[Nákup Xiaomi]
 #329279  od jojoV
 před 7 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Otvorený by mal byť už 30. 11. v nákupnom centre Bory Mall a vraj to nebude len stánok v pasáži :-P ...
 #331116  od nerf
 před 7 měsíci
Zdravím vespolek,

jakožto absolutní nováček u této značky se mi situace ohledně prodejců Xiaomi jeví jako velice nepřehledná. Můžete mě prosím někdo ujistit, že pokud si koupím Redmi Note 4 Global 4GB/64GB např. u TSBohemia, Mall, či CZC, že to bude telefon bez fake ROM určený pro český trh s funkčním LTE b20?

Co tu tak čtu ohledně servisu a reklamací u Beryko a podobných prodejců, myslíte, že u větších výše uvedených prodejců bude případná reklamace bezproblémová a řešena např. výměnou kus za kus?

Předem díky za názory.
 #331132  od hjirik
 před 7 měsíci
@nerf myslím, že u těchto prodejců se bát nemusíš...;-)

Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk

 #331134  od Mamucik
 před 7 měsíci

nerf píše:Zdravím vespolek,

jakožto absolutní nováček u této značky se mi situace ohledně prodejců Xiaomi jeví jako velice nepřehledná. Můžete mě prosím někdo ujistit, že pokud si koupím Redmi Note 4 Global 4GB/64GB např. u TSBohemia, Mall, či CZC, že to bude telefon bez fake ROM určený pro český trh s funkčním LTE b20?

Co tu tak čtu ohledně servisu a reklamací u Beryko a podobných prodejců, myslíte, že u větších výše uvedených prodejců bude případná reklamace bezproblémová a řešena např. výměnou kus za kus?

Předem díky za názory.
Kúp si z Číny, máš to lacnejšie. Ibuygou.com, gearbest.com. Ja som kupoval od nich, bez problémov

Odoslané z Redmi Note 3 pomocou Tapatalku

 #346510  od egee
 před 4 měsíci
Kupoval jsem zde
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
vše přišlo včetně powerbank
 #350720  od fidesgroup
 před 3 měsíci
Koupil jsem Xiaomi Redmi 4X v obchodě v Ostravě "mobilnipohotovost"

viz stránky "Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť" je to v pohodě?
 #350734  od Rols
 před 3 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 měsíci
...
Tak snad víš co jsi koupil. Jsou tam nové i jeté mobily, "Distribuce CZ" i šedivky.
Jinak co se týká samotného obchodu, tak to mají tak napůl se spokojeností v nákupu a případné reklamaci.
 #356206  od Papi
 před 2 měsíci
Pridavam zkusenost s xiaomimobile.
Reklamovan telefon s vadnym displejem, opraven hned, ale z nejakeho duvodu se z funkcniho telefonu stal nepouzitelny srot.

Pri druhe reklamaci zacala prava zabava. Telefon neustale stridal statusy opravitelny/opraveno/neopravitelny, clovek si pripadal, ze z nej delaji blbce a zkousi, co si necha libit, nez mi po treti slibovane expedici radeji vratili penize. :smile:

Mam od nich dalsi telefony a prislusenstvi, ale uprimne doufam, ze uz dalsi reklamaci nebudu muset resit. V tom servise maji pekny bordel. A to se s nim na strankach chlubi :grinning:

Ted jen prijit na to, kde koupit novy telefon, kde s pripadnou reklamaci nebudou takove problemy
 #356224  od VMach3
 před 2 měsíci
Kupuj od prodejců oficiálního distributora Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
soban, Papi se to líbí
 #356384  od Papi
 před 2 měsíci
Aha, uniklo mi, ze uz je v cechach opravdovy distributor misto pochybnych obchudku, co si na oficialni distributory jen hraji :) Diky za info
 #356452  od J1rka
 před 2 měsíci
Dobrý den, pane Papeži,
reklamaci jsme osobně řešili spolu, kvůli zmatkům s druhou opravovou se vám vracely peníze. Reklamoval jste 14.2, 27.2 jsme měli vše vyřešeno. Vyměnili jsme si asi deset mailů ve dvou dnech a situaci jsem nikdy nenechával "vyhnít", ale snažil se najít nejrychlejší řešení, což se nakonec povedlo. Mrzí mě, že to vnímáte negativně, každopdáně vrácení plné kupní ceny 5k za skoro dva roky starou Mi4 mi nepřijde zas tak tragické.
Na servisu si skutečně zakládáme, denně řešíme cca 100 servisních případů (v závislosti na sezoně), v drtivé většině případů úspěšně a vždy se snažíme vyjít zákazníkovi vstříc.
Rols se to líbí
 #356484  od Papi
 před 2 měsíci
Nerikam, ze s vysledkem nejsem spokojen, ani ze jste se nepokousel vyhovet, ani ze by to trvalo dlouho, v techto ohledech se da mluvit o spokojenosti. Jen jsem popsal, jak na me kvuli zminenym zmatkum reseni reklamace pusobilo. Kdyby byla aspon prvni reklamace bez chyb, rekl bych si, ze se stane, ale takhle bych musel byt extremni smolar, aby ty 2 problemove reklamace ze sta padly zrovna na me :smiley:
No, co se tyce vyhniti, dva maily s dotazem ode mne jste nejspis prehledl :smile: To zde ale nebudem resit.
 #356681  od lostsoul81
 před 2 měsíci
Papi, nic proti a nikoho se nezastávám, ale na reklamaci je 30 dnů. A to je zákonná lhůta.

Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk

 #357148  od Papi
 před 2 měsíci
A pisu nekde, ze mam problem s dobou vyrozeni nebo vysledkem reklamace? S tim nemam problem a videl jsem, ze se servis snazi vyhovet. Nicmene spokojeny nejsem.
Asi je to divne, ale nehodnotim sluzbu jen podle vysledku, ale i podle prubehu. Kdyz mi nekolikrat dojde ujisteni o odeslani telefonu (bez toho, abych sam na dokonceni reklamace jakkoli tlacil - 30 denni lhuty si jsem vedom) a nic se neposle, tak to vnimam negativne. A kdyz mi servis tvrdi kazdou chvili neco jineho co se opravitelnosti telefonu tyce, tak take. Jestli je to pravem nebo ne, to at si kazdy udela svuj nazor. Chapu, ze to nebylo zamerne, ale dle meho by se takove situace stavat nemely. A da se jim zabranit.
Snazil jsem se recenzi napsat nestrane, aby si kazdy udelal svuj nazor a dodam, ze pokud nekoho zajima jen uspesnost reklamace, myslim, ze bude spokojen.
 #358372  od Lukáš Smrčka
 před 2 měsíci
Taky mám příšernou zkušenost, jako nováček je officiální eshop k ničemu, neodpovídají na emaily, nedokáží sloučit dvě objednávky do jedné a ušetřit poštovné prostě hrůza. Do dneška čekám už odpovědí na minimálně 3 dotazy ohledně nákupu. Ani si nepřečetli co jim člověk psal v infu o objednávky a oni to ignorovaly a poslaly poštou, takže si akorá nasrali na hlavu, když zákazníka ignorují, budu ignorovat je já.

Jako nový uživatel značky jsem hodně zklamán přistupem který o sobě tvrdí pravý opak..
Naposledy upravil(a) Lukáš Smrčka dne 12 Bře 2018, 13:33, celkem upraveno 1 x.
 #358374  od VMach3
 před 2 měsíci
A který je to eshop?
 #358376  od Lukáš Smrčka
 před 2 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť officiální eshop pro ČR. Hlavně mi psaly že už to poslaly, ale na webu je něco jiného. Mám chuť to nepřevzít. Už mě ignorují 3 den...
Naposledy upravil(a) Lukáš Smrčka dne 12 Bře 2018, 13:38, celkem upraveno 2 x.
 #358380  od Lukáš Smrčka
 před 2 měsíci
Takže když o sobě tvrdí, že mají officiální servis tak lžou? Takjže jak všichni tvrdí, že je už Servis v ČR, tak je to ochcávka ve stylu, někdo to dělá na koleni? Tak kde je pravda?
Naposledy upravil(a) Lukáš Smrčka dne 12 Bře 2018, 13:41, celkem upraveno 1 x.
 #358381  od VMach3
 před 2 měsíci
Skutečně, toto není oficiální distribuce. Pokud máš chuť zásilku nepřevzít, tak tak klidně učiň, a kup u prodejce oficiální distribuce
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #358382  od Lukáš Smrčka
 před 2 měsíci
Mobil mám z EW takže českou mám, ale šlo mi o příslušenství, jsem nováček a všichni tvrdily že je to offiko eshop pro ČR. Takže značka nemá svůj officiální Eshop?
 #358383  od VMach3
 před 2 měsíci
Kdo všichni tvrdí že je to ofiko?
Značka má svého oficiálního distributora, a prodej je prostřednictvím sítí zavedených prodejců, viz můj odkaz v předchozím příspěvku.
 #358386  od Lukáš Smrčka
 před 2 měsíci
Takže nemají kammenou pobočku jak tvrdí se servisem?A ptal jsem se na něco jiného, né že jsem hňup. Už radši mlčím a na nic se neptám. Už to vidím je to sponzor fóra... i kdyby to nebyl officiální eshop, k čemu je tohle vlákno? Zeptal jsem se a místo rady jsem ukamenován. A je zajímavý že mám mobil z Electro-Worldu a v českém manuálu, je adresa a kontakt na ně právě, takže asi tak.

Nehledě že od nich přišla perlička v Emailu, kde tvrdily, že vše už má Česká pošta, a teď napíši že to sloučí? WTF Tak co je pravda a co je lež? V 11:45 předáno prý na poštu a teď v 14:13 chtějí odeslanou objednávku upravovat? Tak proč lžou?

Stačí si udělat obrázek sám.

info@xiaomimobile.cz
11:44Rozbalit zprávu
Dobrý den, Vaše objednávka číslo XM69446 byla odeslána dopravcem Česká pošta. Dobírková částka k uhrazení: 3447 Kč. S pozdravem tým XiaomiMobile.cz Pláničkova 4
info
11:44Rozbalit zprávu
Dobrý den, Vaše objednávka číslo XM69475 byla odeslána dopravcem Česká pošta. Dobírková částka k uhrazení: 2603 Kč.
info@xiaomimobile.cz
11:46Rozbalit zprávu
Dobrý den, Vaše objednávka číslo XM69477 byla odeslána dopravcem Česká pošta.

11:48Rozbalit zprávu
XM69477 objednávku ruším, když nejste schopni udělat z dvou objednávek jednu. Zboží si objednám jinde. Dne po 12. 3. 2018 11:46 uživatel info@xiaomimobile.cz <i

12:56Rozbalit zprávu
Halo je tam vůbec někdo??? Že mě jako zákazníka ignorujete, budu ignorovat vyzvednutí. nashle. po 12. 3. 2018 v 11:48 odesílatel Lukáš Smrčka <killervista@gmail
Info XiaomiMobile
13:23Rozbalit zprávu
Lukáši, neberete mi telefon.Všechny Vaše objednávky byly sloučeny v jednu. S pozdravem a přáním krásného dne Lenka Špálová / Customer Care info@xiaomimobile.cz

13:50Rozbalit zprávu
Soukromý telefon nezvedám když jsem v práci. a pěkné druhá objednávka měla být jako dárek takže jste zase udělali vše špatně. Už mám objednáno jinde kde mi okamžitě odpověděli.
Info XiaomiMobile
14:04Rozbalit zprávu
Děkujeme Lukáši .... Dne 12. března 2018 13:50 Lukáš Smrčka <killervista@gmail.com> napsal(a):

14:10Rozbalit zprávu
Za to nic, nemusíte děkovat, ale když zákazník má přání, tak mu napíšete email, že už to bylo předáno České poště ne? Tak co můžete upravovat když to má Česká Pošta?
Info XiaomiMobile
14:12Rozbalit zprávu
Chcete tedy zaslat nebo ne??? Dne 12. března 2018 14:10 Lukáš Smrčka <killervista@gmail.com> napsal(a):
já komu: Info
14:15
Ne.

A konečný Email od nich když to prý bylo posláno.zajímavé, že když to předali na Poštu, jak to můžou stornovat? To zdravý rozum nepochopí.

Dobrý den,
Vaše objednávka č. XM69446 byla stornována.

S pozdravem,

tým XiaomiMobile.cz
 #358394  od VMach3
 před 2 měsíci
Kdo tě kamenuje, čím? Jen jsem se snažil tě vyvést z omylu o oficiálním eshopu.
Co píše prodejce na svých stránkách je jedna věc a co je skutečnost jiná.
 #358395  od Lukáš Smrčka
 před 2 měsíci
Ale to se dělá jinak ne? Hlavně vy, odvovídáte jenom, na to co se hodí ;) jinak by jste věděl, že jsem se neptal jenom na eshop. Tím to končím. A němela by když se Fˇorum ohání že je to jeho parter. Tahle se Bussines nedělá. A neznáme se tak tykejte někomu jinému ;) .
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage XIAOMI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat