[cancro]
 #200683  od Pavel Gregor
 před 8 lety
Varování.
V listopadu jsem si koupil u xiaomimobile.cz nový mobil Xiaomi Mi4.Při nastavení z normální barvy
displeje na teplé barvy mobil zhasl a nereagoval na nic.Při reklamaci mi bylo řečeno,že jde zřejmě
o softwarovou chybu.Dali mi jiný mobil ve kterém byly nainstalované programy které by tam být
neměly ale to jsem neřešil.Pak začaly problémy s nabíjením kdy se nabíjel 9 hodin a při připojení
k PC se neustále připojoval a odpojoval.Měl jsem podezření na nabíječku.Po dvou měsících přestal
reagovat.Byl vybity.Při napojení na nabíječku nereagoval.Znova reklamace.Na druhý den po reklamaci
mi ho PPL doručil kde bylo napsáno,že se reklamace zamítá z důvodu vniknutí tekutiny neznámého
původu,která má vliv na popisovanou závadu.To byl pro mne šok protože mobil jsem nikdy neměl ve
vlhku a ani nebyl ničím polit.Tak jsem se vydal na adresu Lion Mobile s.r.o.Na Čihadle 51,Praha 6.
První šok byl při zjištění,že firma sídlí v rodinné vile ve sklepě v místnosti 4x4m která byla ještě rozpůlena
na dvě části.Pan Dvořák stále opakoval naučenou větu,že reklamace se zamítá z důvodu výše uvedených.
Že si mám podat žalobu.Což mě pěkně vytočilo.Proti jejich rozhodnutí nic neudělám.Po cestě zpět jsem
si koupil novou nabíječku Samsung a USB kábel.Světe div se mobil se nabil za necelé 4 hodiny a připojení
k PC fungovalo.Takže chyba byla v nabíječce.Mobil 2 měsíce starý povstal z mrtvých mým přičiněním investicí
do nové nečínské nabíječky.V hlavě mě vrtala ta neuznaná reklamace s tou kapalinou.Tak jsem odnesl mobil
na Smíchov do servisu kde servisují všechny známé značky včetně Mi4.Tam jsem
jim popsal situaci o neuznané reklamaci a že se můžu zaručit,že jsem mobil ničím nepolil.Diagnostika mobilu
a fotodokumentace mě přišla na 600kč a šokující zdělení ,že deska je narezlá.Kdyby byl mobil něčím polit
tak by prý kromě rzi byla ještě oxidace.Oxidace zanechává stopy jako mapy na všech politých částech.Ta oxidace
chybí.Závěr byl,že se jedná pravděpodobně o repasovaný přístroj.Jelikož v Česku není žádné oficiální zastoupení
tak žádná diagnostika není platná při soudním sporu.Což prodejci dobře vědí a proto se tak chovají.Jediná platná
diagnostika by byla od Čínského výrobce ale tomu je to jedno ten by za 10 USD napsal cokoliv.Otázka je jestli byl
podveden i prodejce nebo to dělají oni.Mě zůstal za 7500 rezavý šrot bez nároku na reklamaci který zatím funguje
ale jak dlouho.Lion Mobile s.r.o. se skrývá za těmi adresami xiaomimobile.cz,Levnesmartphony.cz.,LenovoMobile.cz.
Kdybych viděl jejich sídlo před nákupem tak bych do toho nešel.Xiaomimobile.cz má pěkné stránky kdy si kupující
myslí,že jsou snad zástupci Xiaomi.Ale bohužel jsou to jen dealeři kteří chtějí jen brát a nemít žádnou zodpovědnost.
Bohužel jsem si přečetl recenze na firmu až po tomto incidentu.Recenze na ně jsou odstrašující a všechny záporné.
Reklamaci uznají jen když jde o prkotinu jinak nic.Bohužel proti takovým podnikavcům se běžný uživatel nemůže
bránit.Do telefonu nevidíš.Proto bacha na ně na šmejdy.Tak jsem si říkal,že dám radši pár tisíc navíc a koupím to
v česku s dvouletou zárukou.Ha-ha to jsem zapomněl že češi jsou v tom stejní jako číňani.
TYPOS se to líbí
 #200791  od J1rka
 před 8 lety
Dobrý den, pane Gregore,

jsem z xiaomimobile.cz - velice se omlouvám za tuto zkušenost, níže zasílám více info ke zmíněným problémům

V listopadu jsem si koupil u xiaomimobile.cz nový mobil Xiaomi Mi4.Při nastavení z normální barvy
displeje na teplé barvy mobil zhasl a nereagoval na nic.Při reklamaci mi bylo řečeno,že jde zřejmě
o softwarovou chybu.Dali mi jiný mobil ve kterém byly nainstalované programy které by tam být
neměly ale to jsem neřešil.
Ano, telefon jsme ihned vyměnili za nový. Za toto se omlouvám - o jaké programy šlo? V jednotlivých verzí ROM se můžou vyskytnout nějaké čínské apliakce, jdou ale ihned odinstalovat.

Pak začaly problémy s nabíjením kdy se nabíjel 9 hodin a při připojení
k PC se neustále připojoval a odpojoval.Měl jsem podezření na nabíječku.Po dvou měsících přestal
reagovat.Byl vybity.Při napojení na nabíječku nereagoval.Znova reklamace.Na druhý den po reklamaci
mi ho PPL doručil kde bylo napsáno,že se reklamace zamítá z důvodu vniknutí tekutiny neznámého
původu,která má vliv na popisovanou závadu.To byl pro mne šok protože mobil jsem nikdy neměl ve
vlhku a ani nebyl ničím polit.Tak jsem se vydal na adresu Lion Mobile s.r.o.Na Čihadle 51,Praha 6.
První šok byl při zjištění,že firma sídlí v rodinné vile ve sklepě v místnosti 4x4m která byla ještě rozpůlena
na dvě části.
Naše výdejna na Praze 6 ve které jste byl má výměru 84m2 (speciálně jsem si to zjištoval :-), náš sklad u Ruzyně ještě více, to se mi dohledat nepodařilo.

Pan Dvořák stále opakoval naučenou větu,že reklamace se zamítá z důvodu výše uvedených.
Že si mám podat žalobu.
Pokud se jednalo skutečně tímto tónem, budeme to dále řešit. Nicméně pokud byl dle servisu telefon vevnitř zrezlý, neměl kolega co jiného by sdělil. Což nic nemění na výše uvedeném, že rozhodně ne tímto způsobem

Což mě pěkně vytočilo.Proti jejich rozhodnutí nic neudělám.Po cestě zpět jsem
si koupil novou nabíječku Samsung a USB kábel.Světe div se mobil se nabil za necelé 4 hodiny a připojení
k PC fungovalo.Takže chyba byla v nabíječce.Mobil 2 měsíce starý povstal z mrtvých mým přičiněním investicí
do nové nečínské nabíječky.
Pokud nebylo reklamac euznána, ani neprobíhala oprava. Máte pravdu, že technik mohl zkusit, jestli to nebude nějaká drobnost alá nabíječka a vyměnit to zdarma, standardně při zamítnutí se to však nedělá.

V hlavě mě vrtala ta neuznaná reklamace s tou kapalinou.Tak jsem odnesl mobil
na Smíchov do servisu kde servisují všechny známé značky včetně Mi4.Tam jsem
jim popsal situaci o neuznané reklamaci a že se můžu zaručit,že jsem mobil ničím nepolil.Diagnostika mobilu
a fotodokumentace mě přišla na 600kč a šokující zdělení ,že deska je narezlá.Kdyby byl mobil něčím polit
tak by prý kromě rzi byla ještě oxidace.Oxidace zanechává stopy jako mapy na všech politých částech.Ta oxidace
chybí.Závěr byl,že se jedná pravděpodobně o repasovaný přístroj.Jelikož v Česku není žádné oficiální zastoupení
tak žádná diagnostika není platná při soudním sporu.Což prodejci dobře vědí a proto se tak chovají.Jediná platná
diagnostika by byla od Čínského výrobce ale tomu je to jedno ten by za 10 USD napsal cokoliv.Otázka je jestli byl
podveden i prodejce nebo to dělají oni.
Toto budeme invezivně řešit, prodáváme jen nové přístroje. Musím si ještě dohledat info mezi zreznutím a oxidací - nerozumím tomu, dle mého laického pohledu je obojí způsobeno kapalinou. Bohužel toto je velice delikátní věc, kdykoli se vyskytne oxidace, zákazník je zásadně proti a nesouhlasí (čímž situaci nezhlečuji, jen uvádím, že toto se děje, technici si to nevymýšlejí a naopak se tyto problém snažíme řešit pokud to jen trochu jde)

Mě zůstal za 7500 rezavý šrot bez nároku na reklamaci který zatím funguje
ale jak dlouho.Lion Mobile s.r.o. se skrývá za těmi adresami xiaomimobile.cz,Levnesmartphony.cz.,LenovoMobile.cz.
Neskrýváme se, toto jsou naše eshopy, které veřejně propagujeme

Kdybych viděl jejich sídlo před nákupem tak bych do toho nešel.Xiaomimobile.cz má pěkné stránky kdy si kupující
myslí,že jsou snad zástupci Xiaomi.
Xiaomi má zástupce pouze v Asii

Ale bohužel jsou to jen dealeři kteří chtějí jen brát a nemít žádnou zodpovědnost.
Denně vyřizujeme cca 50 reklamací. Čímž netvrdím, že jsme neomylní, pokud ale pochybíme, situaci se postavíme čelem a řešíme ji.

Bohužel jsem si přečetl recenze na firmu až po tomto incidentu.Recenze na ně jsou odstrašující a všechny záporné.
Všechny záporné snad nejsou? :)

Reklamaci uznají jen když jde o prkotinu jinak nic.Bohužel proti takovým podnikavcům se běžný uživatel nemůže
bránit.Do telefonu nevidíš.Proto bacha na ně na šmejdy.Tak jsem si říkal,že dám radši pár tisíc navíc a koupím to
v česku s dvouletou zárukou.Ha-ha to jsem zapomněl že češi jsou v tom stejní jako číňani.
----

Předám situaci technikům, pokud došlo k pochybení na naší straně, vyměníme Vám telefon jako v prvním případě za nový a uhradíme diagnostiku. Mi4 je ze všech aktuálních Xiaomi nejméně reklamovaný model, mrzí mě, že ve Vašem případě se to nepotvrdilo.
jan3xt se to líbí
 #200941  od Majkl88
 před 8 lety
rebornCSP píše:To jsem zvedavy, jak to teda dopadne. Obdobnych zkusenosti je na internetu opravdu vice, bohuzel...

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Bledě, borec z lionu moc dobře ví, že tyhle stránky navštěvují i jeho potenciální zákazníci.

Odesláno z mého MI 2S
 #200984  od Gnaver
 před 8 lety
Jen dotaz ohledně obchodu. Chtěl jsem koupit MI4 z xiaomimobile, po přečtení tohoto topicu a dalších recenzí online jsem radši od toho nápadu upustil. Našel jsem mi4 za dobrou cenu v Datartu. Nevíte jestli Datart taky přeinstalovává systém na cz miui nebo mi to pošle originál Čínu?
 #201476  od J1rka
 před 8 lety
Dobrý den, ano, případné problémy zákazníků řešíme i na Heurece.
UPDATE: teď koukám, že profil jste si založil dnes a toto je váš jediný příspěvek. Tak jen doufám, že nejste zas ten rozohněný pán co měl v komentech u nás na webu problémy s nedoručenou neexistující objednávkou a nakonec se z něj vyklubal člověk z jiného eshopu :-)
 #201750  od jirkaskullman
 před 8 lety
Já jsem nedávno objednával Redmi 2 od xiaomimobile a došel mi pěkně zabalený, vše fungovalo a měl zdejší ROM. Rychlost dodání super, objednal jsem si jej v sobotu a v pondělí už mi ho vzala do přepravy ČP. Za mě nemůžu nic vytknout. Většinou nakupuju zařízení podle ceny a tak kupuju z různých obchodů. Byl jsem spokojen i s HarekTrade (tam mi vyšli i cenově vstříc), mall, tsbohemia, xfs, czc - tam taky spokojenost s kvalitou, ale doprava příšerná (tablet čekačka 4 týdny, baterie do Mi2s - 3 měsíce...), mobilyatablet - tam jsem se zasmál a zrušil objednávku Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Nicméně při komunikaci s xiaomimobile.cz jsem neměl v minulosti problém, celkem rychle odpovídají. Kvalitu zboží ať posoudí někdo jiný, za mě spokojenost.
 #205202  od J1rka
 před 8 lety
Pavel: Pane Greiple, dovolím si nesouhlasit. Pominu to, že jste tu na kolegu řval a vyhrožoval mu likvidací a na internetu nás všude očernujete i přesto, že jsme si spolu vyměnili několik emailů, kde jsme si vyjasnovali situaci a 10.1 jsem Vám poslal tento, kde byl návrh finálního řešení:

...
"
Navrhuji toto - z důvodu takto špatně vedené komunikaci s Vámi, bysme Vám jako omluvu tento zoxidovaný telefon vyměnili za nový. Ten bysme před Vámi otevřeli a zkontrolovali, že vše je ok, aby se zabránilo podobným problémům do budoucna a pokud by opět došlo k oxidaci, budeme mít již oba jasno.
"

Snažíme se komunikovat, chceme situaci řešit, ale od té doby od Vás nemám jedinou odpověd a v takové situaci už nemám jak dál situaci někam posunout.

Prosím tedy o nějakou reakci at situaci dotáhneme do konce. Děkuji.
 #205235  od TheMatten
 před 8 lety
Gnaver píše:Jen dotaz ohledně obchodu. Chtěl jsem koupit MI4 z xiaomimobile, po přečtení tohoto topicu a dalších recenzí online jsem radši od toho nápadu upustil. Našel jsem mi4 za dobrou cenu v Datartu. Nevíte jestli Datart taky přeinstalovává systém na cz miui nebo mi to pošle originál Čínu?
Ja mam z datartu, dostal som cz/sk rom.
 #205393  od Pavel Gregor
 před 8 lety
Pane Opletale 10.1.jste přestali komunikovat vy.
Já čekal na určení termínu k výměně.Vy jste se už
neozvaly.A vyhrožování likvidací je zase vaše nehorázná lež.
Jenom jsem jim řekl co si o tom myslím.Když se tu objevil
další stejný případ jako je můj během 1 měsíce s oxidací
tak to už není náhoda.
JIRDA01 se to líbí
 #205398  od J1rka
 před 8 lety
Pane Greiple, ted nerozumím. Poslal jsem Vám ten zmíněný email s návrhem řešení a od té doby jste nereagoval. Nechápu proč říkáte, že jsem reagovat přestal já. Ohledně Vašeho výstupu na prodejně jen tlumočím kolegova slova, nebyl jsem u toho, takže nechci vynášet žádné soudy.

Mohu tedy poprosit o reakci na můj poslední mail, zda-li návrh dalšího postupu je ok? Děkuji.
 #205492  od Hardison
 před 8 lety
Je mi jasné, že chlapík a teda aj majiteľ tohto eshopu neodpisuje bežne na maily. Kamarátovi, ktorý mu kvôli viacero veciam písal tak mi na tento mail ani nedorazil. Volal s ním potom a pán mu povedal nech mu to teda pošle do mailu - napísal a odpoveď samozrejme nikde. Takže určite poznám viacero ľudí, ktorý spomínané weby (eshopy) obchádzajú. A už keď má aj mizernú podporu, tak to už je nula bodov - asi si mnoho ľudí neuvedomuje, že zákazníci sú veľmi, ale veľmi dôležití a tí sa obchodu za prístup odmenia. Či už pozitívnou reklamnou za dobrý prístup a služby, alebo sťažnosťami ak sú takí, akú sí.

Inak, pri čínskych smartfónoch náhodou neplatí servis typu - je vada, tak sa pošle do Číny na "opravu" a oni z Číny pošlú nový kus? Aspoň tak som počul, že to zvyknú riešiť čínski obchodníci. Tak prečo nie aj tunajšie firmy, ktoré to kupujú od čínskych firiem tak nerobia? Ale bars jak repasujú telefóny ako v dvoch prípadoch, ktoré sa spomínali v tejto téme?? Dosť by ma to zaujímalo...

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat