[Xiaomi Smart Home]
 #493829  od Zuzzana
 před 3 lety
Čínská verze kamery 1296p 2k na germany region asi nefunguje. Kameru připojím, kartu načte, ale obraz se neinicializuje a skončí na 91%. Bez obrazu je jaksi kamera k ničemu. Mám ruskou verzi xiaomi home vevs 6.1.700.

Odesláno z mého MI 8 pomocí Tapatalk

 #493846  od Yarda_cz
 před 3 lety
Zrovna včera večer jsem po dlouhé době zkusil přepojit na DE, a jako poslední 2K kameru, a jak píšete, nenacte video, jinak připojená je. Takže jsem teď zpátky na CN, tam šlape relativně dobře. Příště to napište o den dříve, ušetřili byste mi hodinu šťourání v tom :joy: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:
 #493886  od ZaFr
 před 3 lety
Prosím o radu. Objednal jsem si z Ali Xiaomi zboží pro domácnost a doposud nepřišlo. Ve lhůtě jsem vyvolal spor o vrácení peněz, který zítra končí. Obchodník mi napsal, že zboží je již v ČR a mám prý spor ukončit. Pokud to udělám a zboží přeci jen nepřijde, tak pak už nemám na nic nárok? Je to tak? Jaké jsou v takovém případě ještě možnosti? Mám návrh obchodníka na zastavení sporu odmítnout a trvat na vrácení peněz? Co když mi peníze vrátí a pak zboží skutečně přijde? Máte s tímto nějaké zkušenosti? Poradíte? Nejde totiž o malou částku, nad kterou bych mávl rukou (4.100,- Kč) děkuji za rady

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #493888  od ZaFr
 před 3 lety
Od 11.12.20...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #493890  od ZaFr
 před 3 lety
Bylo to z CZ skladu a minule mi to samé zboží přišlo za týden. Před 5ti dny jsem byl Ali vyzván k potvrzení převzetí nebo vyvolání sporu.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #493892  od ZaFr
 před 3 lety
Tohle je aktuální tracking. Obrázek

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #493901  od fosiczka
 před 3 lety
Souhlasím, trvej na svým, peníze zpět :thumbsup:
 #493903  od ZaFr
 před 3 lety
Ok. Potvrdil jsem požadavek na vrácení peněz. A co když vrátí peníze, koupím to jinde a pak zboží dorazí? Posílat zpět je nesmysl a zaplatit to, když už to nepotřebuji....?

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk

 #493905  od Luko69
 před 3 lety
Ja som raz tak kupoval nabijacky, ale cena bola len okolo 20€. Tovar v lehote nedosiel, predajca mi peniaze vratil, ale nakoniec mi veci prisli. Kedze je tam tracking, predajca mi pisal, aby som mu vratil aspon cast penazi. Bolo by neferove nevratit, dohodli sme sa na 60% z povodnej ceny, za tie tri mesiace cakania. Nakoniec sme obaja boli spokojni. :-D
 #493909  od ZaFr
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Přesnější tracking nemáš? S popisem kde to je? Čím to posílali? Jestli to máš tady v Pardubicích na uzlu, nebo už na poště?
Právě že ne, jen "Litujeme, neexistují žádné aktualizované logistické informace." Do minulého týdne tam nebylo vůbec nic, jen, že na cestě. Když zadám sledovací číslo do 17track, tak zásilka nenalezena, tam se ani dnes nic nezměnilo.
Kontaktoval jsem PPL, tam mají jen elektronické číslo zásilky s uvedením, že čekají na doručení od dopravce Ecologistic. Ty jsem taky kontaktoval, a ti mi napsali, že zásilku nemají, kontaktovaly partnery v Číně (Yuntu express) a nenalezli stopy zásilky a prý pochybují, že jí prodejce poslal. Mám prý kontaktovat prodejce....
 #495012  od lasted
 před 3 lety
Zdravím, máte někdo tento termostat?
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
potřeboval bych poradit se zapojením, kdyby se někdo našel kdo by poradil budu rád. Případně musím sehnat elektrikáře.
Pro info, mám jen elektrokotel a vodní podlahovku. žádné čidla.... Za případnou pomoc díky
 #495091  od jirix
 před 3 lety
Ahoj,

mám doma dvě světla od Xiaomi Yeelight

1)Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
a
2)Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Problem a s čím bych potřeboval pomoct. Je, že mě tyto světla nešli přidat do Xiaomi home pouze do Yeelight app

Potom co jsem přepnul Xiaomi home destinaci na Singapur tak jsem našel světlo "1", ale další stále nic.
PORADÍTE mě prosím co s tím, chtěl bych si udělat doma automatizaci.
 #495092  od DaLanik
 před 3 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 3 lety
Ahoj,

mám doma dvě světla od Xiaomi Yeelight

1)Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
a
2)Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť

Problem a s čím bych potřeboval pomoct. Je, že mě tyto světla nešli přidat do Xiaomi home pouze do Yeelight app

Potom co jsem přepnul Xiaomi home destinaci na Singapur tak jsem našel světlo "1", ale další stále nic.
PORADÍTE mě prosím co s tím, chtěl bych si udělat doma automatizaci.
Zrejme je problem region. S ohledem ze jsou linky cz prodejcu, predpokladam ze je evropska varze, takze nastavit server na Czech. Yeelight nema regionalni blokovani tak tam funguje vse na vsech regionech. Kdyz je region spravny, staci pridat do Yeelight nebo MiHome, objevi se to automaticky v ty druhy aplikaci (pouzivaji stejne servery).
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 141

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat