Zdravím,
poraďte mi prosím, z ničeho nic mi přestala fungovat dotykovka na Redmi Notre 4 Global, zakoupeno v Alze, Reklamováno v Alze, reklamace zamítnuta kvůli "nadměrnémo prohnutí telefonu" . Předem říkám že krom pár drobných oděrek způsobených bordelem mezi krytem a mobilem nenese mobil známky žádného poškození, ani prohnutí. Mladík v Alze nevěděl absolutně která bije, pořád opakoval že jsou jenom zprostředkovatelé a že případnou stížnost musím řešit se servisem kde byl mobil na reklamaci. Se vztekem jsem tedy mobil odnesl domů a přemýšlím co dál? Myslíte že můžu poslat mobil na reklamaci do jiného servisu? Např. Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ? Nebo je někde záznam o tom že mobil byl reklamován? Nejde mi o žádný podvod, mobil je naprosto bez jediné známky poškození, je rovný, chci prostě mobil poslat do jiné firmy, s podvodníkama už nechci mít nic společného.
Děkuji za každou radu...
poraďte mi prosím, z ničeho nic mi přestala fungovat dotykovka na Redmi Notre 4 Global, zakoupeno v Alze, Reklamováno v Alze, reklamace zamítnuta kvůli "nadměrnémo prohnutí telefonu" . Předem říkám že krom pár drobných oděrek způsobených bordelem mezi krytem a mobilem nenese mobil známky žádného poškození, ani prohnutí. Mladík v Alze nevěděl absolutně která bije, pořád opakoval že jsou jenom zprostředkovatelé a že případnou stížnost musím řešit se servisem kde byl mobil na reklamaci. Se vztekem jsem tedy mobil odnesl domů a přemýšlím co dál? Myslíte že můžu poslat mobil na reklamaci do jiného servisu? Např. Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť ? Nebo je někde záznam o tom že mobil byl reklamován? Nejde mi o žádný podvod, mobil je naprosto bez jediné známky poškození, je rovný, chci prostě mobil poslat do jiné firmy, s podvodníkama už nechci mít nic společného.
Děkuji za každou radu...