[Nákup Xiaomi]
 #256176  od Gulasnik
 před 7 lety
Zdravím. V pondělí jsem si na XFS objednal telefon. Před rokem jsem byl maximálně spokojený takže jsem nic jiného nehledal. Vyberu telefon, dopravu DHL za 13e, zaplatím přes Gopay a čekám. Minule už druhý den byl telefon na cestě. Jelikož jsem o víkendu rozmlátil svůj MI3 na sračky tak nemám čas čekat měsíc na telefon. Očekával jsem klasické dodání do týdne jako minule.

Třetí den a telefon pořád Payment Accepted a nic. Podíval jsem se tady na fórum jestli taky někdo nemá stejný problém a nestačil jsem se divit. Okamžitě jsem psal jsem na XFS na mail i Facebook o zrušení transakce a vrácení peněz. Kontaktoval jsem i Gopay přes mail o zrušení, dokud zboží nebylo odesláno. Opravdu nemůžu být měsíc bez telefonu.

Mám na Vás dva dotazy:
1. Myslíte si že mi vrátí peníze když telefon ještě neodeslali? Telefon za měsíc nechci i kdyby mě stál 150 korun.
2. Co mám ještě víc udělat než jim napsat mail? Na Gopay jsem nenašel nějaký návod jak zrušit transakci a nevím jestli zpráva mailem pomůže.
 #256231  od gonzo
 před 7 lety
Zdar, bud bez obav. Penize ti vrátí. Ja po 10 dnech otevrene objednavky stornoval u GoPay a nasledne u XFS. Do dvou hodin odpoved, ze zakazka byla stornovana a do 3 dnu jsem mel plnou castku zpet na uctu.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
 #257679  od Polandes
 před 7 lety
Dobrý večer. Podělím se s vámi o čerstvou zkušenost z nákupu na Xiaomiforsale.com . Ve zkratce :
Dne 12.9.2016 jsem objednal a rovnou přes Gopay zaplatil telefon + sluchátka. Status : Payment accepted.
O měsíc později tj. 8.10.2016 - status: COMPLETING (order is currently in preparation).
14.10.2016 status : shipped.
Dnes 18.10.2016 balíček společnost DHL přivezla. - bez poškození. Krásný telefon s miui 8 v češtině. Clo ani DPH jsem neplatil. Snad to někomu pomůže při rozhodování.
misulo se to líbí
 #257970  od Horeus
 před 7 lety
lukaskadlec píše:Ahoj všem. Přes XFS jsme objednávali několik telefonů a tablet. Vše ok, jen ta "nekomunikace" je příšerná.

Dnes nám volala KRIMINÁLNÍ POLICIE z Prahy 4 a jsme jako zákazníci předvoláni k výslechu.

Proč?

Protože jsme si prý objednali telefon přes XFS a chtějí vidět ten telefon, takže ho máme vzít určitě s sebou. Jde se tam ve čtvrtek, tak pak dám vědět.

Prý o telefon nepřijdeme, tak jsem na to zvědavý.

Nicméně je překvapující, že si objednáte před půl rokem telefon a jako bonus vám kvůli tomu dnes volá kriminální policie a zvou vás k výslechu?

Timto asi končím s XFS, protože to asi nebude tak úplně v pořádku, když je vyšetřuje kriminálka.

WTF?
Co teda chteli? Pristroje ti zustali nebo to je neco dph ?
 #258136  od kveti
 před 7 lety
takze moja skusenost s xfs

10/09/2016 Shipped
10/06/2016 COMPLETING (order is currently in preparation)
09/13/2016 Payment accepted

medzi tym vyhovorky dane falosne sledovacie cislo ktore koncilo niekde v chorvatsku
a pikoska zaplatil som viac ako 20eur za dorucenie dhlkou a prislo to slovenskou postou /podla mna to poslali klasicky a maju hned 20 zarobene /

dorucene bez dph dnes 20,10,2016
xfs nikdy viac zlate ibuygou alebo nase eschopy drahsie o 10-15 eur ale za tyzden doma
misulo se to líbí
 #258319  od Veduci09
 před 7 lety
aj mne to islo cez slovinsko a chorvatsky zagreb .. podla mna hladaju sposob aby to bolo ciste bez DPH.
mne tracker ukazal ze to doletelo z hongkongu do Nemecka a odtial sa to motalo od talianska cez slovinsko , chorvatsko , madarsko az ku nam.dorucene tiez slovenskou postou.
 #258353  od kveti
 před 7 lety
ok ale mne to v zagrebe niekto prevzal preto viem ze to sledovacie cislo bolo fake az nasledne po viacerych dotazoch mi dali spravne a to priletelo to do anglicka a odtial do sk a zaplatis viac ako 20 eur aby si to mal doma 4-8 dni a ono to ide dohromady 6 tyzdnov ved to je chore z aloexpresu free shiping ti to pride skor nie to platene dhl.
 #258377  od Tonislav
 před 7 lety
Mam bohuzel stejnou zkusenost. Minulou nedeli jsem objednaval s tim ze na to maji 3-6 dni na dodani. Je to meje treti objednavka.Prvni dve uplne v pohode.Lezi mi to podle sledovaciho cisla od uterka v DHL Singapur . Odpoved ze dneska ze pry maji 30 dni na dodani (za 20 eur)...
Jeste pred nakupem jsem byl na techto strankach abych si potvrdil dle zkusenosti muj vyber modelu.
Myslim si,ze by nebylo vubec spatne aby zde ADMINISTRATORI udelaly nejake vyskakovaci okno o stavu veci jeho "PARTNERA FORA" ,protoze to celkem dost ublizuje i mistni komunite a povesti znacky:(
 #258402  od Tonislav
 před 7 lety
Dovolim si oponovat. Beru to z meho pohledu sporadickeho navstevnika webu. Chci koupit dalsi telefon do rodiny... Samozrejmne po velice dobrych zkusenostech MIUI se pidim po teto znacce. Najedu na toto forum ,poperu se s vyberem a porovnanim 3 vs 3s vs 3 pro a vidim dole odkaz na "partnera" vasich stranek. Kliknu na ne a zjistuji: Jeee, to je ten obchod ze ktereho jsem uz delal dve objednavky k naproste spokojenosti. Samozrejmne ihned objednavam a nepidim se po dalsich diskuzich kde a jak poridit...
Neberte to prosim jako nejaky utok na Vas , nebo svaloval vinu. Velice si vazim prace kterou zde odvadite . Jen jsem chtel doprucit nejake reseni aby podobna lama jako ja nemela stejne problemy a aby XFS neposkozovalo mistni komunitu a jeji zasluznou praci ...
misulo se to líbí
 #258426  od misulo
 před 7 lety
jenicekk píše:Kde vidis odkaz na partnera? Pokud to nekde je, tak to dame pryc do doby dokus XFS nebude opet fungovat jak fungovalo.
ked sa zroluje Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť tak uplne na spodu.
Nasi partneri
 #258498  od chovi
 před 7 lety
Ahojte, potrebujem sa niekomu postazovat / prosim o radu. Tu je moj strastiplny pribeh, neviem ci sa smiat, alebo plakat

10/06/2016 Shipped
09/27/2016 COMPLETING (order is currently in preparation)
09/09/2016 Payment accepted

Objednal som si miband 2, bolo to 9.9.2016. Momentalne zijem v Nemecku - Rostock. V Nemecku nie je mozna kupa na dobierku cize som hned zaplatil cez go pay. Asi po dvoch tyzdnoch som im pisal, ze kde je moj tovar, na stranke bolo pisane ze dorucenie 8-9 dni tusim.

Na to mi prisla klasicka fraza ze si vyhradzuju 30 dni na dorucenie tovaru a mam byt trpezlivy.... Povedal som si OK.

Po 30 dnoch im pisem mail ze kde sa nachadza moja zasielka, na to mi odpisali, ze je uz 14 dni na ceste. Aj na to som si povedal OK.

Na dalsi den mi pride od nich email, ze : preco ste si nepevzali tovar?? Pisem im ze wtf? neprisla mi ziadna SMS, nikto neprisiel na danu adresu (schvalne som dal adresu do prace kde mame stalu recepciu ktora prebera vsetky zasielky). Poslali mi tracking number a ja som si to teda rozklikol a videl to co mozete vidiet v prilozenom jpg. Ako moja adresa bolo napisane len smerove cislo 18 055 Germany. ziadna ulica, ziadne meno, nic. Status zasielky bol tym padom ako NEDORUCITELNE a odoslane naspat do ciny.

Tak som sa ich opytal, co to ma znamenat a napisali mi iba aby som im poslal moju adresu este raz, ze skusia to s DHLkou vybavit.

Na dalsi den mi napisali, ze tovar je pravdepodobne posielany naspat do Ciny, co je problem, pretoze je to velmi draha zalezitost, tak aby som si to s DHLkou vybavil ja . To uz ma nasrali a napisal som im ze ziadam o vratenie penazi,( to uz bolo 19.10.2016) ze tento tovar mal byt ako narodeninovy darcek pred mesiacom, ze po 30 dnoch sa nachadzal stale len niekde medzi Cinou a Frankfurtom a ze nevidim dovod preco by som sa ja mal nahanat a patrat cez DHLku kde sa to momentalne nachadza.

Ze chybu spravili bud oni, alebo DHL kvoli zle napisanej adrese, a tym padom by to mali riesit oni a nie ja. Na tuto vec mi odpisali, ze ak si neprevezmem tovar, je to moja zodpovednost. Neuveritelne, myslel som si ze ma asi vystre.

Napisal som im ci to myslia vazne, ze ako si mam prevziat tovar, ktory neprisiel? Ze oni napisali zlu adresu, mna DHL nekontaktovala SMS spravou, ani zasielku nedorucila na adresu, kde stale niekto je, a ak by ma aj nezastihla a bola na adrese, tak pride na dalsi den, pripadne tovar odovzda prvej osobe, ktoru stretne v mieste dorucenia, ale nic z toho sa nestalo, pretoze nenapisali kompletnu adresu. Napisal som im ze by si mali priznat chybu a nie mna obvinovat, ze som si neprevzal tovar. Mali na to 30 dni a ziadam ich, aby situaciu vyriesili, inak ich ziadam aby mi vratili peniaze, ze chcem odstupit od zmluvy.

Dnes mi napisali, ze odkedy oni odovzdaju tovar DHL je za neho zodpovedna DHL a nie oni, mam si to vyriesit sam. Tak som im uz napisal ze ci su naozaj retarovani? Ze ziadam vratenie penazi, odstupujem od zmluvy.

Ludia moji drahi, co mam robit? [SMILING FACE WITH SMILING EYES] Ja uz normalne cakam kazdy den v napati aku dalsiu kravinu mi napisu.

dakujem vopred za rady
Přílohy
dhl.png
dhl.png (54.37 KiB) Zobrazeno 18967 x
 #259592  od vandroiy
 před 7 lety
tak chlapi,

len chcem vniest trochu svetla do danej situacie

24.9.16 som si objednal mi4c 32gb so sluchatkami (skladom) .. moja chyba ze som si skor nepreveril situaciu XFS ale nepredpokladal som ze by robili taketo haluze, kedze som si od nich v minulosti objednaval a bol som prekvapeny ako rychlo a bezproblemovo od nich chodilo ..

kazdopadne po skoro mesiaci som bol nervoznejsi tak som si prehadzoval s Mingom niekolko mailov ze co je s balikom, ako je mozne ze to tolko trva ked to ide cez DHL ktore stoji 13 EUR a vsetok objednany tovar bol skladom ...

najprv mali v cine dovolenku potom to trvalo kym to vobec vyexpedovali a odoslali .. zase chvilu klud s tym ze som kazdu chvilu ocakaval kedy pride a stale nic .. tak som pisal znovu ze ci uz si robi srandu na co mi odpisal ze ma info o tom, ze je balik na slovenskej poste (pricom tracking co mi poslal na dhl ani na Slovenskej poste nefungoval).

napriek tomu Ming stale komunikoval co som sa celkom divil po niektorych komentaroch z fora, ze pan Ming sa uz po niekolkych mailoch neozyval a neodpisoval. Domnievam sa ze to mohlo byt sposobene agresivnejsou komunikaciou .. (neviem tipujem .. nemusi to byt pravda).

Tak uz aj vo mne zacinala stupat hranica unosnej miery hnevu, tak som nastvany akurat zacal pisat mail ze "pocuj, zaplatil som si DHL aby to prislo za par dni a ty mi napises ze balik je na slovenskej poste??" - co bol cely mail ani tracking na postu len pripojil telefonne cislo na postu pre komunikaciu so zahranicim :D nechal som rozpisany mail, ze tak volam tam .. nikto nezdvihal ... hovorim si parada ..

Ako som polozil telefon zvoni postarka, ze mam balik. A cuduj sa svete mesiac ocakavany balik s telefonom a sluchatkami bez akehokolvek doplatku prisiel az na adresu .. aj ked netusim doteraz ako v skutocnosti cestoval .. na baliku bol odosielatel z Nemecka :)

aj ked to bolo nervy drasajuce, chcem tymto len povzvbudit a verim, ze ti co balik ocakavaju ako ja nakoniec k nim dorazi .. mozno maju problemy ale mam z toho nakoniec aj tak pocit ze pan Ming sa to snazi poriesit aj ked divnou cestou ..
misulo se to líbí
 #260086  od juradeus
 před 7 lety
Pan ming sa predovsetkym sprava ako obycajny klamar.
Mojej objednavke trvalo cca 47dni, kym sa telefon nakoniec dostal ku mne.
Za +- rovnaku cenu som mohol objednat inde a mat to iste doma za tyzden.
Hlavne ze telefon bol skladom..ale odoslanie trvalo 30 dni. A priplatenie za DHL? v mojom pripade to za 20e poslal zrejme nejakym cinskym nafukovacim clnom.
 #262737  od jurko51
 před 7 lety
AHojte,

spolubzvajuci si objednal redmi 3s z xiaomi for sale. Dopravu zvolil DHL, mysleli sme si, ze telefon donesie kurier po nejakom case, no prisiel list ze je zadrzany na colnici isiel z Rakuska. Teraz chcu od neho rozpis presne co kolko stalo a ak to bude podzrive, ze ho pozvu na presetrenie. Treba to original platit? Neda sa to riesit priamo z eshopom? Dakujem

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat