[Partnerský eshop]
 #409828  od JIRDA
 před týdnem
Zdravím všechny. Potřebuji poradit. Ve dvou případech
1. Koupil jsem na GB 5 kartáčků OCLEAN AIR. Jeden se mě po aktualizaci zasekl .Pořád svítí s nejde spustit, připojit . Můžu jej používat jedině tak na ruční pohon. Otevřel jsem ticket a odepsali, že je vadný a nabídli mě 11 dolaru a že si ho můžu nechat.
2.Skoro stejný případ. Koupil jsem Mecool cca80 usd. Vůbec nefungoval - nabízí 20usd+ si nechat bezcennou krabičku nebo poslat do číny a pak pošlou novou. ale nemají ji skladem. Takže kdoví jestli.
Moc se mi to nelíbí.
Jak s nimi komunikovat, aby mě to poslali nové nebo vrátili peníze? Pomůže PAYPAL?
 #409885  od Lamax
 před týdnem
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před týdnem
Zdravím všechny. Potřebuji poradit. Ve dvou případech
1. Koupil jsem na GB 5 kartáčků OCLEAN AIR. Jeden se mě po aktualizaci zasekl .Pořád svítí s nejde spustit, připojit . Můžu jej používat jedině tak na ruční pohon. Otevřel jsem ticket a odepsali, že je vadný a nabídli mě 11 dolaru a že si ho můžu nechat.
2.Skoro stejný případ. Koupil jsem Mecool cca80 usd. Vůbec nefungoval - nabízí 20usd+ si nechat bezcennou krabičku nebo poslat do číny a pak pošlou novou. ale nemají ji skladem. Takže kdoví jestli.
Moc se mi to nelíbí.
Jak s nimi komunikovat, aby mě to poslali nové nebo vrátili peníze? Pomůže PAYPAL?
odporucam obrat sa na miestneho uzivatela cpa9 ktory pre gearbest robi, on Ti s tym iste pomoze, napis mu ,minimalne poradi ako postupovat
 #409886  od farnell
 před týdnem
Ja som pri reklamácii Lenovo Watch9 nepotreboval rady od nikoho a za hodinky mi vrátili plnú sumu.
Ako je to potom s prístupom GB, podľa čoho potom posudzujú reklamačné nároky?

Odoslané z Mi 8 Lite pomocou Tapatalku

 #410464  od Tymros
 před týdnem
Ahoj,
já sem koupil na Gearbest telefon, který se po 3 měsících pokazil, po domluvě jsem jim ho poslat do číny a trvalo skoro 3 měsíce než mi napsali, že nejde opravit a, že nový nemají skladem a ,že si můžu vybrat jiný telefon a dají mě slevu (cena vadného telefonu). Nový telefon je na cestě už 70 dní, v Gearbestu se pořád na něco vymlouvají, refundovat nechcou a na spor na paypalu je pozdě. Zkoušel sem uživatele cpa9 , ale ten dělá věci jen když si to koupéte přes jejich skupinu.
Takto zatím vypadá, že nebudu mít telefon ani peníze.
Nenech se ukolébat tím co píšou a hned otevři spor na paypal.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat