To je docela pakárna.Ex:Jhon Doe píše:Bez urážky, ta pátá ti evidentně nestačí!kapap1 píše:Diky za sofistikovanou odpoved. Na to, abych tuto pricinu odhalil sam, mi stacilo chodit maximalne do 5. tridy zakladni skoly.albru123 píše: Tak pokud ti není dostatečný důvod to, že nefunguje správně.
Ale ted vazne - me zajima duvod, proc neco nefunguje spravne a jak muzu ovlivnit chovani emailoveho klienta, aby chodil bezvadne?!
Problémy s tímto e-mailovým klientem jsou nekonečné, řešily se tu mockrát, a nerad bych se mýlil, ale zrovna ty už jsi tu kdysi problémy hlásil. A přesto zůstáváš u Miui klienta. Kdežto věřím, že bychom ten tvůj účet pod K9 zprovoznili.
Zvídavost je jistě dobrá, ale s logikou tu nepochodíš. Ten email může mít chybu stejně, jako že třeba jejich kalendář občas nedal tečku ve dnech, kde nějaká událost byla... Proč to tak je? Protože to v Xiaomi neumí udělat pořádně, protože dávají přednost barvám před pořádným testováním a protože vypustí raději každý týden nedodělek, než jednou za měsíc něco, za čím by si stáli...
Chápu, že preferuješ předinstalované věci přímo od Xiaomi, protože by měly být v souladu a měly by fungovat. Jenže ony nejsou a většinou nefungují, a když nefungují, tak tu hájení ve smyslu: je to předinstalované, tak bych to rád používal, nemá co dělat.
Koupíš auto a hned si nahodíš jiný motor? Doba, kdy se dělala generálka Š100 někde na ulici je dávno pryč :) Proto je potřeba zatlačit na Xiaomi, aby jejich produkty dělaly to, co mají. Z tohoto pohledu pokud MIUI obsahuje poštovního klienta, pak musí být funkční. Nebo ať tam není žádný. Mezi těmito možnostmi hledat dvacet dalších variant mi nepřijde vhodné (aspoň pro některé uživatele).