[Smartwatch 2nd gen]
 #454378  od klobuk
 před 4 lety
Ja mam MI 9 a tiez sa mi aktivity stratili, pisem si so supportom Amazfit, ale zatial som ziadne riesenie/odpoved nedostal.
Nove aktivity sa mi synchronizuju ale po odhlaseni z aplikacie sa po opatovnom prihlaseni zasa stratia.
 #454379  od Labrava
 před 4 lety
to je zajímavé, vypadá to že na androidu a na ios se aplikace chová odlišně (ale stejně mizerně :laughing: ) . Mě staré aktivity do 27.10. víceméně zůstaly (nejsem si jistý jestli tam jsou všechny, ale spíš ne), ale nové nejdou synchronizovat, respektive se vůbec v aplikaci neobjeví.
 #454381  od klobuk
 před 4 lety
Tak pre istotu som teraz pozrel do aplikacie a vsetko je uz v poriadku a vidim vsetky aktivity.
Este son skontroloval aj v MiFIt a je to tam tiez.
Vyzera to ze problem s cloudom bol (aspon pre mna) vyrieseny.
Neviem ci je to tym ze som im posielal vsetky info co chceli alebo ci je to uz vyriesene globalne.
 #454413  od KoumiCZ
 před 4 lety
Potvrzuji. Konečně :heart_eyes:

Ale na jak dlouho, že?
 #454420  od Labrava
 před 4 lety
no vzhledem k tomu, že se to "opravilo" bez updatu aplikace, byla to opravdu chyba na straně kitajského cloudu. Takže to bude fachat jen tak dlouho než ho opět zmrví. I kdybych už definitivně zůstal na této verzi apky, což asi zůstanu, tak mi to nebude nic platné :laughing: Pořád říkám zlaté bipky s mifitem. Přítelkyně vesele aktivity synchronizovala celou dobu co já nadával že to nejde. Bipky totiž synchronizují přímo do apky bez nutnosti připojení k internetu. Zajímavé je, že stejně mi funguje i váha, tu synchronizuju do amazfit apky taky bez připojení k internetu... Nevím proč to mají stratosky takle pitomě řešené. Na roumingu na Balkáně jsem nemohl synchronizovat, protože bych se nedoplatil za data...
 #454438  od KoumiCZ
 před 4 lety
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? Vše XIA:rage:MI
 #454512  od Labrava
 před 4 lety
mě taky stahovalo kroky i spánek (tep neměřím) po celou dobu. Jen spánek byl do příchodu zimního času posunutý o hodinu (někdy od začátku října)
 #454588  od tombkiller
 před 4 lety
Tak taky potvrzuji že synchronizace dat už funguje,jak v amazfit aplikaci tak v mifitu.Synchro asi tři týdny nazpět ok.Akorát v aplikaci notify a fitnes tam to synchronizuje jenom něco,co se týče aktivit,ale možná to bude problém té samotné apky.A jak už tady někdo psal co nemáte doma fyzicky na kartě nebo na nějakém jiném nosiči dat ,tak jako byste neměli.Kdykoli se může něco pokazit jako ted v tomto případě,anebo jěště horší varianta výrobce zařízne podporu na vzdáleném uložišti a jste nahraní.
 #454595  od greedyyy
 před 4 lety
Práveže notify a fitnes mi fungovalo a aktivity sťahovalo aj keď amazfit nešiel. Dokonca pekne u po loaduje na Google fit a na stravu aj aktivity bez gps ako elipticky trenažér a rotoped. Plávanie som neskúšal. Amazfit vie poslať len gps aktivity.

Odoslané z POCOPHONE F1 pomocou Tapatalku

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat