[Smartwatch]
 #387957  od Anča
 před 5 lety
Je možné ze by to ten první telefon, kde hodinky jely porad nejak drzel? Jestli je potreba ten prvni mobil kde to bylo pripojeno dat do tovarniho nastaveni?? Dekuji
 #387961  od CUCU
 před 5 lety
Pokud páruješ ke stejnému účtu tak v tom by problém být neměl.

Odesláno z mého Redmi Note 3 PRO SE pomocí Tapatalk

 #387970  od Anča
 před 5 lety
Jenze ty hodinky jsou po factory reset. Tudíž tam zustaly asi ty stare a tyto nove to neveme. Nebo ja uz nevim co vse vyzkoušet. Mě prijde ze uz jsem udelala vše krome toho továrniho nastaveni telefonu.
 #387972  od Roy100
 před 5 lety
Ono je problém poradit takhle na dálku, obzvlášť když netušíme co tvůj přítel s nimi dělal, když je shodil, nahrání ciferníku nemůže mít takový výsledek jak popisuješ BTW jak se podařilo udělat FR a proč vlastně ho dělal?
 #387977  od Anča
 před 5 lety
Normalne je sparoval a pouzival. Pres N&F si změnil cifernik. Ktery mu naraz nejspíš odpojil hodinky a neslo to k nicemu pripojit.

Nesly vubec najit. Ani pres Mi Fit ani Gatgetbridge ani v N&F. Vyzkoušely jsme vice telefonu. A zkusily jsme FR, aby to bylo od zacatku jak pri koupi.

Zkusily jsme i starsi provedeni Mi Fit. I restart telefonu a vse co jsem se zde docetla.

Uz me napada jen ten telefon do tovarniho. Jen zase ztratit vsechno z mobilu kvuli tomu ze nevím jestli to bude mit nejaky vliv.
 #387978  od dudilek
 před 5 lety
Presne to som chcel napísať. Zmeniť ciferník nemôže mať za následok takúto katastrofu, takže ktovie čo s tým mimo toho porobil.

Ako sa hovorilo, aktívny blbec je horší ako triedny nepriateľ, takže chalan si mal hodinky užívať a nie rýpať sa v tom :)
 #387980  od Apik
 před 5 lety
Pres účet mi cloud Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť#/. Protože za předpokladu, že jsou spárované mobil do továrního nastavení nic nevyřeší.
 #387982  od Anča
 před 5 lety
Změna ciferniku neni rypani. To snad dela 90% aj vice majitelu hodinek. Ja je mam tez. Myslím ze neni potreba se do toho vic rypat. A delal jen to co jsem psala tot vse.

Blbe reci ma každý. Ja spis stala o radu. Ale dikec :wink:
 #387986  od Apik
 před 5 lety
Změna ciferniku není rýpani ale jistejší je měnit přes mifit. Mám uloženejch deset svých a výměna trvá tři vteřiny za provozu.
 #387987  od Anča
 před 5 lety
No tak v tom mi cloud jsme vytvorily učet a ten tam nic nema jak zadny mobil tak hodinky a nebo ja neumim hledat. Uz to fakt je na nastvani..
 #387988  od Anča
 před 5 lety
Jenze ja mam osvedcenou aplikaci N&F. Takze jsem mi fit ani nemela jen kdyz jsem pouzivala Mi Band 2. Navic ta appka cim dal vic bere baterku.
 #387992  od dudilek
 před 5 lety

Anča píše:Změna ciferniku neni rypani.
to naozaj nie je. Ale pri zmene ciferníku sa nič také čo si popísala nedeje, takže je otázka, čo tvoj priateľ urobil "navyše". Možno chcel zmeniť ciferník a "omylom" nahral nový fw, ktovie.

 #387993  od Roy100
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
No tak v tom mi cloud jsme vytvorily učet a ten tam nic nema jak zadny mobil tak hodinky a nebo ja neumim hledat. Uz to fakt je na nastvani..
OMG vytvořili účet a nic tam není, jasně když jste ho vytvořili až po té, je potřeba jít do účtu před katastrofou. Bude lepší když ve svém okolí najdete někoho, kdo těm věcem aspoň trochu rozumí, takhle to skončí brickem hodinek.
 #387994  od Anča
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Anča píše:Změna ciferniku neni rypani.
to naozaj nie je. Ale pri zmene ciferníku sa nič také čo si popísala nedeje, takže je otázka, čo tvoj priateľ urobil "navyše". Možno chcel zmeniť ciferník a "omylom" nahral nový fw, ktovie.
Ja jsem mu pri tom neasistovala. Je mozne ze se treba pri pridavani ciferniku klikl na neco jineho. To uz asi nezjistíme.

Ale když ja jsem omylem nahravala pres N&F fw tak mi to aspoň MiFit vzal. Ale mu nic
 #387995  od Anča
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
No tak v tom mi cloud jsme vytvorily učet a ten tam nic nema jak zadny mobil tak hodinky a nebo ja neumim hledat. Uz to fakt je na nastvani..
OMG vytvořili účet a nic tam není, jasně když jste ho vytvořili až po té, je potřeba jít do účtu před katastrofou. Bude lepší když ve svém okolí najdete někoho, kdo těm věcem aspoň trochu rozumí, takhle to skončí brickem hodinek.
Kdybych měla v okoli nekoho asi se tu jak blbec neptam.

Ja s nima ted nic nedelam. Jen se snažím najit radu co s tim a ctu.
 #388005  od Anča
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
Tak vlézt do Google účtu svázanýho z telefonem a odebrat oprávnění hodinek.
Psala jsem zpravzu. Dekuji.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 44

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat