíván a i tak se přeruší tok dat a musím reset hotspotu, tetheringu...
Jednorázové datové limity mám vypnuté, též i automatické vypnutí hotspotu u baterie, display atd mám dané aby data fungovala i při vypnutí displeje atd ...
Hledal sem všude možně a absolutně sem nic nenašel ...
Jedná se o Redmi Note 11 Pro 5G s MIUMI 13.0.9
Byl bych rád za vaše rady, pokud je tam někde skrytý časovač :sleeping:
 #520951  od Maxa
 před 2 týdny
Mám úplně stejný problém. Zrovna hledám, čím to je.
Přesně po 60 min mi PC odsřihne od internetu, přitom je stále připojen. Problém není starší jak týden a nemůzu přijít na to, čím to je. Nic se neaktualizovalo. Zkoušel jsem to i z manželcinýho mobilu a stejný problém. Hotspot připojen přes domácí wifi nebo T-mobile - stále stejný problém. Kdy mě to neodpojilo, je při 100% nabití mobilu a připojení na nabíječku. Jak bude čas, vyžkouším znovu, zda je to pravidlo. Typnul bych to na bug v androidu, ale ten byl aktualizován dříve. Také mě napadlo, že prošlo více dat, ale to druhý mobil to vylučuje (prošlo pár mega).

POCO X3 NFC - 13.0.4.0 SJGEUXM (global)
Redmi Note 10S - nejnovější global (nemam ho u sebe)

Za jakékoli poznatky či vyřešení problému budu taky rád.

Edit.: Jsem na nabiječce a 100% nabití a stále odpojuje. Včera to asi byla nějaká další anomálie.
Pokud někdo nemá radu, může ten hotspot aspoň vyzkoušet ?
 #520983  od Thomito
 před 2 týdny
No, zkusil sem dát mobil do továrního režimu, zkusil sem i aktualizaci nejnovější a stále je problém, jinak data využívám též od T-Mobile, tak sem zkoušel jeden servis a tam mi bylo doporučeno zkusit výměnu SIMkarty
Tak ještě zkusím to a pak už fakt nevím, hledal sem všude možně a nikde nic :thinking: :thinking:
 #521011  od Maxa
 před 2 týdny
Úplně si nemyslím, že by to bylo simkartou, ale i tuto informaci jsem četl. Každopádně já i žena máme simkarty nové půl roku a pochybuji, že to byla taková náhoda a nešla ani jedna. Navíc ten hotspot se vypíná, i když jsem připojen přes wifi. Tedy ne přes operátora.

Zkoušel jsem připojit více různých zařízení s různými operačními systémy, takže i tento vliv mohu vyloučit. Za mě je bug někde v androidu nebo MIUI . škoda, že tu nikdo nepomůže a nevyzkouší. Není potřeba se připojovat přes data, ale nasdílet si hotspot na vlastní wifi a po hodině zkusit, zda proudí data. Zkouška plného nabití baterie se nepotvrdila. To vliv nemá, ale jednou mě to prostě neodpojilo a je záhadou proč.

Na obou telefonech jsme dělali aktualizace systému, jen si nevybavuji přesně kdy. osobně si myslím, že už před začátkem tohoto problému, ale jistý si nejsem.
Psal jsem i zpětnou vazbu z telefonu, ale česky a nevím, zda někdo odpoví. už je to 3 dny.
 #521028  od Maxa
 před týdnem
Takže už vím příčinu přerušení ztráty dat a chybu IP . Doba přidělení IP adresy je na 60 min. A tet proč ? Nějaká rada ?
sssss.jpg
 #521029  od gogocar
 před týdnem
To máš win 7 ?
Jsem to ze zvědavosti vyzkoušel s Poco F3 MIUI 14 Týdenní ROM.
Udělal jsem Hotspot z wifi. Připojený TV a PC probíhalo sledování filmů 1h 30min, potom jsem to vypl.. Notebook s win 11.
 #521030  od Maxa
 před týdnem
screen je z W7, ale mám to otestované i na W10.
Film mohl být načten dopředu, ale půl hod přes limit už snad ne.
Jako fakt už nevím. Na jiném foru mi kluk píše, že přidělenou IP ma taky na 60 min, ale internet se mu neodpojí ani po teto době.
 #521032  od gogocar
 před týdnem
Jelo to v pohodě, na noťasu se i pracovalo a buď si jistý že při výpadku internetu TV spadne po pár sekundách.
 #521339  od Maxa
 před 6 dny
Nikdo žádné nové poznatky ? :-(
 #521342  od matahari
 před 6 dny
Používám pouze USB tethering a data mám od O2. Ta doba přidělení IP adresy se nazývá 'DHCP lease time' a u mě je také na 1 hodinu, jenže tuto dobu přiděluje Android, protože u protokolu IPv4 používá mezi rozhraními NAT neboli překlad adres a vlastní DHCP server. Jenže když tato doba vyprší, tak se automaticky prodlouží a jede se dál. U protokolu IPv6 se u mě používá 'DHCPv6 Prefix Delegation', takže zařízení připojená přes USB/WiFi tethering obdrží globální IPv6 adresy, ale tohle musí podporovat poskytovatel, což u O2 takhle je.

I kdyby se IP adresy díky DHCP měnily směrem od T-Mobilu nebo i u tetheringu, tak by to mohlo vyvolat malé přerušení, ale ne celkový výpadek. Ze zvědavosti by to chtělo vypozorovat, co se změní při výpadku tetheringu proti předchozímu stavu, jestli v tu chvíli funguje NET v telefonu apod.
 #521344  od Maxa
 před 6 dny
Net v mobilu je funkční. Notas je stále připojen k hotspotu a mobil stále vidí 1 připojené zařízení a mac adresu notasu. IP adresa je prostě po te hodině neobnoví. Nepomůže ani odpojení od hotspotu a nové připojení. V takovém případě se to chová jako by se notas neodpojil a počítá se doba připojení od prvního přidělení IP. Tedy bud pokracuje čas a nebo pokud je to vice jak hodina, nova IP nepřidělí - data netečou. Musí se vypnout a znovu zapnout hotspot. A perlička - hotspot přiděluje stále tu stejnou IP, ale po restartu hotspotu je vše OK.
 #521346  od matahari
 před 6 dny
Zkus po výpadku v notebooku použít příkaz ping na IP adresu telefonu 192.168.186.202 dle screenshotu a také nějakou v NETu např. 8.8.8.8 (Google Public DNS). Budeš vědět, jestli se to rozpadlo už mezi NB a telefonem, nebo telefonem a T-Mobilem, ale pokud funguje NET v telefonu, tak bys už neměl pingnout telefon.
Taky bych zkusil USB tethering místo WiFi, jestli to bude stejné.

Ve Windows se dají obnovit IP adresy příkazy

ipconfig /release
ipconfig /renew

což by vyvolalo nový 'lease time'.
 #521347  od Maxa
 před 6 dny
problém je v telefonu. Vliv operátora je vyloučen. U tetheringu je tu popsaný stejný problém.
 #521348  od matahari
 před 6 dny
Škoda, ale z téhle odpovědi jsem nic nepochopil. Co když je problém v NB s tím, že si po vypršení 'lease time', neumí korektně obnovit IP adresy (např. bug v ovladači), když se to děje na dvou telefonech stejně. Při připojení na WiFi router může NB obdržet adresy na 24 hodin a díky tomu se to neprojevilo. Ale budiž, howgh.
 #521355  od Maxa
 před 6 dny
Je to v mobilu. stejné problémy mají všechna připojená zařízení. IP se neobnoví.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 1 registrovaný, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Maxa a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat