[daisy]
 #393403  od rasasak
 před 5 lety
Zdravím, nevíte jak zprovoznit nebo kde najít nabídku VOLTE ?

Ve Vodafonu sem to aktivoval... Ale stále se mi to v telefonu nedaří zprovoznit :-(
 #393776  od Rikki-tikki-tavi
 před 5 lety
Zadej z klávesnice *#*#86583#*#*. V nastavení SIM karty a mobilní sítě - nastavení SIM karty se dole objeví nová volba VoLTE povolena. Jestli ale bude funkční je ve hvězdách :neutral_face:
Marian_M, Riicik se to líbí
 #394620  od dj.kure
 před 5 lety
Jojo, tohle řešení normálně u Vodafonu funguje. Nahoře se ti rozsvítí nápis "HD". Tahle klávesová zkratka funguje na většině Xiaomi.

Obrázek
 #395230  od rasasak
 před 5 lety
Děkuji :heart_eyes:

po zadání zkratky se opravdu objevilo HD .... a VoLTE krasne funguje :)
 #397556  od lplachky
 před 5 lety
VOLTE funguje po zadání kodu perfektně,ale bohužel mi se zapnutým VOLTE nejdou odesílat SMS.Má někdo stejný problém?Je nějaké řešení kromě vypnutí VOLTE?
 #397565  od hartom
 před 5 lety
Taky jsem dnes zapnul VoLTE a zjistil jsem že se mi neodesílají SMS, ale nejsme jediní viz. -Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Ale třeba přítelkyně má Redmi 5 Plus a tento problém nemá.
 #411131  od šulda
 před 5 lety
Jak je to prosím Vás s přesměrováním hovorů při používání VoLTE? Prosím o reálné zkušenosti a ne o to, co si přečtu o tomto nastavení, to už sem dávno absolvoval. Děkuji.
 #411137  od Endva3
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Jak je to prosím Vás s přesměrováním hovorů při používání VoLTE? Prosím o reálné zkušenosti a ne o to, co si přečtu o tomto nastavení, to už sem dávno absolvoval. Děkuji.
Ja osobne mám Telekom (aktívne VOLTE). Ak chcem presmerovať hovor tak mi vyhodí chybu siete. Volal som na zákaznícku linku a povedali mi že kvôli VOLTE to nieje možné. Musím im nadiktovať číslo na ktoré chcem presmerovať a oni to urobia. Treba zakaždým volať ak chcem zrušiť alebo zmeniť číslo na presmerovanie..
Sms pri aktívnom voľte odosielať nejdú..
Skúšal som sim kartu 4KA a tam ide všetko. Ako aj odosielať sms aj presmerovanie (VOLTE je aktívne).
 #411204  od šulda
 před 5 lety
Děkuji za reakci. Docela vopruz, co sem vyčetl a pochopil u Vodafone cz, tak je potřeba si to u nich aktivovat, ale že by to mělo být při každé změně, na to se tedy zeptám přímo u nich.
 #411219  od šulda
 před 5 lety
Takže pravda je, že u Vodafone cz, je taky potřeba každou změnu řešit přes ně, ale není potřeba jim volat. Stačí použít samoobsluhu, což je možná větší vopruz a pro mě nepoužitelnej, protože mám Onenet, a každou změnu bych musel řešit s firemním administrátorem. Další, a pro mě jediná schůdná možnost, je to, že si budu přesměrování řídit pomocí kódů, které se naťukají v telefonu a odešlou jako hovor. Pro mě dobrý, ale jak tohle budu učit svojeho malýho synka? To je opět vopruz :rage: Zatím dávám VoLTE k ledu :-D
 #411266  od Endva3
 před 5 lety
@šulda
A presmerovanie pomocou kódu ti funguje aj pri VOLTE?
 #411276  od šulda
 před 5 lety
Já to ještě nezkusil protože sem ještě VoLTE u admina neaktivoval a asi zatím ani nebudu, ale bylo mi to tak řečeno od operátora na lince podpory pro Vodafone OneNet.
 #411322  od Endva3
 před 5 lety
Lebo mne to cez kódy nefunguje. Vypíše mi to chybu..
 #411334  od Marian_M
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Zadej z klávesnice *#*#86583#*#*. V nastavení SIM karty a mobilní sítě - nastavení SIM karty se dole objeví nová volba VoLTE povolena. Jestli ale bude funkční je ve hvězdách :neutral_face:
Zaujímavé, skúsil som zadať kód a vyskočila mi hláška "VoLTE carrier check was disabled" a v stavovom riadku mi svieti HD. Ak zadám ešte raz, tak vyskočí "VoLTE ... enabled" a HD zmizne.
Najprv je VoLTE zakázané a svieti HD, a naopak VoLTE je povolené a HD nesvieti.

Ako tomu mám rozumieť ?
 #411347  od Marian_M
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Zadej z klávesnice *#*#86583#*#*. V nastavení SIM karty a mobilní sítě - nastavení SIM karty se dole objeví nová volba VoLTE povolena. Jestli ale bude funkční je ve hvězdách :neutral_face:
Zaujímavé, skúsil som zadať kód a vyskočila mi hláška "VoLTE carrier check was disabled" a v stavovom riadku mi svieti HD. Ak zadám ešte raz, tak vyskočí "VoLTE ... enabled" a HD zmizne.
Najprv je VoLTE zakázané a svieti HD, a naopak VoLTE je povolené a HD nesvieti.

Ako tomu mám rozumieť ?
DO KELU, hláška "Volte .... disabled" nemá náhodou význam [flash=]Kontrola operátora bola zakázaná[/flash] - preložené strojovo.
A znamená to, že to bolo zakázané ?
 #411358  od farnell
 před 5 lety
Funguje to takto na všetkých Xiaomi. A je asi jedno či to je zariadenie s Miui alebo bez.
Takze to neriešte.
Podstatné je ,že to ide.
 #412673  od rbarat
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Jak je to prosím Vás s přesměrováním hovorů při používání VoLTE? Prosím o reálné zkušenosti a ne o to, co si přečtu o tomto nastavení, to už sem dávno absolvoval. Děkuji.
Ja osobne mám Telekom (aktívne VOLTE). Ak chcem presmerovať hovor tak mi vyhodí chybu siete. Volal som na zákaznícku linku a povedali mi že kvôli VOLTE to nieje možné. Musím im nadiktovať číslo na ktoré chcem presmerovať a oni to urobia. Treba zakaždým volať ak chcem zrušiť alebo zmeniť číslo na presmerovanie..
Sms pri aktívnom voľte odosielať nejdú..
Skúšal som sim kartu 4KA a tam ide všetko. Ako aj odosielať sms aj presmerovanie (VOLTE je aktívne).
Tiež mám Telekom SK.
Trošku som z toho nastavenia Volte jeleň a slovenský preklad Androidu Pie mi v tom teda nepomáha.

Keď zadám na fóne kód na Volte: #*#86583#*#*, napíše mi "VoLTE carrier check was disabled".
V menu Nastavenia/Sieť a Internet/Mobilná sieť/Rozšírené sa objaví nová voľba: "Zlepšený režim 4G LTE" s popisom: "Služby LTE použite na zlepšenie hlasovej a inej komunikácie (odporúča sa)."

Z toho teda dedukujem, že sa LTE zaplo. Tomu ale nenasvedčuje ikona v stavovom riadku, ktorá stále ukazuje "4G+".
Ako to teda je? Mám Volte zapnuté alebo nie?
Skúšal som odoslať SMS, to ide.

Keď znovu zadám kód, napíše sa mi "VoLTE carrier check was enabled" a voľba "Zlepšený režim 4G LTE" v menu Nastavenia/Sieť a Internet/Mobilná sieť/Rozšírené zmizne. Ikona v stavovom riadku je stále rovnaká.
 #412727  od Marian_M
 před 5 lety
@rbarat, z toho si ťažkú hlavu nerob, myslím, že okolo VoLTE je ešte veľa otáznikov. farnell to jednoducho odpinkal, a vôbec funguje to ako má ?

S Telekomom ti neviem poradiť. Telekom síce prevádzku VoLTE spustil, ale neviem či je potrebné si túto službu aktivovať u operátora, alebo nie.
Viem, že 4KA si aktiváciu tejto služby podmieňuje. Je to síce zadara, ale musíš o ňu požiadať. V tomto prípade, po aktivácii služby a sprístupnení VoLTE sa mi objaví symbol HD v stavovom riadku. Či je to tak s Telekomom, treba si to overiť u operátora. Orange a 4KA VoLTE sprístupnili pre všetky modely telefónov, Telekom neviem.
Mimochodom, "4G+" znamená zvýšená prenosová rýchlosť (300, 500, alebo až 877 Mbps) podľa pokrytia operátorom.

Ako je to so sprístupnením v telefóne ?
Máš pravdu, hláška je trochu zmätočná. Ak sa ti objaví ikona s nastavením režimu LTE, v telefóne máš aktivované VoLTE. To neznamená, že aj VoLTE funguje.
Podľa obrázku od -dj.kure- ak to funguje na Vodafone CZ, 4KA SK (u mňa) a zobrazí sa HD (4G zmizne), tak obdobne by to malo fungovať aj u iných operátorov.

Mimochodom, pozri si fórum Bug(y) ...., VoLTE ešte škrípe (alebo PIE ?).
 #412735  od Endva3
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Jak je to prosím Vás s přesměrováním hovorů při používání VoLTE? Prosím o reálné zkušenosti a ne o to, co si přečtu o tomto nastavení, to už sem dávno absolvoval. Děkuji.
Ja osobne mám Telekom (aktívne VOLTE). Ak chcem presmerovať hovor tak mi vyhodí chybu siete. Volal som na zákaznícku linku a povedali mi že kvôli VOLTE to nieje možné. Musím im nadiktovať číslo na ktoré chcem presmerovať a oni to urobia. Treba zakaždým volať ak chcem zrušiť alebo zmeniť číslo na presmerovanie..
Sms pri aktívnom voľte odosielať nejdú..
Skúšal som sim kartu 4KA a tam ide všetko. Ako aj odosielať sms aj presmerovanie (VOLTE je aktívne).
Tiež mám Telekom SK.
Trošku som z toho nastavenia Volte jeleň a slovenský preklad Androidu Pie mi v tom teda nepomáha.

Keď zadám na fóne kód na Volte: #*#86583#*#*, napíše mi "VoLTE carrier check was disabled".
V menu Nastavenia/Sieť a Internet/Mobilná sieť/Rozšírené sa objaví nová voľba: "Zlepšený režim 4G LTE" s popisom: "Služby LTE použite na zlepšenie hlasovej a inej komunikácie (odporúča sa)."

Z toho teda dedukujem, že sa LTE zaplo. Tomu ale nenasvedčuje ikona v stavovom riadku, ktorá stále ukazuje "4G+".
Ako to teda je? Mám Volte zapnuté alebo nie?
Skúšal som odoslať SMS, to ide.

Keď znovu zadám kód, napíše sa mi "VoLTE carrier check was enabled" a voľba "Zlepšený režim 4G LTE" v menu Nastavenia/Sieť a Internet/Mobilná sieť/Rozšírené zmizne. Ikona v stavovom riadku je stále rovnaká.
Toto čo popisuješ ty tak týmto kódom sprístupníš zapnutie/vypnutie VOLTE.
Nechaj to zapnuté. Musíš ešte poslať sms na 12323.
VOLTE ZAP (aktivuješ si VOLTE na sim karte ale trvá to pár dní)
VOLTE VYP (vypnutie VOLTE na sim karte)
VOLTE (zistíš stav či máš na sim karte aktivované)
 #425639  od šulda
 před 5 lety
A četl sis to tady? I když chápu, že prokousávat se tou lebedou nesmyslných citací se člověku moc nechce. Je potřeba to mít aktivované i u operátora. Máš to?
 #425657  od tramin
 před 5 lety
No četl,ale špatně jsem to pochopil.Myslel jsem si,že se to týká toho přesměrování.Tak na to kašlu.Mám služební číslo a řešit to přes administrátora se mi nechce,páč je to blb :-D
tom nejez, Marian_M se to líbí
 #425728  od Marian_M
 před 5 lety
Aktívne VoLTE (aj u operátora) má jednu dosť podstatnú chybu. Uviedol som to aj vo fóre Bug(y) ... . Totiž mobilné dáta sa nedajú vypnúť. Na lište síce mobilné dáta "nesvietia", ale vždy sú zapnuté. Ak niekto má neobmedzené dáta, v podstate mu to nemusí vadiť.
Jediný spôsob, ako vypnúť mobilné dáta je reštart telefónu. Ak to niekomu vadí, musí deaktivovať VoLTE v mobile.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat