Aha, tak to jsem netušil, to je dobre vědět.
[/youtube]
Právě že ne, jen "Litujeme, neexistují žádné aktualizované logistické informace." Do minulého týdne tam nebylo vůbec nic, jen, že na cestě. Když zadám sledovací číslo do 17track, tak zásilka nenalezena, tam se ani dnes nic nezměnilo.Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 3 letyPřesnější tracking nemáš? S popisem kde to je? Čím to posílali? Jestli to máš tady v Pardubicích na uzlu, nebo už na poště?
Zrejme je problem region. S ohledem ze jsou linky cz prodejcu, predpokladam ze je evropska varze, takze nastavit server na Czech. Yeelight nema regionalni blokovani tak tam funguje vse na vsech regionech. Kdyz je region spravny, staci pridat do Yeelight nebo MiHome, objevi se to automaticky v ty druhy aplikaci (pouzivaji stejne servery).Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiťpřed 3 letyAhoj,
mám doma dvě světla od Xiaomi Yeelight
1)Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
a
2)Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
Problem a s čím bych potřeboval pomoct. Je, že mě tyto světla nešli přidat do Xiaomi home pouze do Yeelight app
Potom co jsem přepnul Xiaomi home destinaci na Singapur tak jsem našel světlo "1", ale další stále nic.
PORADÍTE mě prosím co s tím, chtěl bych si udělat doma automatizaci.