[Nákup Xiaomi]
 #263759  od xPakrikx
 před 7 lety
tak som sa pokusil objednat mi4c ked som zistil ako dlho to chodi cez xfs okamzite som napisal na xfs storno objednavky.

objednaval som 5.11
storno som poslal 9.11

A dodnes nic ... peniaze odoslane a odpoved ziadna, absolutne ziadna

Je nejaka sanca ze svoje peniaze este uvidim ?
 #263780  od misulo
 před 7 lety
jurko51 píše:AHojte,

spolubzvajuci si objednal redmi 3s z xiaomi for sale. Dopravu zvolil DHL, mysleli sme si, ze telefon donesie kurier po nejakom case, no prisiel list ze je zadrzany na colnici isiel z Rakuska. Teraz chcu od neho rozpis presne co kolko stalo a ak to bude podzrive, ze ho pozvu na presetrenie. Treba to original platit? Neda sa to riesit priamo z eshopom? Dakujem
Rovnaky pripad : (mi5 64gb)
2016-11-10 Delivered
2016-10-27 Shipped
2016-10-22 COMPLETING (order is currently in preparation)
2016-10-12 Payment accepted

- (zvolena doprava DHL 20,95€) - prislo klasickou postou z Rakuska
- zadrzane na colnici - zaplatena dan a potom prisiel telefon v poriadku
asi tak...
 #267662  od miha
 před 7 lety
Koupil jsem u XFS -RedMi 3S - 3/32- přes GoPaY 18.10 2016 ,zatím mně telefon nedošel a na otázku kdy mi dojde napsali,že příští týden posílají lodí.Podle reakcí zde na foru jsem už na pochybách jestli vůbec dojde,přece jenom je to dlouhá doba.Mám počkat nebo zažádat o vrácení peněz přes GoPay?A pokuď vrátit peníze jak se postupuje?Dík za případné rady.
Naposledy upravil(a) miha dne 02 Pro 2016, 15:05, celkem upraveno 1 x.
 #267809  od mitoCL
 před 7 lety
dobrý večer,
já i přítelkyně jsme si objednali asi před půlrokem telefony. Každý v jiném termínu (tedy museli doručovat dvakrát).

Zcela bez problémů - do týdne jsme měli oba telefony.
Nicméně ten přítelčin byl nějaký opatlaný, ochraná folie byla přelepovaná (předpokládám, že jsme byli druhým majitelem). Telefon byl ale jinak v pohodě, tak jsme to neřešili.
Jenže po nějaké době se jí telefon vyboulil,tak jsme ho poslali na reklamaci. Pan Roubalík z MiPoint (ofiko servis XFS) se nás ptal kde jsme ho nechávali opravovat. Poznal hned, že do něj někdo lezl. Takže negativní zkušenost >:( s XFS, velmi kladná zkušenost s MiPointem v Brně.

Můj telefon mi po půlroce nešel po víkendu, kdy jsem ho nechal doma a on se úplně vybil. Poslal jsem ho tedy do MiPoint. Po nějaké době mi p. Roubalík odpověděl, že vzhledem k problémům s XFS ukončuje spolupráci s XFS a pro nedodávání dílů není schopen mi telefon opravit a ať se obrátím přímo na XFS. Kontaktoval jsem je 2x.....absolutně bez odezvy. Opět negativní zkušenost s XFS >:( a velmi pozitivní s p. Roubalíkem z MiPoint.

Nevíte kam teď poslat telefon k reklamaci?

XFS NEDOPORUČUJI
 #268224  od RisoDva
 před 7 lety
Zdravim mam podobny problem, 17.10. som zaplatil za telefon Mi5 3/63. Po par tyzdnoch som komunikoval s xfs ze preco mi neprisiel mail o odoslani, dostal som odpoved ze maju 31 dni na odoslanie. Po mesiaci cakania im pisem znova ze co sa deje preco mi nic neposlali este. Ich odpoved bola ze fixuju problemy s VAT, co je blbost lebo ak by to zostalo na colnici poplatky platim ja. Teda im pisem ze to je moj problem a nasledne sa pytali ci teda akceptujem pripadne dalsie poplatky a ci ho maju poslat, nato som samozrejme odpovedal ze ano. To bolo 24.11... odvtedy neopisali na tri maily.
Ma niekto skusenost s tym ze mu nakoniec bolo zariadenie uspesne dorucene ? Alebo museli vsetci stornovat objednavku ? Pisem im uz aj na fb tak som zvedavy na ich odpoved, za kazdu radu ako postupovat budem vdacny.
 #268566  od lubosazor
 před 7 lety
Priateľka si objednala telefón 3.11.2016... platené pomocou platobnej karty cez Gopay (nemá Gopay účet)
Zatiaľ nič nedošlo... supportu písala veľakrát, odpoveď takmer žiadna okrem toho že pred vyše 2 týždňami napísali ževraj ho odošlú niekedy v priebehu týždňa...
Máme ešte čakať či písať na GOpay pre storno ?
Ako na storno ? Treba na to Gopay účet alebo to vie GOpay preposlať aj naspať na bankový účet z ktorého to bolo platené ?
Prosím o radu :(
 #268644  od misulo
 před 7 lety
v tomto vlakne niekde hore pisali chalani co s tym mali priamo skusenost skus im priamo napisat nech ti daju viac info. Ale pamatam si ze ked som si zistoval info k tomu ze stacilo poslat mail na Gopay so ziadostou o zrusenie objednavky a vratenie objednavky (s odovodnenim ze predajca nekomunikuje) a dostali peniaze naspat. Ano na ucet ktorou bola spravena platba. Ci je potrebne tam mat spravene konto to neviem ale myslim si ze to nieje podmienka toho aby ti vratili peniaze..
 #268658  od gonzo
 před 7 lety
Ucet u GoPay neni podmínkou pro vraceni penez. Napis na GoPay, zpusobem jak je popsano o příspěvek vyse. Do 3 dnu od storna ti penize vrati. Moje zkusenost byla v tomto smeru pozitivni. Stornoval jsem 10 dnu po platbe.

~ Redmi Note 3 / PRO ~
 #268660  od HTC
 před 7 lety
Ahojte. Chcem sa podeliť s vami o skúsenosti s XFS. Tiež som si objednal mi 5 28.10.16 a nič. Tak som napísal do Gopay a žiadal ich o storno a vrátenie €. Postup je taký, že Gopay osloví predajcu o vrátenie € za tovar. Žiaľ čakám a stále sa nič nestalo. Minulý týždeň som im písal, že čo sa deje. Mám čakať na vyjadrenie predajcu. Takže aby ste mali informácie. Už to nieje také rýchle ze vám vrátia € do 3 dní. Dneska budem písať do Gopay tak ak bude niečo nové napíšem.

Odoslané z MI 5 pomocou Tapatalku
 #268662  od HTC
 před 7 lety
Posielam výpis.

Dobrý den,

situaci v tuto chvíli intenzivně řeší s obchodníkem naše bezpečnostní oddělení.

Z naší strany byla poskytnuta opatření a věříme, že situace byla v nejbližší době vyřešena.

Děkujeme za vaše pochopení.

V případě dotazů mě kdykoliv kontaktujte.S pozdravem





Odoslané z MI 5 pomocou Tapatalku
 #269009  od lubosazor
 před 7 lety
Odpoved z Gopay
Dobrý den,

děkujeme za vaši zprávu.

Bez schválení ze strany obchodníka nejsme oprávněni platbu vrátit. V tuto chvíli jsme z naší strany kontaktovali přímo obchodníka se žádostí navrácení platby na váš bankovní účet.

Jakmile obdržíme vyjádření, budeme vás ihned informovat.

Děkujeme za pochopení.

V případě dotazů mě kdykoliv kontaktujte.
S pozdravem

.... to znamená že ak xiaomiforsale nepovolí refundaciu tak peniaze už nikdy neuvidime ?
 #272334  od ashlee
 před 7 lety
Dobrý večer, ešte 3.11. 2016 som si objednala zo Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť telefón, už je to viac ako 6 týždňov a stav objednávky je stále "completing". Písala som na support stránky, vôbec mi neodpovedajú. GoPay odpísali, že platbu bez súhlasu predajcu nemôžu stronovať. Ako mám ďalej postupovať? Bojím sa, že už neuvidím ani peniaze a ani telefón.
 #276387  od 5ulo
 před 7 lety
Tiež by ma zaujímala možnosť reklamácie. Kamarátke sa urobil veľký žltý fľak. Mobil už raz bol v MiPointe (bol ohnutý od výroby a neustále sa reštartoval). Xfs na e-mail neodpovedá.

Sent from my Mi-4c using Tapatalk

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat