[1GB RAM=HM2014811, 2GB RAM=HM2014813]
 #278983  od Fredouch
 před 7 lety
Tak po necelém roce používání a pouze 3x flashnutí vždy místní stable ROM také Redmi 2 2Gb zmrtvělý. Naštěstí kupovaný tady v ČR v Xiaomi-store (ještě když byli na Vltavský). Takže zítra, nebo pondělí mě čeká reklamace.
 #278996  od Petplny
 před 7 lety
majso píše:U mňa rovnaký problém po 1r a 3m, kupovaný na xfs. Tiež najskôr začal blnúť Google Play, dnes hláška, že žiadne SIM a po reštarte už len logo MI.
TWRP Revovery - Internal storage 0
Ty jo.....to není možné.....to je k nasrání....ani není za co ho nahradit....
 #279879  od Fredouch
 před 7 lety
Mě chcípla taky verze 2014813.
Začalo to tím, že si dělala notifikační dioda co chtěla. Pak se objevil samovolný restart, začaly padat nějaké aplikace bez chybové hlášky. Po jednom restartu už mi to nenačetlo SIMku. Nešel udělat factory reset ani přes systém (když už nastartoval). Nešlo se dostat do twrp ani jakéhokoliv jiného recovery. Když jsem tam dostal přes fasboot twrp, tak v něm nešlo nic udělat (nešlo namountovat) a při restartu už ani twrp nenaběhlo. MIFlash bez úspěchu. Teď čekám na výsledek reklamace u Xiaomi-store v Praze v Římský.
 #279882  od Petplny
 před 7 lety
Fredouch píše:Mě chcípla taky verze 2014813.
Začalo to tím, že si dělala notifikační dioda co chtěla. Pak se objevil samovolný restart, začaly padat nějaké aplikace bez chybové hlášky. Po jednom restartu už mi to nenačetlo SIMku. Nešel udělat factory reset ani přes systém (když už nastartoval). Nešlo se dostat do twrp ani jakéhokoliv jiného recovery. Když jsem tam dostal přes fasboot twrp, tak v něm nešlo nic udělat (nešlo namountovat) a při restartu už ani twrp nenaběhlo. MIFlash bez úspěchu. Teď čekám na výsledek reklamace u Xiaomi-store v Praze v Římský.
Tak dej vědět jak dopadneš....a jak jsi nakládal s aktualizacema.....jak často jsi dělal update
 #279883  od Fredouch
 před 7 lety
Kupovaný byl v březnu 2016. Update dělaný pouze na CZ stable (nejprve na 7.1, pak 7.2, pak 8.0 a nakonec na 8.1). Verzi 8.1 jsem tam měl cca dva týdny. Mezi updaty byly mezery tak dva měsíce.

EDIT: Update proběhl vždy bez problému přes aplikaci při spuštěném systému a následný restart do twrp. Jen při přechodu na 8.0 (na android 5.1) mi to vyhodilo při prvním pokusu chybu a přes TWRP jsem tedy flashnul vyexportovanou novou verzi twrp z archivu s rom (takže verzi 3.0.0-1), pak update proběhl opět bez problému.
 #281876  od sodekcz
 před 7 lety
mirotaso píše:to nie je moj inzerat :) len mi tak padol do oka... pise tam 20e, mozno by si aj daco zjednal :) len sa treba poriadne povypytovat na tu funkcnost... doska za 20e, ak by bola funkcna si myslim, nie je zle...
voda v mobilu je riziko. Jestli byla jen v displayi kdoví.
 #281878  od Petplny
 před 7 lety
sodekcz píše:
mirotaso píše:to nie je moj inzerat :) len mi tak padol do oka... pise tam 20e, mozno by si aj daco zjednal :) len sa treba poriadne povypytovat na tu funkcnost... doska za 20e, ak by bola funkcna si myslim, nie je zle...
voda v mobilu je riziko. Jestli byla jen v displayi kdoví.
Tak stejně z SK pošta k nám.....plus polatek za převod platby do SK......si můžu koupit tady funkční......to vyjde stejně
 #282065  od Mikke
 před 7 lety
Čtu vlákno a jsem rozladěn. Včera celý den běžela synchronizace google+ a při spuštění této aplikace a aplikace youtube došlo hned k následnému pádu aplikace. Tak jsem se rozhodl telefon restartovat. A to byla asi poslední akce co jsem s telefonem provedl. Od té doby už jen načtení loga nebo maximálně tmavé obrazovky, která následuje po logu. Po neúspěšném Recovery jsem začal zvažovat fastboot, ale vidím, že to bude asi zbytečné.
Xiaomi Redmi 2, 2GB RAM, 16GB, verze 2014813. Kupované v srpnu 2015 a aktualizace jsem dělal jen přes OTA každý týden asi prvního půl roku dokud to šlo. Pak už ne.
 #282081  od Petplny
 před 7 lety
Mikke píše:Čtu vlákno a jsem rozladěn. Včera celý den běžela synchronizace google+ a při spuštění této aplikace a aplikace youtube došlo hned k následnému pádu aplikace. Tak jsem se rozhodl telefon restartovat. A to byla asi poslední akce co jsem s telefonem provedl. Od té doby už jen načtení loga nebo maximálně tmavé obrazovky, která následuje po logu. Po neúspěšném Recovery jsem začal zvažovat fastboot, ale vidím, že to bude asi zbytečné.
Xiaomi Redmi 2, 2GB RAM, 16GB, verze 2014813. Kupované v srpnu 2015 a aktualizace jsem dělal jen přes OTA každý týden asi prvního půl roku dokud to šlo. Pak už ne.
Fastboot bych určitě zkusil..... Stejně je to zvláštní.....
 #283576  od Fredouch
 před 7 lety
Tak v Xiaomi-store se s reklamací popasovali šalamounsky. Reklamaci zamítli s odvoláním na vniknutí vlhkosti a zbarvení senzorů.
S tím se ale smířit nechci. Nechám si vyžádat více servisních dokumentů, než jen protokol a zkusím se obrátit na znalce. Kdyby se tahle vada neprojevovala u těchto telefonů tak často, tak si řeknu, že jsem blbej, ale takhle se mi to jeví, jako účelové zamítnutí reklamace.

EDIT: jako třešnička na dortu se mi vrátil telefon v horším stavu, než jsem ho předával. Když jsem ho předával tak šel aspoň zapnout (ale zůstal viset na logu MI), teď už nejde zapnout vůbec.

Máte někdo zkušenost s nějaký soudním znalcem? Chci to dotáhnout do konce i kdybych do toho měl zapojit nakonec dTest, nebo ČOI.
Naposledy upravil(a) Fredouch dne 31 Led 2017, 18:36, celkem upraveno 1 x.
 #283583  od mirotaso
 před 7 lety
..to su tie vyhody zaruky cz/sk predajcov! ja som reklamoval na 3x.... ked som ho poslal 2.krat, tel som vylestil, prisel bez jedineho odtlacku, kedze uz pri prvom neuznani som mal podozrenie, ze ho ani v ruke nemali... politika je jednoducha - zamietnut vsetko
jege se to líbí
 #283648  od VojtouNerCZ
 před 7 lety
u xiaomi store je dost problem s reklamaci. A vetsinou z duvodu jaky pises. Odvolaji se na vlhkost v mobilu. Preji pevne nervy a štěstí. Taky jsem tam chtel koupit RN3PRO, nicméně recenze mě odradily a radsi jsem si 2k priplatil a mam mobil z czc. tam jsem nikdy problemy nemel.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
 #283653  od Fredouch
 před 7 lety
No hned po příchodu domů, když jsem zjistil, že je telefon v horším stavu, než při předání na reklamaci jsem ihned napsal mailem odpor proti zamítnutí reklamace s požadavkem na zaslání další servisní dokumenta (fotky apod.). Zároveň jsem zkusil obeslat nějaké znalce ze stránek dTestu. Tak uvidíme.
 #283703  od jege
 před 7 lety
Tak to já zase musím Beryko pochválit, sice jím to trvalo skoro přesně měsíc, ale zpět jsem dostal fungl nový telefon v v kompletním balení, a to 2014811 namísto 2014813. Sice jsem si pak s nimi chvilku dopisoval, protože v reklamačním formuláři mají pro takové případy možnost výběru - výměnu telefonu nebo vrácení peněz a já jsem žádal vrácení peněz. Je to logické, ten telefon ztratil přes 50% na ceně a za původní cenu bych teď mohl mít Redmi 3 Global, ale to zamítli, že je telefon zakoupen na IČ a na ty se to prý nevztahuje.

Ovšem v obchodních podmínkách mají napsáno, že neplatí pro prodej na IČ a že si tam při nákupu mohou určit jiné podmínky, což ale neudělali. Podlé mého názoru pak platí jejích standardní obchodní podmínky, podle jejích názoru nikoliv. Chvilku jsem se s nimi o tom dohadoval, pak mě to přestalo bavit a nechal jsem to tak, ovšem další telefon objednám bez uvedení IČ a jelikož je to do 10.000 Kč a já jsem OSVČ, tak si to do do nákladů mohu dát také.
Zákonná práva z vad (tato část VOP popisuje postup v případě, kdy zboží nemá vady již při převzetí): Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat

u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy:
odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci; nebo
bezplatné odstranění vady zboží opravou; nebo
přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
odstoupení od smlouvy.

u vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy
odstranění vady zboží anebo
přiměřenou slevu z kupní ceny.
....
Tyto VOP se použijí na proces uzavírání smlouvy a na vztahy z uzavřené smlouvy mezi prodávajícím jakožto podnikatelem a kupujícím jakožto spotřebitelem ve smyslu platných právních předpisů. V případě, že kupující nakupuje zboží v rámci své podnikatelské činnosti, ustanovení těchto VOP se nepoužijí a prodávající si vyhrazuje právo vymínit si individuální podmínky uzavření smlouvy s kupujícím, který není spotřebitelem. Není-li ujednáno jinak, platí, že není-li kupujícím spotřebitel, odeslaná objednávka se považuje za návrh na uzavření smlouvy a kupní smlouva je uzavřena momentem doručení přijetí nabídky prodávajícím kupujícímu.
 #283807  od Fredouch
 před 7 lety
pro info, na základě čeho vyhodnotili, že do telefonu vnikla voda. Zvlášť je zajímavý ten senzor vlhkosti. Zabarvení je značně marginální.
Přílohy
16444163_10211701135902436_89054298_o.jpg
16444163_10211701135902436_89054298_o.jpg (104.28 KiB) Zobrazeno 2638 x
16409071_10211701136142442_1633351490_o.jpg
16409071_10211701136142442_1633351490_o.jpg (99.47 KiB) Zobrazeno 2638 x

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat