[mido]
 #421096  od RaZzeR
 před 5 lety
Zdravím, u RN4 mi zcela přestal fungovat jack výstup. Sluchátky to není, vím určitě, že je to telefonem. Po zapojení je telefon vůbec nevidí, ani jiné. Zřejmě je tam nějaký špatný kontakt či se snad jako odporoučel celý... Otázka tedy zní, podléhá tato závada záruce? Bude mi vůbec uznána? Nerad bych ho poslal na záruku do servisu a on se mi za měsíc vrátil s tím, že tento druh závady do záruky nespadá a poslali mi ho neopravený zpět... S tím bych se rovnou zeptal, je nutné tam před odesláním mít nahráno původní MIUI jako při koupi? Já jen, že tam v současnosti mám Lineage. Příp. stačí jen zamknout Bootloader? Díky.
// Tak u záručáku ještě čtu, že rozsah záruky (mimo dalších) nenáleží v důsledku "opotřebení výrobku a jeho částí způsobené běžným užíváním např. opotřebení částí mechanických". Jako sluchátka používám, ale jen občasně. Nemyslím si, že bych jack svým používáním přímo odvařil... Tak nevím, no...
 #421107  od Petr-73
 před 5 lety
Zkus se ve zdířce pošťourat párátkem, nebo něčím podobným. Ale opravdu opatrně. Dole je taková "kulička" tak kolem ní.
 #421120  od rasto9966
 před 5 lety
Zaruku ti musia pocas dvoch rokov zo zakona umoznit a kedze koli tej poruche nemozes plnohodnotne pouzivat zariadenie je na nich aby ti ho opravili, v tomto smere by som sa nad tim ani nepozastavoval... Mechanicke poskodenie skor myslia nejake suchance na krytoch a podobne neopodstatnene reklamacie...
Ako ti bolo poradene precisti jack, anjlepsie ak nepomoze lahke posparanie vyskusaj vypnut telefon na sparatko namotaj male mnozstvo vaty a pokvapkaj jemne isopropil alkoholom, alebo kontoxom a tak precisti potom pockaj par minut lez to zaschne a zapni telefon. Ak to nepomoze tak uz iba reklamacia...
 #421148  od Gepa
 před 5 lety
Pokud se nepodaří vyčistit, tak bych to určitě reklamoval. Jedna věc je mechanické opotřebení a jiná věc je nefunkčnost zařízení, byť jde "jen" o sluchátka. Já na RN4 poslouchám hudbu téměř každý den přes sluchátka s kabelem, syn má stejný mobil a tráví několik hodin denně se sluchátky na hrách. Oba ho máme 1,5 roku.

... a když už bych chtěl mít jistotu, aby se nevymlouvali, tak bych neřešil zamknutí/odemknutí BL, ale custom ROM. I když to na záruku nemůže mít vliv, tak pokud tam pro servisáky dáš origo stock ROM, tak po záruce se vrátíš na svojí custom. To přeci není nejmenší problém.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat