[aries]
 #68917  od ingbrzy
 před 9 lety
nie je to backup aplikacii v telefone...?
v nastaveniach MiCloud je moznost zalohovat aplikacie do cloudu...
 #68922  od Pepik
 před 9 lety
Tak asi to bude opravdu ono, schovává se to pod Nastavení/Účty/MiCloud/Zálohovat do Cloudu a tam je to vypsané. To jsem vážně nečekal :D

člověk než zjistí co a jak, tak tam má 4.7Gb dat
 #68956  od djha53k
 před 9 lety
No ja tam mam prej cca 8GB, z to 6GB jsou pry fotky a videa... pritom v mobilu mam zabrano sotva 2GB... nic sem z mobilu nemazal,tak nejak netusim jak to meri,protoze pri zbeznym prohlidnuti to vypada, ze je tam jen to co mam i v mobilu...
 #70404  od djha53k
 před 9 lety
Tak jsem to právě zkusil znovu, a světe div se!!! Sms cca po 3minutách dorazila...
Nevím proč to po Vás sms kod nechce, ale po mě to chce furt, i když dycky zaškrtnu, že toto je osobní PC.

Jenže Sync furt nejede, posledním sms a call log mám z 27.5.2014 :(
 #70510  od vidmann
 před 9 lety
Sync zpráv a logu volání taky nefunguje, teď jsem to testoval.

Jinak jak se lidi občas nemůžou přihlásit k xiaomi účtu na webu, podle mě nekliknou na volbu "pošli mi sms" (viz obrázek). Zaškrtnutím volby osobní PC to po mně taky chce vždy sms, ale jsem vždy na prohlížeči "anonymně", paranoidně nic neukládám.

Jo a na Xiaomi mi nikdy nefungovala lokalizace telefonu, na google účtu funguje.
Přílohy
xiaomi.png
xiaomi.png (30.89 KiB) Zobrazeno 6004 x
 #70588  od djha53k
 před 9 lety
Jj telefon mi to taky nikdy neukázalo na mapě. S Guglem sem to ale nikdy nezkoušel...
 #78630  od liborrr
 před 9 lety
ahoj, už tu dotaz byl, ale ne odpověď:

- mám 15gb na midrive, z toho 14.5 zabranejch zálohama - jde to nějak promazat?

- připojil jsem micloud - poznám to na midrive? - více místa na zálohy ... ?

dík
 #78683  od kules
 před 9 lety
Kolik že máte na MiDrive místa prosím?? Mam ho prazdný a ukazuje mi 517 Gb volného místa,přijde mi to celkem dost...??
 #78684  od ingbrzy
 před 9 lety
Je to ok.. Miesta je dost.. Rychlost ale nic moc.. :-)

Obrázek
kules se to líbí
 #78693  od kules
 před 9 lety
Díky,vůbec jsem netušil,že je to tolik,život je plný překvapení.... :)
 #78704  od strom
 před 9 lety
No tak ať jsi překvapenej ještě víc :)
Přílohy
Screenshot_2014-08-07-11-35-32[1].png
Screenshot_2014-08-07-11-35-32[1].png (71.12 KiB) Zobrazeno 5930 x
 #78709  od strom
 před 9 lety
Na stránkách kuaipan.cn se přihlásíš, zvolíš možnost rozšíření prostoru přes aplikaci WeChat, kterou si musíš před tím nainstalovat. Vyskočí ti QR kód, který tou aplikací naskenuješ. Pak ti přijdou dvě zprávy v čínštině a je to :)
Ale asi to nemá smysl dělat. Použitelnost toho cloudu je opravdu hodně omezená rychlostí.
Naposledy upravil(a) strom dne 07 Aug 2014, 14:27, celkem upraveno 1 x.
kules se to líbí
 #78712  od liborrr
 před 9 lety
Obrázek

Jestli to dobre chapu, zalohuje ale telefon do micloudu? A ten mam plny a neumim ho vycistit. Poradte.
 #78715  od strom
 před 9 lety
"Co se stane po zaplacení dalšího volného místa?"
Při téhle otázce si okamžitě vybavím scénu, kdy učeň předchází před dlouhovousého mistra, který vypadá, jako že spí, ale nespí a proto položí učňovi takovýto záludný dotaz. No nevim, jestli by mi mistr setnul hlavu, kdybych odpověděl: Přibyde mi na účtu další volné místo? :)
 #78719  od liborrr
 před 9 lety
Vtip to neni moc povedenej.

Otazka znela jak vycistit zabrane misto ne jak ho zvetsit. Vsechny zalohy uz jsem smazal coz je na obrazku videt. Nekdo mene vtipnejsi s tim ma zkusenost? Diky
 #78731  od strom
 před 9 lety
Co se tady rozčiluješ? :) Já vůbec neměl v plánu ti odpovídat, protože z tvýho popisu problému příliš nechápu, o co ti jde, co jsi sám zkusil udělat pro nápravu a co jsi nezkusil. Máš plnej MiCloud? Smazal jsi z něj data, abys ho uvolnil? Jak jsi to udělal? Zkusil jsi se odhlásit a znovu přihlásit? Hm?

Teď jsem zkoušel přes webové rozhraní i.mi.com smazat pár fotek. Ukazatel stavu ale hlásil pořád stejný objem dat v cloudu. Odhlásil jsem se a pak přihlásil a stav dat se aktualizoval. Možná je to tvůj problém, tak to vyzkoušej a neremcej. Nevim, odkud jsi přišel na to, že když budeš někde něco chtít, ani pořádně neřekneš, co chceš, že to vždycky dostaneš ;)
 #78952  od liborrr
 před 9 lety
Pokud nevíš o co jde asi bylo zbytečné odpovídat. Děkuju za rady, ale machrováním nic nevyřešíš ani z tebe neudělá chytřejšího. Díky tvý radě jsem odhlašováním a přihlašováním, rušením propojení, účtu... strávil kus času a stejně nic nevyřešil. No budiž..

Takže pro někoho znalejšího popíšu co mne trápí už dlouho:
- zálohuju do MiCloudu aplikace, seznam hovorů, sms, záznamník (nikdy žádné foto ...)
- data aplikací jsou cca 1,5GB a zbytek tipuju tak na 500MB dat (netipuju, ale vidím kolik zabírají v telefonu)
- MiCLoud mi píše, že dochází místo až napsal, že došlo a přestal tam aplikace zálohovat
(záloha aplikací a nastavení telefonu je asi to skoro jediné co mne zajímá - zbytek bych neřešil)

- vypnul jsem zálohování do cloudu, smazal všechny zálohy v telefonu v MiCloudu (pro každý program zvlášť), na SD kartě jsem smazal komplet adresář miu/backup, ještě předtím smazal zálohy v zálohování od miui, prostě myslím vše
- přihlásím se do i.xiaomi.com (teď i.mi.com) a tam vidím 13,76 obsazeno z 15
- smazal jsem tam všechny sms, (nikde nic jiného nebylo) smazal jsem propojení s telefonem
- v telefonu jsem se předtím odhlásil z účtu MiCloud

- znovu jsem se v telefonu připojil do účtu, přihlásil do i.mi.com a..... žádná změna :'(
- po přihlášení v telefonu to hned píše, že nezbývá moc volného místa, takže tam ani nenacpu zálohy nastavení a programů
- nevím co tam může být za data, ale přístupný nikde nejsou, nebo jsem to neobjevil

(naivně jsem si udělal účet MiDrive s tím, že se o něj tento rozšíří, ale je to úplně něco jiného)

Takže dotazy:
- Nikdo nemá plný MiCloud pokud do něj zálohuje?
- Pokud ano, jak vymazat stávající data a uvolnit místo na i.mi.com?
mi.jpg
mi.jpg (5.36 KiB) Zobrazeno 5847 x
takhle to vypadalo i když jsem smazal propojení s telefonem
 #78959  od strom
 před 9 lety
Sorry, ale jsi pitomec. Nic jinyho na tvy poznámky nejde napsat. Jestli ti to nedošlo, tak jsem kvůli tobě ten čas ztratil taky, abych se pokusil najít ti odpověď. S tímhle přátelským přístupem moc potenciálních radcu opravdu nenalakas.
 #78973  od liborrr
 před 9 lety
Prosím nezasírej to tu urážkami, nedělá ti to dobrou vizitku a nevidím, že bych tě já jakkoli urážel. Podívej se jak si začal odpovídat a jak pokračoval. Pokusů jsem udělal spousty sám a spousty si jich taky dokážu ještě vymyslet sám. Potřebuji radu někoho kdo ví jak vyprázdnit MiCloud, nic víc, nic míň. Problém jsem nepopsal hned úplně přesně, myslel jsem naivně, že je tu někdo kdo to zná, nicméně jsem popis opravil. Děkuju za ukončení této neplodné přestřelky, lidi tu hledají rady a ne naše bláboly.
 #78992  od strom
 před 9 lety
Tak ještě jednou a naposledy.

Poprvé jsem reagoval na otázku, která je v nastavení MiCloudu a kterou jsi měl ve screenshotu, protože mi přišla vtipná. Na tvůj dotaz jsem vůbec nereagoval, protože jak jsi sám uznal, moc dobře jsi ho nepopsal. To, že jsi mi pak vtip sepsul se vzkazem, ať se ozve někdo, kdo tomu víc rozumí... :) no budiž, mně to až tak nevadí, myslím, že v životě už mám i něco za sebou, abych se pozastavoval nad každou kravinou, ale některým lidem to může připadat z tvé strany trochu arogantní, až s nimi budeš takto mluvit. A někdo ti časem může dát třeba i po držce, pokud se chováš stejně i v reálu. To jen tak...

K tomu cloudu. Já si nejsem jistej, jestli se tam dá něco víc vymýšlet nebo čemu se dá "víc rozumět", jelikož moc možností s tím cloudem nemáš. Já jsem otestoval, zda data z cloudu mazat jdou - a jdou. Přičemž aby se to projevilo i v nárůstu volného místa, musel jsem se odhlásit a znovu přihlásit. Nenapadá mne, co se dá dalšího v tvým případu vymyslet, jelikož moc dalších možností už není. Pokud už jsi z cloudu všechno smazal, můžeš zkusit si založit nový, jestli se ti ho povede registrovat. MiCloud se chová poněkud nestandardně. Někomu fungují všechny jeho služby, ale do cloudu se přes web už dlouhou dobu nedostane, jako např. moje manželka. Já se do cloudu dostanu, ale funguje mi jen částečně (nesynchronizuje SMS a výpis hovorů). I tvůj problém spíš tipuju na nějakou chybu v Číně. Bohužel nikdo kromě mě ti sem nenapsal, tak ještě vydrž. Asi se lidi bojí, že když ti pošlou nesprávnou radu, že jim vynadáš se vzkazem, ať se ozve někdo, kdo tomu víc rozumí, jelikož jsi TY musel nad neúspěšným pokusem ztrácet čas ;)

Jinak ještě jedna věc na závěr, která je vlastně důvodem, proč ti tohle píšu sem a ne do SZ, což jsem měl původně v plánu... Věz, že já si velmi dobře uvědomuju, že je tady dost lidí, od kterých se mám co učit a kteří to tady vedle ingbrzyho svým způsobem pozitivně táhnou a jsou to lidi, kvůli kterým to tu čtu - jmenovitě např. VMach3, dkalina, Sonic a určitě ještě další, kteří mě teď momentálně nenapadaj. Díky hoši, jen tak dál ;)
 #82996  od Honzys1983
 před 9 lety
Koukam, ze s micloudem je dost starosti.. Ja bych si rad vyzadal aktivacni sms.. Micloud se zda ze pracuje, ale od zmeny sim mi to nehlasi cislo.. Rad bych ho tam dal, ale nevim kde.. Klikam uz jak silenej :/
 #84144  od doliva
 před 9 lety
Tak mi po aktualizaci zmizel generátor čísel pro přihlášení do MiCloudu...
Potom, co po minulé aktualizaci chtěl nové spárování, teď zmizel úplně. ???
A asi protože na cloudu si to pamatuje, že už jsem se tam přes ten generátor přihlašela, nechce mě to pustit dál, ani k tomu, abych si nahrála znovu ten generátor..
Dřív jsem s tím neměla vůbec problém, všechno fungovalo (teda až na synchronizaci sms).
Vám ten generátor zůstal?
 #84166  od ingbrzy
 před 9 lety
Mal by byt v data/miui/apps.. Nainstaluj ho odtial znova..

~Tapatalk~
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat