[Xiaomi Mi Band]
 #408344  od SpamerCZ
 před 2 týdny
Zdravím,

dostal se mi do ruky náramek MiBand3, který se choval zvláštně už od začátku. Po vyřešení všech problémů a zdárné aktualizaci na 2.2.0.14 fw, res, font. Náramek jako takový funguje, ale není možného ho připojit do MiFit 3.5.5 (upravená verze), protože se nedá přihlásit do samotné aplikace. Přihlášení je třeba udělat přes facebook a v tom je ten problém.

Píše to tohle (obrázek je z netu)
Obrázek

Ví někdo co s tím? Více méně vím v čem je problém, ale nevím jak vyřešit.. Mobil s kterým to má být propojené a ani náramek momentálně nemám u sebe. Potřeboval bych tedy zaručený tip, co bude fungovat, abych to udělal na první pokus =)

Tento kus náramku je stejně jedna velká záhada. Co fungovalo na jednom mobilu nefungovalo na druhém. Na jednom nešel náramek aktualizovat protože ho to nenašlo a na druhém to nešlo zase z důvodu, že mi to nedovolilo to tam nacpat přes Gadgtbridge. Pomohl až několikátý správce souborů i přesto, že vždy fungoval ten vestavěný. Momentálně je to v situaci, že s vlastním mobilem to propojím, ale s tím s kterým to má být propojené to nejde kvůli fb. Oba telefony jsou navíc Xiaomi redmi 4X =D
 #408411  od xpaulos2
 před 2 týdny
A problem je v tom ze treba cez Facebook, v modifikovanej sa prihlasuje cez xiaomi účet ostatné nefunguju, do Google sa dá cez tento postup možno po aj Facebook Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
 #408415  od SpamerCZ
 před 2 týdny
O tomto návodu na připojení přes google vím, ale nevyužívám.

Přes fb to vždy šlo. Všechny náramky MiBand3 vždy spojím s vlastním fb účtem a po aktualizaci všeho potřebného zruším spárování a poté náramek spojím s mobilem s kterým to má nadále komunikovat. Nikdy jsem ani ofiko MiFit nepotřeboval a vždy jsem pracoval rovnou na upravené aplikaci. Až u tohoto posledního náramku vznikl problém.

Vytvoření Xiaomi účtu v mém případě nepřipadá v úvahu, protože server zamítá mojí registraci už více než rok - důvod neznám.

Edit.:
Problém s připojením přes fb je vyřešen. Bohužel je v tom další záhada. Včera to nešlo a dneska jsem to vzal, spustil, dal přihlášení přes fb a ono se to přihlásilo. Nějak se to opravilo samo =D
 #410512  od dudilek
 před týdnem
Čo znamená nejde odobrať?
 #410513  od Suntour
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Čo znamená nejde odobrať?
Na mém profilu MiFit je BIP a snaží se ho MIFit připojit. Dám přidat zařízení. A tam mi svití červeně že BIP je spárovani Jsem vyzván, aby před párováním nového zařízení nejprve zrušil párování s Amazfit BIP. Dám zrušit párování. A BIP se neodebere. BIP fyzicky u sebe nemám...
 #410516  od Suntour
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Čo znamená nejde odobrať?
Pochopil jsem, že pred odebranim BIP je musi sparovat. Ale BIP uz nemam. Takze mam smulu ?
 #410518  od dudilek
 před týdnem
Najprv odober staré zariadenie (nemusí byť fyzicky v dosahu, veď ti ho mohli ukradnúť, či si ho stratil), až potom pridaj nové.

Urob predtým pre istotu reštart mobilu.

Ešte drobný detail, dúfam že pri tej operácii s pripojený na internet, keďže údaje o hodinkách sa ukladajú na cloud...
 #410524  od Suntour
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Najprv odober staré zariadenie (nemusí byť fyzicky v dosahu, veď ti ho mohli ukradnúť, či si ho stratil), až potom pridaj nové.

Urob predtým pre istotu reštart mobilu.

Ešte drobný detail, dúfam že pri tej operácii s pripojený na internet, keďže údaje o hodinkách sa ukladajú na cloud...
Jsem na Wifi, MiFit jsem preinstaloval, telefon restartoval ...zrušit párování nejde ...viz foto
 #410527  od dudilek
 před týdnem
A prečo robíš opačný postup ako som ti písal???

Najprv, opakujem najprv odstráň pôvodné zariadenie cez menu mi fit v profile. Až potom pridaj nové zariadenie.
 #410532  od Suntour
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
A prečo robíš opačný postup ako som ti písal???

Najprv, opakujem najprv odstráň pôvodné zariadenie cez menu mi fit v profile. Až potom pridaj nové zariadenie.
.
...srolovat dolui...aha ...dekuji moc

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat