[Smartwatch]
 #514483  od Surik4t4
 před 1 rokem
Když mají teď hodinky aktualizaci, mohl by si prosím tě zkusit stopky oproti stopkám v mobilu, jestli měří pořád jinak?
 #514487  od Surik4t4
 před 1 rokem
Tak to je super zpráva, jestli to opravili. Až se mi tomu nechce věřit, že by šlo u Xiaomi něco tak hladce. Zkoušel si to nechat běžet aspoň hodinu a půl, že?
 #514488  od ZaFr
 před 1 rokem
Jasný, běží to ještě teď

Odesláno z mého Mi 11 Pro pomocí Tapatalk

Surik4t4 se to líbí
 #514489  od ZaFr
 před 1 rokem
Aniž bych nad tím nějak přemýšlel, zjistil jsem úplnou náhodou, když jsem zapomněl telefon v autě a chtěl jsem platit hodinkami, že bez telefonu nezaplatím, platba neproběhla. Další obchod a s telefonem u sebe již platba OK. Myslel jsem si, že karta se nějak zkopíruje do hodinek a k placení nemusím mít telefon u sebe To je standardní chování u všech výrobců hodinek? Mám své první a u jiných modelů jsem to nezkoumal.

Odesláno z mého Mi 11 Pro pomocí Tapatalk

 #514490  od Surik4t4
 před 1 rokem
To určitě není standard. Platil jsem náramkem s mobilem v autě. Zkus to příště ještě jednou.
 #514494  od dudilek
 před 1 rokem
No jedine že by to bol nový xiaomi štandard.

So samsung a Garmin hodinkami sa dá platiť aj bez prítomnosti mobilu.
 #514506  od ZaFr
 před 1 rokem
Vydávám dementy na své předchozí prohlášení o nemožnosti platit bez přítomnosti mobilu v kapse. Dnes jsem to cíleně znovu zkusil a hodinky skutečně fungují samostatně. Předtím se stal asi nějaký jiný zádrhel, viděl bych to na pohyb ruky při načítání hodinek terminálem. Omlouvám se za paniku a sypu si popel na hlavu

Odesláno z mého Mi 11 Pro pomocí Tapatalk

 #514575  od ZaFr
 před 1 rokem
Měl jsem první Watch S1, které jsem měl s aplikací MiFitness spárované a měl jsem přidanou kartu, kterou jsem běžně platil. Hodinky jsem však ve lhůtě 14ti dnů vrátil, před tím jsem je odpároval v aplikaci a pak jsem kontrolou v hodinkách zjistil, že po odpárování byl automaticky zrušen PIN a nebyla zde žádná karta. Tudíž jsem to považoval, že je vše v pořádku. Koupil jsem nové Watch S1, které jsem v aplikaci spároval. Pak jsem zadal PIN a přidal kartu. Upřesňuji, že používám kartu Curve, ve které mám nahranou kartu Mastercard od České spořitelny. Tak jsem to měl i u prvních hodinek. V aplikaci karta je, v hodinkách ji také vidím. Když však zadám volbu zaplatit, přiložím hodinky k terminálu, tak platba v prvním kroku projde, na hodinkách se objeví že platba v pořádku proběhla, ale v terminálu je platba následně zamítnuta. Když zaplatím stejnou kartou mobilem, platba projde kompletně v pořádku. Nemáte někdo nějakou radu?
 #514636  od Surik4t4
 před 1 rokem
Factory reset hodinek, přeinstalovat Mi fitness a opakovat vše znova. Případně bych zkusil do Curve přidat jinou kartu, jestli máš. Nebo si založit rovnou účet zdarma u mBank nebo ČSOB a vyzkoušel bych přidat ty jejich Mastercard karty rovnou do hodinek. Za to nic nedáš, akorát ta karta nepřijde druhý den a pár dnů si počkáš.
 #514647  od ZaFr
 před 1 rokem
To je právě to, že jsem zkusil přidat do Curve jinou kartu ke druhému účtu také od ČS, a ta funguje :thinking: Evidentně zůstala ta první karta někde viset a nevím co s tím. Řešil jsem to i s podporou ČS a tam mi řekli, že ty platby vidí, že proběhly, ale že je terminály vždy obratem vrátily, takže vlastně vůbec neproběhly. U nich prý žádný problém nenašli, karta i účet jsou OK. Zatím se to pokusím vyřešit tím, že jsem si zažádal o novou kartu a jelikož jiná karta ke druhému účtu mi funguje, tak doufám, že nová k tomu hlavnímu, ze kterého platím, fungovat bude. Pokud to nepůjde, budu zkoušet, co jsi poradil. Každopádně dám vědět.
 #514656  od Surik4t4
 před 1 rokem
Tak tu první odeber z Curve a pak jí tam znovu ulož. To si zkoušel?
 #514666  od ZaFr
 před 1 rokem
Jasný. Žádná změna. Dokonce jsem smazal data app Curve i MiFitness a obě jsem smazal. Po instalaci nové přihlášení a přidání karet a opět nic. Uvidím, co nová karta. Už je na cestě

Odesláno z mého Mi 11 Pro pomocí Tapatalk

Surik4t4 se to líbí
 #514752  od ZaFr
 před 1 rokem
Tak problém vyřešen. Byla nějaká chyba u poskytovatele app a karty Curve. Napsal jsem na jejich on-line podporu, popsal jsem jim problém a oni mi druhý den napsali, že provedli u mého účtu nějakou úpravu, dle jejich pokynu jsem pak odebral kartu z MiFitness, opětovně jsem jí nahrál a platit již můžu.

Jen mě zarazily dvě věci:
1) abych platby po opravě řádně otestoval zašel jsem včera (v neděli) ke dvěma obchodníkům a platby prošly. Chtěl jsem následně zkontrolovat, jestli platbu uvidím v app Curve u karty, ze které byla platba provedena a nic. Z mého účtu, ke kterému karta patří také žádné platby nebyly strženy. Naopak před tím, když došlo k zamítnutí platby, ihned mi z app Curve přišla notifikace a zpráva o zamítnuté platbě a u karty jsem objevil předmětnou platbu a u ní "PENDING". Až dnes dopoledne se mi ty tři platby v app Curve postupně, asi během dvou hodin, zobrazily, ale doteď je nemám stržené ze svého účtu. Zobrazení platby v Curve a stržení hotovosti z účtu má takové zpoždění?

2) údaje na kartě, které si můžu zobrazit v apce se neshodují s údaji, které mám na kartě, která mi fyzicky přišla poštou, číslo karty je OK, ale datum expirace a CVC kód jsou jiné. Máte to taky tak někdo?? Když jsem dával kartu do app MiFitness, musel jsem použít skryté údaje karty z apky, protože ty z fyzické karty mi hlásily, že karta neexistuje....

Ale už platím, takže tralááá :laughing: :laughing:
 #514767  od ZaFr
 před 1 rokem
Už mi z těch hodinek drbne, jak na ně není spoleh. Po zásahu on-line podpory se mi platby podařilo zprovoznit a dva dny jsem vše v pořádku hodinkami zaplatil. Naposledy včera odpoledne. Když jsem platil dnes ráno na benzínce, dva pokusy neprošly - zamítnuto. Musel jsem zaplatit mobilem. Když jsem dorazil do Prahy, v kantýně jsem udělal další pokus a platba v pořádku. Musel jsem se do prodejny za 5 minut vrátit, abych něco dokoupil. Suverénně jsem nechal mobil v autě, že mi budou stačit hodinky a nic, platba opět zamítnuta. Došel jsem do auta pro telefon a po návratu, jelikož u pokladny nikdo nebyl, jsem s omluvou požádal prodavačku o ještě jeden pokus hodinkami. A platba prošla a byla schválena.
Fakt nevím, co dělám blbě. Vám všem, kteří hodinky používáte platby projdou vždy na 100%??
Jediné, co mě napadá, jestli při zlomení ruky při přikládání hodinek k terminálu a načítání čipu nedělám nějaký nechtěný pohyb. Budu se na to muset zaměřit. Když ale udělám pohyb s mobilem, tak mi to vyhodí chybovou hlášku "příliš rychlý pohyb", tak nevím, jestli to u hodinek platbu rovnou neodstřelí. NEVÍM. Jak jsem byl nadšenej, tak jsem pěkně rozčarovanej :astonished: :cry:
 #514781  od dudilek
 před 1 rokem
Nebude tam naozaj problém s tým, že hodinky chcú mať pri sebe mobil?

Skús nabudúce vypnúť BT na mobile a zaplatiť, či to pôjde...
 #514784  od ZaFr
 před 1 rokem
To už jsem jednou zkusil a šlo to. Dnes ráno opět dvě platby neprošly. Odebral jsem kartu z MiFitness, znovu jí přidal a další platba OK.
Napsal jsem opět na podporu Curve, tak uvidím, s čím přijdou. V nejhorším si zařídím účet u mBank nebo ČSOB

Odesláno z mého Mi 11 Pro pomocí Tapatalk
 #520260  od štír
 před 1 rokem
Dostal jsem Xiaomi watch s1 pro a aplikace z Google Play je neviděla. Pomohlo nastavení země Čína. Ale tím pádem zase nejde přidat platební karta. Neporadí někdo kdo tohle třeba vyřešil?
 #520284  od ZaFr
 před 1 rokem
Tady Ti, kamaráde, asi nikdo neporadí. Pokud se nepletu, S1 Pro jsou pouze China verze, zatímco S1 jsou i Global, takže je lze použít s NFV v našich končinách.

Odesláno z mého Mi 11 Pro pomocí Tapatalk

Surik4t4 se to líbí

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat