[cancro]
 #206081  od strom
 před 8 lety
To těžko.
Kdyby se ho chtěli zbavit, tak s ním prostě dál nekomunikují z důvodu, že si nechal zreznout motherboard a teď lže, že to už bylo. Nevím, proč by někdo ustupoval, kdyby byl přesvědčen, že je v právu. Pokud se tak v rámci PR stalo, tak je to trapné.

Obecně ale platí, že je dobré se ozvat, protože většina překupníků jsou děvky, který upřednostní pár dolarů navíc dokonce i před stálým zákazníkem.
 #206090  od J1rka
 před 8 lety
strom píše: Nevím, proč by někdo ustupoval, kdyby byl přesvědčen, že je v právu. Pokud se tak v rámci PR stalo, tak je to trapné.
Věděli jsme, že z toho budou jen další negativní reakce alá tato, přesto jsme k tomuto kroku přistoupili. Důvod byl ten, že co se týče komunikce s tímto zákazníkem, pokazilo se snad vše co mohlo a dospělo to až k tomu, že tu s kolegou na sebe křičeli. Situace měla být vyřešena už před několika týdny. Bylo to z naší strany bezprecedentní, ale pokud pochybíme, dokážeme se tomu postavit čelem. Jako alespoň částečnou komepenzaci za ztracený čas a chybnou komunikaci jsme tedy telefon s omluvou vyměnili.x
Naposledy upravil(a) J1rka dne 02 Úno 2016, 13:08, celkem upraveno 2 x.
jenicekk, Damdam, mrpedro se to líbí
 #206871  od Hardison
 před 8 lety
Je mi to jasne :) ak by zakaznik nenapisal na toto forum, kde ma pan majitel 99% potencialnych kupcov, nedoriesil by to. A teda co citam, tak to je od spolocnosti dobra drzost - niekto si kupi Mi4 a oni mu po pol roku alebo kolko nefunkcnosti a natahovani daju este k tomu lacny Mi4C? Ako odskodnenie za to vsetko by mu mali dat drahsi telefon, napr nejaky Mi Note. Aj preto mi to v tomto pripade pride ako pan jednatel naraba so zakaznikmi :D a aj toto je dokaz ze to chcel kvazy rychlo "vyriesit"...

Ale poviem vam, ja by som sa teda nedal odbit lacnym mobilom po rocnom cakani. Mi4 a dostat potom Mi4C :D (ved to je rovnake akoby som mal napr. problem s iPhone 5S a predajca mi po 3/4 roka riesenia potom velavyznamne ponukne nahradu v podobe iPhone 5C) :D :D :D trapas....
 #206873  od strom
 před 8 lety
Obecně platí, že je potřeba se ozvat. Líná huba, holý neštěstí, jak říkaly naše babky. Vůbec neřeším tento případ, kde objektivně nevíme, jak to bylo, byť se dá lecos tušit.
Když už to takhle rozebiras, tak musím říct, že náhrada Mi4 za Mi4c mi přijde rozhodně adekvátní. Jinak ale souhlas. Kluci to řešili údajně dlouho s různými jmény a až tady to najednou dostalo nový impuls a pan O. za to dostal několik liků od lidí, kteří jsou přesvědčeni, že se k tomu postavil jako chlap :) Omlouvám se (sám sobě) za tento štiplavý příspěvek. Sedím v baru po náročném týdnu. Zítra za střízliva bych nad tímto tématem už nehnul ani brvou.

Odesláno z mého Mi 4c
 #207769  od Hardison
 před 8 lety
strom, asi necitas pozorne... pokial viem - tak povodne si pan kupoval Mi4 a po dlhom natahovani mu dali Mi4C! Ak by to bolo tak ako pises (Mi4C a daju mu Mi4, tak to, myslim ze adekvatne).... Ale za povodne Mi4 aby dostal po natahovackach Mi4C???
 #209247  od Hardison
 před 8 lety
Ano, to mi je jasne :) na druhu stranu, prijat to je lepsie ako sa s nimi dotahovat.
A to - co ponukne dotycny obchod vyjadruje ich sebareflexie. V kazdom pripade, ak kupovat Xiaomi - tak ja sam odporucam iBuyGou (v priatok objednane, v sobotu odosielali a v pondelok doobeda bol u mna) :D :D To je ale support ;)
 #209261  od davfiala
 před 8 lety
A co když nebyla zrovna ta daná konfigurace Mi4 zrovna dostupná a on nechtěl čekat? Strašně polemizuješ bez faktů. BTW O problémech s objednávkami, reklamacemi, opravami u IBG je toho všude napsaná tuna. Takže je to jako prašť nebo uhoď ;)
 #209306  od strom
 před 8 lety
Hardison: Nečtu nepozorně, tys chybně interpretoval, co jsem napsal. Můj příspěvek byl přece pochopitelný.
Kdyby mi dal někdo na výběr Mi4 a Mi4c, určitě bych dnes sáhnul po Mi4c, nejspíš i po 2/16 variantě na úkor 3/16 Mi4. Výrazně lepší displej, lepší foťák za horších světelných podmínek díky vyspělejšímu postprocesingu, mnohem lepší konektivita WiFi i GPS, lepší zvuk do sluchátek. Někdo samozřejmě ocení i vyšší výkon. Nevím, podle čeho soudíš, že Mi4 má vyšší hodnotu, respektive že s Mi4c si pohoršil. Podle plechového rámečku? :) 2/16 verze Mi4 stojí dneska v Číně shodně 1300 yuanů jako Mi4c a to má dokonce lepší displej než starší 3/16 verze Mi4. 3/16 Mi4 je předražená a cena podle mne výrazně klesne po představení Mi5, tipuju, že klesne víc než cena Mi4c.
Nic to nemění na tom, že tahle debata je bezpředmětná. Obě strany jsou evidentně spokojeny, nevidím tu žádné další výměny kromě těchto...

Odesláno z mého Mi 4c
 #228752  od Hannes
 před 8 lety
Přeju pěkné, páteční odpoledne,

chtěl bych se Vás zeptat na jednu věc.
Mám úplně stejný problém jako kolega (telefon jsem kupoval na Xiaomimobile.cz)... Při změně kontrastu nebo zapnutí režimu čtení mi zhasne obrazovka a nereaguje na nic, dokud nanainstaluju novou ROM.
Pak už to přestalo fungovat ikdyž jsem nainstaloval novější ROM (u verze 6.3.17 a 6.3.24 to ještě šlo pak už ne...). Tak jsem se rozhodl telefon reklamovat no a inu co se nestalo...
"Reklamace zamítá z důvodu vniknutí tekutiny neznámého původu, která mí vliv na popisovanou závadu a to z důvodu poškození komponentů na základní desce."
No přiznám se vám, že jsem se s telefonem ještě nekoupal, nezmokl, má ochranný obal atd atd...
Máte radu co mám dělat? :)
 #229280  od Hannes
 před 8 lety
Ahojte všichni,

no problém jsem řešil a přišel jsem na velice zajimavou věc.
Jak jsem psal výše, reklamace nebyla uznána. Důvodem byla "tekutina neznámého původu".
Vyžádal jsem si celkovou fotodokumentaci. Fotky jsem dostal a byl jsem velice překvapen. Ano na fotkách byla jasně viditelná oxidace. Už jsem si říkal, že to nemá šanci na úspěch...
Mluvil jsem se soudním znalcem (který se zabývá temito případy neuznané reklamace), řekl mi, že se mám sám podívat do telefonu zda to tak doopravdy je. Doma jsem telefon otevřel a světe div se. Žádná oxidace tam fakt není.
A na té fotce moje zařízení vůbec není (fotku přikládám).
Jak jsem se do telefonu podíval, chybel tam dokonce jeden šroubek :)
 #229321  od J1rka
 před 8 lety
Ahoj, jsem z xiaomimobile.cz - asi bych v první řadě trochu uklidnil Ty emoce. Nikdo neví co se stalo, ale mnoho lidí už má zcela jasno.

S pane Juříčkem se situace řešila, dospěla až na můj stůl, nicméně telefon nám odmítl zaslat zpět, abysme se na desku mohli podívat a zjistit jestli nedošlo třeba k záměně, což si ale neumím představit, jak by se přes výstupní kontrolu stalo, navíc nikdy se to v minulosti nestalo a dle přiložených fotek ani v tomto případě. Pokud pochybíme, nemáme problém se tomu postavit čelem, ale to se v tomto případě nestalo.

K těm fotkám - jde o "hezčí" fotky jiné části desky - to je asi patrné už z toho, že jednou je tam nálepka kulatá a jednou mnohouhelníková. Diskutoval jsem to teď s techniky a fotka pana Juříčka je z druhé strany základní desky. Zde další foto z fotodokumentace:
deskajuricek2.jpg
deskajuricek2.jpg (470.64 KiB) Zobrazeno 4720 x
deskajuricek.jpg
deskajuricek.jpg (3.62 MiB) Zobrazeno 4720 x
Jsou tam vidět S/N čísla desky a podle nich jde jasně dohledat, jestli se jedná o foto desky zákazníka. Toto bysme kontrolovali - nicméně p. Juříček nám toto nechce umožnit. Nabídli jsem dokonce možnost, že uhradíme soudního znalce, který by toto potvrdil.

Jakkli toto forum je k českým prodejcům hodně přísné (zloději, šílený marže,..), jsme prozákaznická firma a všechny případy se snažíme řešit ve prospěch zákazníka, pokud to jen trochu jde.
Naposledy upravil(a) J1rka dne 24 Kvě 2016, 15:10, celkem upraveno 1 x.
 #229339  od jiri.mrazek
 před 8 lety
Nechci se zastávat ani jedné ze stran, to bych musel mít opravdu všechny důkazy v ruce, ale z pozice bývalého specialisty a také reklamačního jednoho z největších prodejců elektra u nás musím říct, že v 90% procentech případů kdy byla reklamace zamítnutá (a to se tak často nestávalo - snažili jsme se zákazníkům pomoci) si zákazník stěžoval že to jeho chyba nebyla, kolikrát že jsme to rozbili schválně aby jsme ho obrali o peníze a že do vody mu to nespadlo a že netelefonoval když pršelo, nikdy mu telefon neupadnul a ten microUSB konektor rozhodně nezničil tím že tam ten kabel narval obráceně. Jak říkám, nebudu se tu nikoho zastávat ale vím jaký dokáže být český zákazník a že se hned z každého stane právník a a soudní znalec hned jak překročí práh prodejny a ví na co všechno má nárok a co my musíme atd......

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat