[1GB RAM=HM2014811, 2GB RAM=HM2014813]
 #283998  od prokji
 před 7 lety
Fredouch píše:pro info, na základě čeho vyhodnotili, že do telefonu vnikla voda. Zvlášť je zajímavý ten senzor vlhkosti. Zabarvení je značně marginální.
Já vidím že to vyhodnotili správně- koroze na tom krycím plechu je jednoznačně vypovídající. Radši ten dtest stopni- budeš za Kašpara...
.

Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk
 #284022  od Fredouch
 před 7 lety
Díky všem. To je právě něco, co mi hlava nebere. Netuším jak to takhle mohlo zoxidovat, jestli je to ne úplně šťastnou konstrukcí. Telefon (co vím) nebyl politý ani jsem s ním netelefonoval někde na dešti.
Každopádně to, že se vlhkost vysráží je asi možný vždycky.
 #284024  od prokji
 před 7 lety
Ono někdy stačí jen dlouhodobé/ opakované vlhké prostředí/ moje drahá například miluje telefonování z vany/ v kombinací s ne úplně dokonalou konstrukcí. Všimni si, že se ta oxidace šíří od USB konektoru.



Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk
 #284026  od Petplny
 před 7 lety
prokji píše:Ono někdy stačí jen dlouhodobé/ opakované vlhké prostředí/ moje drahá například miluje telefonování z vany/ v kombinací s ne úplně dokonalou konstrukcí. Všimni si, že se ta oxidace šíří od USB konektoru.

Seber ji ve vaně telefon a dej ji do ruky místo toho penis.... [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Odesláno z mého MI 5 pomocí Tapatalk
prokji se to líbí
 #284962  od JanHavlicek
 před 7 lety
VojtouNerCZ píše:u xiaomi store je dost problem s reklamaci. A vetsinou z duvodu jaky pises. Odvolaji se na vlhkost v mobilu. Preji pevne nervy a štěstí. Taky jsem tam chtel koupit RN3PRO, nicméně recenze mě odradily a radsi jsem si 2k priplatil a mam mobil z czc. tam jsem nikdy problemy nemel.
No problém je spíš záměna názvů s konkurencí, protože nevím, kde byste na nás mohl najít špatné recenze ohledně reklamací. Obecně se vždy snažíme vyjít zákazníkovi vstříc a pokud už musíme nějakou reklamaci zamítnout, pořizujeme fotodokumentaci, kde je jasně průkazné, proč jsme tak učinili. Já si myslím, že si pletete e-shopy.
Ostatně i na CZC ve spojení s Xiaomi najdete na dtestu stížnosti, ale ono je to způsobeno zkrátka tím, že reklamací chodí hodně, 99 ze 100 je oprávněných a opravených, ale na internetu je nejvíc slyšet jen o té jedné neoprávněné.
Fredouch píše:No hned po příchodu domů,...
Dobrý den, fotodokumentaci už jste obdržel, nicméně omlouvám se za prodlení, ještě zaurguju kolegy, aby s Vámi problém vyřešili a poptali v servisu možnost nezáruční opravy.
 #285342  od DavidDol
 před 7 lety
Tak včera mi Beryko reklamaci zamítnulo. I když mám přesně tu samou chybu, napsali, že je to poškození na základní desce a vzniklo pádem mobilu i když mi telefon nespadl už asi půl roku. Do zprávy pak akorát přidali fotky obouchaných rožků, ale fotku desky už ne. Lze se ještě nějak bránit?
jege se to líbí
 #291871  od j.jusko
 před 7 lety
Nie každý to takto berie. Stále ešte pouzivam mi2s ktora bola preflashovana za 3 roky uz ani neviem kolko krát a zamrzelo by ma keby odišla pamäť ešte stále som nenašiel adekvátnu náhradu.

Odoslané z X98 Air 3G(C6J6) pomocou Tapatalku
 #292060  od jseMTom
 před 7 lety
Ahoj, telefon mi zdá se dnes také odešel .. Mám verzi 2014811 .. Jediný rozdíl je, že mě tel. naběhne až na plochu a následně začne "nekonečně" ukončovat funkce : např. Proces android.process.acore byl bohužel ukončen .. Nahoře mi tel.hlásí, že simkarta není vložena .. když jsem stáhnul notifikační lištu a zapnul wifi, tak mi v Gplay proběhly aktualizace, ale přes nekonečné hlášení chyb se dál stejně nedostanu .. Je tel. mrtev, nebo jen polomrtev ???Jedinou upravou byl update na v7 přes aplikaci Aktualizace. Již ho mám po záruce a i kdyby nebyt tak mi kdysi spadnul a na to by jistě reklamaci svedli .. Díky za jakékoliv tipy
Přílohy
IMG_20170311_140914_HDR.jpg
IMG_20170311_140914_HDR.jpg (952.74 KiB) Zobrazeno 2214 x
IMG_20170308_194308_HDR.jpg
IMG_20170308_194308_HDR.jpg (1.18 MiB) Zobrazeno 2214 x
 #292066  od VMach3
 před 7 lety
Stačí obnovení továrního nastavení.
Na vypnutém telefonu stiskni a drž tlačítko hlasitosti nahoru a telefon zapni.

Máš-li MI-Recovery, zvol English - Wipe&Reset - Wipe User Data a po dokončení restart do systému
Obrázek

Máš-li TWRP recovery, zvol Wipe - Swipe to Factory Reset a po dokončení restart do systému
Obrázek
jseMTom se to líbí
 #301103  od papista
 před 7 lety
Přidávám se k ostatním. RIP Redmi2 813ka... stejně jako u mnohých Encryption Fail při startu. Půjde na reklamaci. Tuším, že jsem ho taky kupoval u XFS, tak uvidíme. je koupený firemně, takže se budu hádat co to půjde!
 #303110  od 35nikdo
 před 7 lety
Pred 14 dny mi na Redmi 2 "umrela" aplikace budik (rano nezazvonil) a ve stejny den vecer nefungovala ani "minutka", tak jsem telefon restartoval a od te doby tam porad dokola vyskakovaly hlasky o tom ze Whetstone spadnul a jeste nejaky core android proces. Telefon byl nepouzitelny, neslo prijmout hovor, precist SMS atd.
Pripojeni k Mi Phone Manager fungovalo vselijak. Asi na desaty pokus se mi z toho podarilo dostat i nejaka data.
Pak jsem zkusil Factory Reset, flashnuti stejne verze MIUI atd. a vzdy se to chovalo stejne - po nabehnuti cyklicke padani GUI a dalsich procesu.
Po par pokusech uz telefon vubec nereagoval na fastboot a nesel ani pres Vol UP + Power spustit do recovery.
Tak jsem ho prohlasil za mrtvy a koupil Redmi 4X.

Kdyz jsem si uz nastavil vsechno na Redmi 4X a mel trochu casu, zkusil jsem Redmi 2 pres fastboot znovu nahodit s novejsim TWRP a flashnout tam MIUI 8. Krome toho, ze jsem narazil na stejny problem, jako je popsano tady Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť (ale mam HM2014813), takze jsem musel prepsat identifikacni string v tom META-IMF/com/google/android/updater-script
Po tomhle update a Factory Reset najednou telefon zase funguje zcela bez problemu.

Predtim jsem tam mel MIUI 6, tak nevim, jake jsou rozdily mezi MIUI 6 a 8, ale je mozne, ze tam doslo k nejakemu prerozdeleni pameti (partitions) a ze jsou ted data zapsana nekde jinde a ne na vadne casti pameti (ale jelikoz do tech internich veci nevidim, tak varim z vody)
 #304556  od Mickie
 před 7 lety
Tak mám verzi končíci 813, včera jsem si vypnul mobil a pak už jen černa obrazovka nebo MI logo. Při čtení tohoto vlákna jsem se už začal smiřovat s koupí nového telefonu (záruka už je dávno pryč). Nějakým způsobem u mě postačilo recovery -> wipe all data -> reboot, tak uvidíme jak se telefonu dál povede.

Hodně štěstí ostatním.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat