Zdravím, existuje zkušenost s Mi 9T, android MIUI global 10.3.15, cz oficiálního prodejce, a samovolbu operátora?
Jde o to, že se při pevné ruční volbě zvolí operátor, z důvodu roamingu, ale nečekaně bez restartu po určité době dojde ke změně na jiného operátora.
Bez restartu mobilu, aktualizace atd.
Je v moci operátora takové zásahy nějak provádět, aby se přehlašovala jeho sim, nebo to může být nějaké nastavení systému Android?
Důsledek? Účtování dat ve Švýcarsku a např. EU je úplně jinde.
Jedinou možností je pak zákaz dat a roamingu, jinak vás data na pozadí stáhnou z kaťat do výše kreditu nebo finančního limitu a jste v zásadě bez dat.
A následná komunikace s operátorem o zfunkčnění je opět za 35kč/min....nic moc
Děkuji za vaše zkušenosti. Lada
Jde o to, že se při pevné ruční volbě zvolí operátor, z důvodu roamingu, ale nečekaně bez restartu po určité době dojde ke změně na jiného operátora.
Bez restartu mobilu, aktualizace atd.
Je v moci operátora takové zásahy nějak provádět, aby se přehlašovala jeho sim, nebo to může být nějaké nastavení systému Android?
Důsledek? Účtování dat ve Švýcarsku a např. EU je úplně jinde.
Jedinou možností je pak zákaz dat a roamingu, jinak vás data na pozadí stáhnou z kaťat do výše kreditu nebo finančního limitu a jste v zásadě bez dat.
A následná komunikace s operátorem o zfunkčnění je opět za 35kč/min....nic moc
Děkuji za vaše zkušenosti. Lada