[Partnerský eshop]
 #475673  od luckinno
 před 3 týdny
Zdravím, mám problém, že som si objednal mobil z gearbestu. O pár dní som objednával ďalší, ktorý mi v pohode DPDčka doniesla. Asi po mesiaci keď mi nič nechodilo som si pozrel kde sa asi balík nachádza podla shipping number. Tam som zistil, že som bol dvakrát neúspešne kontaktovaný, bolo mi zanechané oznámenie, že balík sa nachádza na depe a že do 7 dní bude vrátený späť odosielateľovi. Hneď som tam volal, písal, že si preň prídem, ale bolo už po 18tej hodine a na druhý deň mi odpísali, že akurát v ten deň bol poslaný späť odosielateľovi. Kontaktoval som gearbest, ktorý mi odpísal, že balík sa asi niekde po ceste stratil alebo ja neviem čo sa s ním stalo. Chcel by som vedieť ako to býva v tomto prípade, ak DPDčka to proste len vrátila späť, bez toho aby ma kontaktovala.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat