[Nákup Xiaomi]
 #358396  od VMach3
 před 1 rokem
S tvým přístupem by si nejlépe neměl navštěvovat fóra, když tě v podstatě cokoliv uráží. Odpovídám na to, na co znám odpověď. Za xiaomimobile se vyjádřit nemohu. A není mi známo že by tento shop byl partnerem fóra.
jonah, jojoV se to líbí
 #361546  od Papi
 před 1 rokem
Koukam, ze u xiaomimobile je fakt normalni postup oznamit zakaznikovi odeslani, i kdyz jim telefon porad lezi na stole...
 #361875  od jonah
 před 1 rokem
Upřímně, taky nechápu egomaniaky, pro které je největší urážkou tykání... Čím větší vůl, tím je na to citlivější :D
 #427834  od Pepik
 před 9 měsíci
Zdravím, pro zajímavost sem hodím akci co probíhá na alza.cz (Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť) Kupoval jsem Mi 9 SE a se slevou jsem se dostal o pár stovek levněji než nejlevnější tuzemské obchody(viz heureka)
Tak třeba to někdo využije a nakoupí levněji u Alzy než nějaký pochybný nový obchod :D
fosiczka se to líbí
 #437467  od MrPierc
 před 7 měsíci
Dobrý den, koukám nyní po Xiaomi Mi 9 SE 6GB/64GB


Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť#

Na Mironetu a XM.cz mají za cca 7 800 Kč.
Budou to obě šedivky? Šedivka tedy znamená, reklamace NE v servisu, ale jen u prodejce? Je tam ještě nějaká nevýhoda? Předpokládám, že místní týdenní rom tam nahraju i tak.

Nebo mám raději počkat či koupit jinde? Nemá někdo info, zda cena půjde dolů?


Děkuji za informace.
 #437492  od Pepik
 před 7 měsíci
Mironet to asi bude oficiální distribuce. 2 roky máš tak jako tak. Týdenní rom nahraješ v pohodě. Super telefon, rozhodně doporučuji.
 #437496  od VMach3
 před 7 měsíci
Oba prodejci prodávají šedivky. Ovšem Mironet je velký zavedený prodejce, kdežto xiaomimobile raději již nekomentuji.
Mitch55 se to líbí
 #442787  od Fernando328
 před 5 měsíci
Zdravím přátelé, chtěl bych zde varovat před koupí telefonu v čínském obchodě Banggood. Sám jsem se poprvé rozhodl že to zkusím a zakoupím tel. ve jmenovaném obchodě na doporučení p. Jiřího Fraise ze skupiny Xiaomi na Facebooku. Byl mi z jeho strany poskytnut slevový kupón, takže cena telefonu po použití slevového kupónu byla velmi výhodná. Doprava v objednávce zněla na EU priority Linea dodací doba měla být 7-15 pracovních dnů. Dnes už čekám na tel. 34 den a telefon stále v nedohlednu. Krátce asi za 2 dny jsem obdržel sledovací číslo balíčku k mé objednávce, na které i dnes po 34 dnech když se přes sledovací aplikaci track 17 podívám tak se mi zobrazí že objednávka byla akceptována a balíček se nedá sledovat. Při komunikaci s uvedeným obchodem přichází stále stejné odpovědi jako kdyby operátoři zprávy kopírovali. Zrušení objednávky nechce obchod na moji opakovanou žádost akceptovat. Když jsem se po svých problémech začal pídit po dostupných recenzích na internetu tak jsem zjistil že jedním z velikého množství lidí kteří byli takto podvedeni a z obchodu dostávají úplně stejné e-mail stejně kopírované jako já akorát po poněkud delší době čekání jako já které sahá mnohdy až k 70 dnům tel. nikde a objednávku obchod zrušit a refundovat peníze nechce. Myslím že tato moje trpká zkušenost pro vás potencionální zájemce o podobnou koupí. Nepřeji nikomu aby se stal obětí tohoto podvodného obchodu. Za chyby se platí a dodávám i draze, kdybych se obrátil zde v místní komunitě kde nejsem žádným nováčkem s dotazem tak jsem tyto problémy nemusel mít.Jinak uvítám každou radu k řešení této situace

Odesláno z mého MI 5s Plus pomocí Tapatalk

 #442810  od dudilek
 před 5 měsíci
Čínske obchody sú ako cez kopirák, nakupuje sa tam rovnako, na 99% nie je s nákupom problém.
No občas sa problém vyskytne.
Zrovna o BG som čítal, že nedávno v určitom období mali problém s objednávkami cez EU priority. To bude možno tvoj prípad.

Obchod by normálne nemal mať problém so zrušením objednávky a vrátením peňazí.
Pokiaľ má, ostáva ti ešte ochrana PayPal, stačí otvoriť spor a pokiaľ obchod nedokáže, že si zásielku prijal, peniaze to vráti PayPal.

Snáď si mal toľko rozumu, že PayPal máš, to je úplný základ bezpečného nákupu na internete...

A ak nie, ostáva ti osloviť svoju banku a podať reklamáciu.
 #443091  od gogocar
 před 5 měsíci
@Fernando328

Tady je jedno vyjádření z SK podpory.
----------------------------------------------------------
Áno, mali problémy s dopravou a nemalé vďaka úžasnému Royal Shipments, ktorý bohužiaľ predvídať nevedeli, ale postupne sa všetci odškodňujú a posielajú peniaze späť skôr či neskôr. Konečne po otestovaní novej metódy môžem povedať že doprava funguje od 27.07 tak isto ako fungovala pred tým do Mája. Doručuje GLS ( v CZ DPD) priemerne za 13-17 dní, samozrejme ako u Gearbestu aj tu sa stáva že občas to dôjde aj za 8 dní a občas za 20, ale ten priemer je taký ako som uviedol. Koniec koncov všetci objednávame na vlastné riziko, a preto odporúčam pridávať aj poistenie ak nenakupujete cez PayPal.
 #443107  od Fernando328
 před 5 měsíci
gogocar píše:@Fernando328

Tady je jedno vyjádření z SK podpory.
----------------------------------------------------------
Áno, mali problémy s dopravou a nemalé vďaka úžasnému Royal Shipments, ktorý bohužiaľ predvídať nevedeli, ale postupne sa všetci odškodňujú a posielajú peniaze späť skôr či neskôr. Konečne po otestovaní novej metódy môžem povedať že doprava funguje od 27.07 tak isto ako fungovala pred tým do Mája. Doručuje GLS ( v CZ DPD) priemerne za 13-17 dní, samozrejme ako u Gearbestu aj tu sa stáva že občas to dôjde aj za 8 dní a občas za 20, ale ten priemer je taký ako som uviedol. Koniec koncov všetci objednávame na vlastné riziko, a preto odporúčam pridávať aj poistenie ak nenakupujete cez PayPal.
Díky za slova útěchy, já již čekám na svůj tel. od 21.7. kdy jsem provedl objednávku ale v průběhu té doby která uplynula jsem nedostal jednu seriózní odpověď. Samé zkopírované emaily a již mi to připadalo že si že mne dělají šprťouchlata. Dnes mi došla trpělivost a podnikl jsem kroky abych dostal peníze zpět. Věřím že důvodem všech problémů je problém v dopravě. Připlatil jsem za pojištění cca 190 Kč k tomu za priority line 70 Kč a nakonec mne nutí čekat 60 dnů na dodání. Jak jsem již uvedl žádná seriózní odpověď, vymlouvání se na počasí a nevím na co všechno. Přeji pěkný den a děkuji za přeposlaný článek který mne do určité míry i uklidnil

Odesláno z mého MI 5s Plus pomocí Tapatalk

 #443109  od Fernando328
 před 5 měsíci
Fernando328 píše:
gogocar píše:@Fernando328

Tady je jedno vyjádření z SK podpory.
----------------------------------------------------------
Áno, mali problémy s dopravou a nemalé vďaka úžasnému Royal Shipments, ktorý bohužiaľ predvídať nevedeli, ale postupne sa všetci odškodňujú a posielajú peniaze späť skôr či neskôr. Konečne po otestovaní novej metódy môžem povedať že doprava funguje od 27.07 tak isto ako fungovala pred tým do Mája. Doručuje GLS ( v CZ DPD) priemerne za 13-17 dní, samozrejme ako u Gearbestu aj tu sa stáva že občas to dôjde aj za 8 dní a občas za 20, ale ten priemer je taký ako som uviedol. Koniec koncov všetci objednávame na vlastné riziko, a preto odporúčam pridávať aj poistenie ak nenakupujete cez PayPal.
Díky za slova útěchy, já již čekám na svůj tel. od 21.7. kdy jsem provedl objednávku ale v průběhu té doby která uplynula jsem nedostal jednu seriózní odpověď. Samé zkopírované emaily a již mi to připadalo že si že mne dělají šprťouchlata. Dnes mi došla trpělivost a podnikl jsem kroky abych dostal peníze zpět. Věřím že důvodem všech problémů je problém v dopravě. Připlatil jsem za pojištění cca 190 Kč k tomu za priority line 70 Kč a nakonec mne nutí čekat 60 dnů na dodání. Jak jsem již uvedl žádná seriózní odpověď, vymlouvání se na počasí a nevím na co všechno. Přeji pěkný den a děkuji za přeposlaný článek který mne do určité míry i uklidnil

Odesláno z mého MI 5s Plus pomocí Tapatalk
Když jsem se podíval na stav své objednávky který tak vyhlíží dosud , tak jsem si připadal jako ve zlém snuObrázek

Odesláno z mého MI 5s Plus pomocí Tapatalk

 #443115  od gogocar
 před 5 měsíci
Měl by ti poskytnout podporu ten přes kterého link jsi kupoval. Ale ne všichni jsou tak slušní.
Tady je podpora ukázková , ja nakupuju jenom přes něho a vždy je ochoten pomoci těm co kupují přes jeho skupinu.. I to vyjádření co jsem dal výše je z jeho skupiny.
ranger se to líbí
 #443137  od Fernando328
 před 5 měsíci
gogocar píše:Měl by ti poskytnout podporu ten přes kterého link jsi kupoval. Ale ne všichni jsou tak slušní.
Tady je podpora ukázková , ja nakupuju jenom přes něho a vždy je ochoten pomoci těm co kupují přes jeho skupinu.. I to vyjádření co jsem dal výše je z jeho skupiny.
Máš plnou pravdu , žádal jsem pana Fraise asi 3 krát přes email a i přes mesenger na Facebooku kde vyvíjí svoji činnost ve skupině Xiaomi mobile ale vůbec na nic nereagoval. Na Facebooku v této skupině když chceš napsat svůj názor tak příspěvek musí schválit administrátor. To je styl asi přímé demokracie nebo jak bych to nazval. Chtěl jsem se o mé situaci zmínit ve skupině ale nebylo mi to umožněno. Asi jsem nebyl jediný kdo této situace takto vpadl na radu uvedeného administrátora. Správně jsi odhadl situaci. Jestli se můžeš zmínit a poradit i v SZ na koho se obrátit tak budu rád.

Odesláno z mého MI 5s Plus pomocí Tapatalk

  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat