[Xiaomi Mi Band]
 #432589  od Lukyss
 před týdnem
Dobrý den,
pořídil jsem si náramek Mi Band 3, ale nešel mi spárovat pomocí aplikace MiFit. Vyhazovalo mi to chybu, že nelze spárovat, ať zkontroluji připojení k síti. Aplikaci jsem přeinstaloval a nyní se mi už nejde přihlásit do aplikace pod Xiaomi účem "Přihlášení se nezdařilo". Neví někdo, co s tím?

- Zkoušel jsem tovární nastavení telefonu.
- MiBand3 je nový.
- MiFit mě nechce přihlásit ani přes google účet - prý problém se sítí, přitom jsem zkoušel jak přes wifi, tak i přes mobilní data.
-Xiami Redmi 4X.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat