VMach3 píše:Nehodlám se Eternal Team zastávat. Ale feedback toho prodejce sis měl zjistit před nákupem a podle toho se rozhodnou zda u nich koupit, a mizerná komunikace je Číňanům vlastní.
Jedná se o jednoho z největších prodejců přes mobily na AliExpress a s vysokým hodnocením přes 97%, tak asi úplně mizerný nebudou. Osobně jsem v minulosti u nich několik telefonů nakoupil, dokonce jsem i jednu objednávku rušil kvůli své chybě při objednávce, a nemám s nimi žádnou negativní zkušenost.
I u Goldway jsem zažil že telefon odeslali následující den po objednání, ale i poslední den Processing Time. Teď jsem s Goldway dokonce řešil zrušení objednávky a vrácení peněz, a to né z mé strany, a přesto to nešlo úplně hladce.
Hold nákup v číně i po těch letech co tam nakupuji není rutina, ale spíše adrenalinová záležitost.
Tak tomu teda neuvěříš ... Nakonec jsem to teda nestáhl a ti dementi mi poslali místo černého RN 4Global 3/32 ,
Stříbrný Redmi 3/32 a vzhledem k tomu, že mám 10giga mobilní Fup (firemní paušál) a vsude kde se teď pohybuju bez wifi Edge .. Tak je docela problém . No mě snad asi **** ... Za kolik ho Střelím ? jako funglovku nepoužitou ? Už tak budu ztratný ... ale aspoň nemusím tolik dokládat na RN 4Global
Edit : takže jsem otevřel dispute na částečný refund s tím že si telefon nechám a zkusím ho prodat u nás ...
Ale prodejce me žádá , ať uzavřu dispute , že ho můžu otevřít znova ... tak trošku se bojím, že když ho uzavřu tak už ho znova neotevřu a vyserou se na mě ... dost to smrdí scamem .. někdo s podobnou zkušeností ? Vyšli jste prodejci vstříc ?