[Smartwatch]
 #489273  od Tere
 před 5 měsíci
Zdravim, po prechodu z aplikace Mi fit na Zepp mi nechodi upozorneni na sms, notifikace mivaji dost dlouhe zpozdeni a nezobrazuje se jmeno volajícího. Tohle vse by teoreticky vyresila aplikace Amazfit tools, ale kdyz ji nainstaluju a zprovoznim, zacne se mi Zepp odpojovat od hodinek :( chjo, jde s tim neco delat?
 #489276  od Tere
 před 5 měsíci
Dle rad z jineho vlakna jsem nainstalovala k aplikaci Zepp jeste aplikaci Notify for Amazfit and Zepp a notifikace funguji lepe, ale stejny problem, original aplikace, ktera je přehlednější, se opet odpojuje, takze nelze nechat bezet oboje soucasne, uz jsem z toho dost zoufalá, bud spatne fungujici original aplikace nebo neprehledna neoriginal aplikace, oboje nejde :sob:
 #489279  od dudilek
 před 5 měsíci
Buď je problém v mobile alebo v tvojom nastavení.
Používal som amazfit bip s aplikáciou mi fit v kombinácii s tools n amazfit a všetko bez problémov.
Aktuálne používam amazfit GTR s aplikáciou zepp v kombinácii s tools n amazfit a opäť žiadne problémy.
 #489280  od Tere
 před 5 měsíci
Telefon mam Honor 7C, nevim, co jeste zmenit, aby to fungovalo...
 #489294  od maxov
 před 5 měsíci
T-Rex+Zepp+honor 8X, vše v pořádku chodí a nic se neodpojuje. Když se vzdali a znovu přiblížím, v pohodě se znovu připojí.
Je potřeba dát hodinky do továrního nastavení, odinstalovat apky. Znovu nainstalovat Zepp, vše mu povolit, v nastavení (aplikace-spouštění aplikací) u aplikace Zepp vypnout automatické řízení, v oprávnění aplikaci dát u polohy Zepp vždy (ne jen při používání). Provést nové párování. Nastavit u hodinek v aplikaci viditelnost na viditelný.
P. S. Žena má BIPy a pripojovala přes MiFit, změnil jsem ji apku na Zepp, postupoval podle uvedeného postupu a taky nemá problém.


Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk


 #489354  od Tere
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
T-Rex+Zepp+honor 8X, vše v pořádku chodí a nic se neodpojuje. Když se vzdali a znovu přiblížím, v pohodě se znovu připojí.
Je potřeba dát hodinky do továrního nastavení, odinstalovat apky. Znovu nainstalovat Zepp, vše mu povolit, v nastavení (aplikace-spouštění aplikací) u aplikace Zepp vypnout automatické řízení, v oprávnění aplikaci dát u polohy Zepp vždy (ne jen při používání). Provést nové párování. Nastavit u hodinek v aplikaci viditelnost na viditelný.
P. S. Žena má BIPy a pripojovala přes MiFit, změnil jsem ji apku na Zepp, postupoval podle uvedeného postupu a taky nemá problém.


Tak u me bohuzel katastrofa, zkusila jsem odinstalovat Zepp a reset hodinek a k Zepp ani Mi fit uz se hodinky nepripojily, zkousela jsem vse, nekolikrat odinstalovat, restart telefonu i bluetooth, proste konecna. Hodinky se pripojili jedine k neoriginal aplikaci Notify for...a ta je dost priserna. Notifikace ale umi. Prisla jsem tak o spojeni se Zepp, kde mam ulozena data za uplynuly rok 😭
 #489369  od maxov
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Tak u me bohuzel katastrofa, zkusila jsem odinstalovat Zepp a reset hodinek a k Zepp ani Mi fit uz se hodinky nepripojily, zkousela jsem vse, nekolikrat odinstalovat, restart telefonu i bluetooth, proste konecna. Hodinky se pripojili jedine k neoriginal aplikaci Notify for...a ta je dost priserna. Notifikace ale umi. Prisla jsem tak o spojeni se Zepp, kde mam ulozena data za uplynuly rok 😭
Abychom si rozuměli. Resetem hodinek myslíš tovární nastavení? Pokud ano a nepomáhá, je už asi chyba v HW :scream:
 #489373  od dudilek
 před 5 měsíci
Pred tým resetom bolo treba hodinky odobrať z účtu v aplikácii a až potom urobiť reset.

Pokiaľ v aplikácii sú stále spárované staré hodinky, nové (tie po resete) pridať logicky nepôjdu.
 #489376  od maxov
 před 5 měsíci
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 5 měsíci
Pred tým resetom bolo treba hodinky odobrať z účtu v aplikácii a až potom urobiť reset.

Pokiaľ v aplikácii sú stále spárované staré hodinky, nové (tie po resete) pridať logicky nepôjdu.
Po továrním nastavení se mi hodinky samy odeberaly ze Zeppu. Nehledě na to, že zrušit párování můžeš i u nepřipojených hodinek. Navíc Zepp umí přidat i více zařízení, ne jen jedny hodinky.
 #489381  od dudilek
 před 5 měsíci
Áno vie viac zariadení, ale nie 2 rovnaké.
 #489496  od Tere
 před 5 měsíci
Ahoj, dik za rady obema, hodinky jsem z aplikace Zepp odebrala, resetovala (coz bude root) a pak sparovala se Zepp - hura! Zjistila jsem, proc mi nechodily notifikace na sms - sice jsem to mela povolene v aplikaci, ale ne v telefonu, tam jsem vsechna opravneni zapla a vse funguje. Jediny problem ale asi nedoresim. A to zobrazovani jmena volajiciho. Nechapu, proc to aplikace nedela, ma pristup ke kontaktum zapnuty a zobrazi se jen cislo. Pritom u sms nebo messengeru to kontakt zobrazuje. Bohuzel k tomu nemuzu nainstalovat zadnou doprovodnou aplikaci (amazfit Tools ci Notify for), pac to se Zeppu nelibi a po odchodu od telefonu se zpet nepripoji (vyzkouseno i po vsech tech rootech a odinstalacich). Da se to s tim volajicim vyřešit nejak jinak a bez instalace dalsi apky, nez si zapamatovat stezejni cisla? Dik!
 #489510  od dudilek
 před 5 měsíci
No hurá, čiže problém medzi stoličkou a klávesnicou.... Neviem o akom roote to hovoríš, evidentne máš v dosť veciach hokej.

Problém so zobrazením mena volajúceho bol bug v staršej verzii, aktuálne to je už vyriešené. Základ je mať pre aplikáciu udelené všetky povolenia, ale naozaj všetky, vypnuté rôzne šetriče energie atď.
 #489512  od Tere
 před 5 měsíci
Ten root byla reakce na maxov a hokej v tom zas az takovy nemam, i kdyz bych na to mohla mit narok, vzhledem ke svemu veku a vzdelani v uplne jinem oboru, ne kazdy jsme totalne IT schopny. Vsechna povoleni mam. Takze jina rada? Idealne bez despektu, dekuji.
 #489515  od dudilek
 před 5 měsíci

Tere píše:resetovala (coz bude root)
Nie, reset nie je root.

Tere píše:Takze jina rada? Idealne bez despektu, dekuji.
Neviem radiť štýlom ňuňuňu aby som neurazil niekoho city, takže držím palce ostatným nech poradia.
 #489518  od Tere
 před 5 měsíci
O rady s urazkami fakt nestojim, nejde o to delat nununu, ale radit vecne a odpustit si osobni invektivy, coz evidentne neumite, takze dik za radu s odebranim hodinek z aplikace, ale pokud to neumite slusne, tak uz prosim ne a sbohem
 #489528  od VladaS75
 před 5 měsíci
Notify for... zobrazuje vše bez problémů. Zepp není moc spolehlivý ani podle hodnocení na GP
 #489546  od maxov
 před 5 měsíci
Nezobrazuje to jméno u všech kontaktů? Někde psali, že musí být tel. číslo ve formátu +420.....

Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk


 #500099  od Fazol.007
 před 6 dny
Hoj,
mozna spatne hledam, ale je zde na foru odkaz na upravenou ZEPP aplikaci pro BIPy? O notifikace se nebojim, pouzivam Tools & Amazfit.
Dik

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 462 uživatelů dne 16 Led 2020, 20:26

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat