[tissot]
 #425247  od freekarol
 před 5 lety
Tohle se mi stalo poprvé, že když po mě mobil chtěl zadat pin kod(normálně odemykám otiskem prstu), tak po zadáni pinu, jen naskočila černá obrazovka, ale mobil se neodemkl Musel jsem použít tlačítko power, abych obrazovku rozsvítil. Pomohl, až restart mobilu. Neví, někdo, v čem by mohl být problém. Aby se mi pak nestalo, že ani restart nepomůže a já se pak do mobilu vůbec nedostanu...
 #425257  od _jis_
 před 5 lety
Čas od času (náhodně) Android vyžaduje zadání pinu, i když odemykáš otiskem prstu. To je v pořádku.
Když se mobil zadáním pinu neodemkl, zkusil jsi pak vzápětí odemknout otiskem prstu? To jsi nezmínil.
Za většinu podobných problémů mohou doinstalované aplikace, takže pokud by se ti dotyčná aplikace někdy v budoucnu zbláznila dočista, tak bys jen restartoval mobil v SAFE MODE, kdy budou aplikace 3. stran vypnuté.
 #425259  od freekarol
 před 5 lety
Otisk prstu mě nenapadl, takže příště(doufám, že žádné nebude), vyzkouším. Stejně tak nouzový režim. Snad to opravdu bude dělat jen nějaká aplikace.
Naposledy upravil(a) freekarol dne 14 Dub 2019, 17:10, celkem upraveno 1 x.
 #425261  od _jis_
 před 5 lety
Ok, s tím otiskem prstu je to škoda, nejspíš by se ukázalo, že restart nebyl nutný.
 #425263  od šulda
 před 5 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 lety
nejspíš by se ukázalo, že restart nebyl nutný.
On obyčejný restart z času na čas ale nutný je.
 #425268  od _jis_
 před 5 lety
Nezbytný je pouze po každoměsíční aktualizaci, když nemáš root.
 #425271  od šulda
 před 5 lety
Taky po některých aktualizacích app, když se třeba nechce spárovat s jiným zařízením přes BT, když se nechce připojit k PC na přenos dat atd. Na to je mnohdy měsíc velice dlouhá doba a spousta lidí tyto nešvary řeší rovnou FR.
 #425287  od _jis_
 před 5 lety
Že je dobré nejprve zkusit restart, když něco prapodivně nefunguje, to je snad samozřejmé. To platí pro jakýkoliv počítač, což je i mobilní telefon.
Tvrzení, že někteří uživatelé řeší drobné problémy rovnou továrním resetem se mi nechce věřit. BFU totiž neví, co je tovární reset, navíc BFU drobné problémy zásadně ignoruje, nebo je považuje za normální, takové nicotnosti BFU z míry nevyvedou :-D
 #425294  od šulda
 před 5 lety
Zrovna za posledních cca 21 dní v práci tři BFU řešili zmiňované problémy popsané výše a ani jednoho nenapadl klasický restart, ale zeptali se a popudivě zareagovali na klasickou otázku - zkusil si to vole vypnout a zapnout :-D No Pegy už si vyčetl, zřejmě taky od BFU, že FR reset zabere na vše a ptal se co vše to obnáší. Po restartu zjistil, že ty BT sluchátka zase normálně spáruje. Včera, nebo předevčírem, když na jiném fóru řešil jeden připojení k PC a po dotazu na restart, zněla odpověď že restart PC nezkoušel ale že teda zrestartoval telefon a vše OK. Ono je to pro ně leckdy na fórech zavádějící :wink:
 #425297  od freekarol
 před 5 lety

_jis_ píše:Tvrzení, že někteří uživatelé řeší drobné problémy rovnou továrním resetem se mi nechce věřit. BFU totiž neví, co je tovární reset, navíc BFU drobné problémy zásadně ignoruje, nebo je považuje za normální, takové nicotnosti BFU z míry nevyvedou :-D
Pokud BFU provede FR, tak je sebevrah, vzhledem k tomu, kolik BFU nezálohuje svá data a ani je nemají v cloudu.
šulda se to líbí
 #425302  od _jis_
 před 5 lety
Přesně, ani nemusí dělat FR, stačí když mu mobil odejde do věčných lovišť a on chce své lokálně uložené nesmírně důležité a cenné kontakty zpět. Ne na SIM je jako pokročilý BFU neměl, to by u kontaktů nemohl mít fotky. Žádný účet nemá a pokud ho měl, nezná heslo, cloud stejně netuší co je. Řada z nás asi může přidat k dobru pár takových zkušeností, kdy se po nás v prekérní situaci chtělo nemožné.
šulda se to líbí

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat