[Aplikace s zkušenosti s nimi]
 #435497  od JayBee
 před 4 lety
Ahoj, už mi došla trpělivost s Mi Fit 4.0 a chci se vrátit k předchozí přehlednější a jednodušší verzi. Postahoval jsem z různých volně dostupných zdrojů (např. Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť, Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť nebo Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť) instalační balíčky několika starších verzí počínaje posledním buildem 3.6.0 z 24.4. až po 3.5.8 z 30.1., ale bohužel instalace vždy končí s chybou, že je balíček poškozen. Balíčky stejných verzí z různých zdrojů jsou bitově shodné a poškozené nevypadají.

Nemám zájem o alternativní aplikace a nechci přijít o data z Mi Fit (historii). Nějaké nápady?
Přílohy
mifit_downgrade_err.gif
 #435568  od JayBee
 před 4 lety
To ale smaže všechna data, o která nechci přijít, že? Pokud není jiná možnost, jak dostat do telefonu 3.6, než odinstalace 4, pak se nabízí další otázka - co a jak zálohovat, aby byla zachována historie a lze to vůbec u telefonu bez rootu?
 #435662  od JayBee
 před 4 lety
Určitě? To je nějaká výchozí nezměnitelná funkce? Mi Cloud ani žádnou jinou synchronizaci nepoužívám (a ani nechci), tak jak by se data zálohovala na servery v Číně?
 #435674  od dudilek
 před 4 lety
S mi cloud to nič nemá, je to synchronizácia a záloha dát aplikácie mi fit. Ak si nezakázal mi fit prístup na internet tak by to malo fungovať.

 #435773  od JayBee
 před 4 lety
Tak to bohužel nefungovalo, data jsou pryč. :frowning2:

Náramek bylo potřeba resetovat do továrního nastavení, tzn. i data z náramku za pár dnů zpět jsou pryč, takže se jede úplně od nuly. Přestal fungovat i Mi Band Tools a než bych řešil, proč nefunguje, tak jsem ho odinstaloval a znovu nainstaloval a musel jsem ho znovu nakonfigurovat. Jediné pozitivum je, že mám naistalovaný Mi Fit 3.6.0 build 7271, zakázané automatické aktualizace a dokud si nebudu pořizovat nějakou novou hračku na zápěstí, což nejspíš nijak brzy nebude, tak nemusím nic řešit.
 #435795  od dudilek
 před 4 lety
Ja teda netuším čo si stváral, ale predpokladám že si si v mi fit namiesto prihlásenia vytvoril nové konto...

Downgrade som robil aj ja a o žiadne dáta som neprišiel, ani reset náramku...

Takže je otázka čo si robil ty...
 #436072  od JayBee
 před 4 lety
Přesně tak - protože přihlásit mě to bůhvíproč opakovaně nechtělo. Obnovení náramku do továrního nastavení jsem se nemohl vyhnout, protože bez toho se nedalo pokračovat. Teď už je to jedno. Trochu jsem s tím počítal, že se něco zvrtne, takže nejdůležitější záznamy jsem si uložil aspoň ve formě screenshotu. Hlavně, že všechno jede jako dřív a nemusím používat tu čtyřkovou hrůzu. Díky za pomoc.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat