[Xiaomi Mi Band]
 #497022  od ZaFr
 před 1 měsícem
Ahoj, dcera mi nahlásila problém s párováním náramku s app. Stejný problém popsán v přiloženém screenu. Setkal se s tím někdo? Nějaká rada, jak to opět zprovoznit? Doteď jí vše fungovalo. Mám vše zatím jen zprostředkovaně, dcera žije 100km daleko... Obrázek

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk


Naposledy upravil(a) ZaFr dne 22 Bře 2021, 18:18, celkem upraveno 1 x.
 #497028  od Shoxxx
 před 1 měsícem
Když jsem se nedávno díval, co všechno tvoří Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť (kvůli Mi Watch), tak jsem si všiml aplikace Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť, která řeší problémy s párováním (doufám, že parkování je jen chyba tisku :-D ).
Osobní zkušenost s ní ale nemám, jestli pomůže a náramek nakonec půjde spárovat.
 #497036  od dudilek
 před 1 měsícem
Fix it ale nerieši problém s mi fit, stačí si pozrieť popis, kde je na to upozornenie.

V ktorej aplikácii sa to snaží spárovať? Dúfam že v mi fit, pretože Zepp je pre amazfit náramky.

Náramok je nový? Ak nie, pôvodný majiteľ zrušil párovanie v mi fit na svojom konte?
Má aplikácia všetky povolenia vrátanie polohy a má prístupu na internet?
 #497038  od ZaFr
 před 1 měsícem
Upřesnění: Páruje s Mi Fit, od prvopočátku to je její náramek a spárovaný je s původním telefonem, doposud vše fungovalo a zřejmě po poslední aktualizaci nastal popisovaný problém. Dokonce má placenou verzi apky...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #497040  od Shoxxx
 před 1 měsícem
V níže přiloženém videu sice prvně náramek v MiFit odpáruje, ale následně už mu spárovat nejde. Po použití zmíněného 'Fix-it for Mi Band 2' náramek v MiFit opět spáruje.

 #497041  od dudilek
 před 1 měsícem
Platený mi fit? Tak to som ešte nežral.
 #497087  od ZaFr
 před 1 měsícem
Chyba na mojí straně, samozřejmě. Placená verze apky je Notify for Mi Band, která nefunguje samostatně a proto musí mít i Mi Fit... Nemám s tím osobní zkušenost, sám používám T-Rex a Zepp a takhle zprostředkovaně dopisováním s dcerou je to k ničemu. Asi to nechám, až za měsíc přijede. @Shoxxx Ten Fix-it nepomohl, ale díky. Až to budu mít v ruce, snad to nějak rozběhám. Díky všem.
 #497089  od Shoxxx
 před 1 měsícem
Jasně.

N&F pro MiBandy jsem vždy používal pro přehrání firmware, resource a fontů, než se čeština objevila oficiálně. Vždy mi stačil neplacený N&F. Kromě dvojky mám stále všechny MiBandy :smiley:

P.S. Ten první příspěvek (včetně nadpisu) můžeš upravit sám.
 #497092  od ZaFr
 před 1 měsícem
Aha, myslím, že to dřív nešlo. Opraveno
Díky


Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #500260  od playman22
 před týdnem
N&F funguje v pohode aj bez mifitu.. treba použiť freemyband verziu mifitu Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť tá vygeneruje hw kľúč a už nie je potrebný mifit. Keď použiješ staršiu verziu, možno ti pôjde v pohode spárovanie.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat