Zdravím,
po instalaci MIUI 9.5.4.0 nejde wify, do té doby OK.
Našel jsem že po odeslání souboru přes bluetooth se wify rozjede, a kupodivu se opravdu rozjela, když jsem se ale odpojil z wify, opět se nemůžu přihlásit.
Dále jsem našel že se musí přenastavit nastavení zabezpečení routeru z WEP na WPA, nejsem ale admin a nemám právo to přenastavovat, a popravdě nevidim důvod proč přenastavovat wify kvůli chybě v systému telefonu.
Proběhl i restart do továrního nastavení - beze změny.
Má někdo ponětí kde oficiálně nahlásit tento problém aby na něj někdo reagoval? Nebo nemá někdo ponětí kdy budou vývojáři MIUI nebo Xiaomi reagovat? Psal jsem (jako stovky dalších lidí se stejným problémem) na oficiální Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť do tématu "release of MIUI 9.5.4.0 - report bug", ale nikdo tam nereaguje.
Jsem 3tí den bez wify ,potřebuji ji k práci a opravdu začínám bejt rozžhavenej do ruda, nevim proč bych jako koncový zákazník měl např. rootovat telefon v záruce a downgradovat MIUI. Reklamace je na 30 dní to mi taky nepomůže. Už si s tim někdo nějak poradil? má někdo nějaké oficiální vyjádření?
Díky za cokoliv, už jsem strávil hodiny u internetu a fór a už mě to opravdu přestává bavit...
po instalaci MIUI 9.5.4.0 nejde wify, do té doby OK.
Našel jsem že po odeslání souboru přes bluetooth se wify rozjede, a kupodivu se opravdu rozjela, když jsem se ale odpojil z wify, opět se nemůžu přihlásit.
Dále jsem našel že se musí přenastavit nastavení zabezpečení routeru z WEP na WPA, nejsem ale admin a nemám právo to přenastavovat, a popravdě nevidim důvod proč přenastavovat wify kvůli chybě v systému telefonu.
Proběhl i restart do továrního nastavení - beze změny.
Má někdo ponětí kde oficiálně nahlásit tento problém aby na něj někdo reagoval? Nebo nemá někdo ponětí kdy budou vývojáři MIUI nebo Xiaomi reagovat? Psal jsem (jako stovky dalších lidí se stejným problémem) na oficiální Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť do tématu "release of MIUI 9.5.4.0 - report bug", ale nikdo tam nereaguje.
Jsem 3tí den bez wify ,potřebuji ji k práci a opravdu začínám bejt rozžhavenej do ruda, nevim proč bych jako koncový zákazník měl např. rootovat telefon v záruce a downgradovat MIUI. Reklamace je na 30 dní to mi taky nepomůže. Už si s tim někdo nějak poradil? má někdo nějaké oficiální vyjádření?
Díky za cokoliv, už jsem strávil hodiny u internetu a fór a už mě to opravdu přestává bavit...