[aries]

Odeslali jste už tel. na reklamaci do ibuygou?

Ano
5
12%
Ne
18
44%
Chystám se
3
7%
Nikdy
15
37%
 #127471  od tereza1
 před 6 lety
RisoDva píše:Ak by druhý display od nich fungoval normálne, bol by som šťastný, ale skôr si myslím že by bol najlepší originál display od xiaomi a nie od tej fake firmy. Niekedy sa objavia na chvíľu a niekedy to robí celý deň. Rád by som sa dopátral či je to chyba len displayu alebo to má aj niečo spoločné so softvérom.
Přesně tak, kopu se do hlavy každý den, že jsem nekoupila rovnou originál. Přítel a kamarádka si koupili originály a vše v pohodě, bez problémů.. Nojo, na takových věcech se nešetří, ale co už teď. Kamarád mi říkal, že si ani nemyslí, že to je tím displejem.. Ale přece se po jednom pádu všechno nezmění uvnitř..
 #127473  od RisoDva
 před 6 lety
Mne na display padli kliešte ale na druhej strane diplaya bola len veľmi malička vypuklinka, lenže mne sa ešte pri výmene podarilo poškodiť zadnú kameru, to budem objednávať tiež. Jeden nadšenec tohto fóra mi poslal dobrú stánku tak môžem potom posunúť aj vám
 #127474  od tereza1
 před 6 lety
Mně po výměně neostřil foták, ale to mi v servisu normálně bezplatně opravili.. Teď nechat vyměnit ten displej, no. Ale mám strach, že ani to nemůže. Tak jak to byl nejlepší telefon, tak se pro mě stává noční můrou a nejradši bych ho zahodila..
 #127480  od davfiala
 před 6 lety
tereza1 píše:Mně po výměně neostřil foták, ale to mi v servisu normálně bezplatně opravili.. Teď nechat vyměnit ten displej, no. Ale mám strach, že ani to nemůže. Tak jak to byl nejlepší telefon, tak se pro mě stává noční můrou a nejradši bych ho zahodila..
Tak nekupuj nejlevnější shitovní displeje. Kdybys koupila originální na dragon-tt.com, tak si měla klid.
 #128224  od kules
 před 6 lety
adam.roenschein píše:Zmyzela mi funkce v nastavení, možnost vývojáře :(
V nastavení- informace o zařízení-několikrát kliknout na řádek Miui,objeví se hláška a požadované možnosti v nastavení-další nastavení.
 #129155  od pheonixx
 před 6 lety
tereza1 píše:Tak mam vymeneny druhy displej, 2 dny a klid, nahony dotyk ani jednou. Ale senzor priblizeni je porad 'zakryty'.. Nereaguje. Kdyby nekdo vedel, co s tim, budu rada, ale to uz je to nejmensi, oproti tem dotykum :-)
Odpověď na tvou otázku najdeš zde: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť , je to celkem běžný problém který se dá úspěšně řešit.
 #308555  od SpeederBB
 před 4 lety
Tak to tady asi oživim, protože to vypadá, že tenhle problém úplně vymizel. Koupil jsem Redmi Note 4X a hned snad čtvrtej den mi padnul na šutr a sklo KO. Poslal jsem ho na výměnu jedný firmě v ČR podle referencí co jsem našel na netu. Telefon se vrátil, displej ukazuje krásně, na telefonu neni ani známka po zásahu, ale bohužel se mi začali objevovat duchové. Včera i dnes v jednom čase docela drsně. Obojí bylo v režimu, kdy měl telefon imho zvýšenou teplotu. Přes den v baráku, i když jsem ho používal intenzivně, tak nezablbnul ani jednou. :confused:
 #309630  od ferda.mravenec
 před 4 lety
SpeederBB píše:Tak to tady asi oživim, protože to vypadá, že tenhle problém úplně vymizel. Koupil jsem Redmi Note 4X a hned snad čtvrtej den mi padnul na šutr a sklo KO. Poslal jsem ho na výměnu jedný firmě v ČR podle referencí co jsem našel na netu. Telefon se vrátil, displej ukazuje krásně, na telefonu neni ani známka po zásahu, ale bohužel se mi začali objevovat duchové. Včera i dnes v jednom čase docela drsně. Obojí bylo v režimu, kdy měl telefon imho zvýšenou teplotu. Přes den v baráku, i když jsem ho používal intenzivně, tak nezablbnul ani jednou. :confused:
Urcite bych spis otevrel diskuzi pod Redmi Note 4X. Co se jinak meho problemu s phantom touches tyce, pomohla az reklamace. V CR mas pravo reklamace reklamace (jde o neco za co sis zaplatil a firma by mela garantovat, ze to bude OK.) Ovsem problem bude mozna s replikaci problemu, uvidis. Hodne stesti!
 #507150  od CZ.Kostra
 před 2 týdny
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 1 měsícem
Mám Poco X3 Pro a tento neviditelný prst se mi děje už asi dva týdny. Nevim co mam dělat jediné co vždy udělám tak že zařízení restartuju. Mamka má Poco X3 NFC a ji se to nestává. S telefonem jsem spokojený ale tohle mě opravdu štve:(
Také mám Poco X3 Pro a vypadá to, že tento problém vyřešilo zakázání aplikacím funkci "Obraz v obraze".
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat