Tak opět musím oprášit téma. Problém se začíná objevovat čím dál častěji. Stane se, že dvakrát třikrát v rámci Timer úklidu vysaje byt a vrátí se do dokiny na nabíjení, které bez problému proběhne. Pak to samé a nabíjení neproběhne. Zajede do dokiny, zahlásí nabíjení, okamžitě vyjede, vrátí se opět zahlásí. Takto to opakuje několikrát a někdy se stane, že se chytí a někdy vyjede úplně a zahlásí chybu 13. Nemusím snad psát, že kontakty na vysavači i na dokině jsou čisté i odmaštěné. Někdy, když jsem doma, tak ho stačí zvednout a poližit na kontakty a nabíjení je OK. Už se mi stalo dvakrát i to, že po nahlášení chyby mi přišla notifikace a jelikož jsem nebyl doma, tak jsem zadal prostě na mobilu pokyn "Dock", vysavač na nabíječku najel a bylo po problému. Jak je vidno, vždy se podařilo problém vyřešit a vysavač funguje. ZATÍM!! Obávám se, že přijde čas, kdy nabíjení selže úplně a budu bez vysavače.
Podařilo se někomu, kdo řeší stejný problém, přijít na to, co to způsobuje a problém odstranil?? Ve vnějších kontaktech bych problém neviděl, takže by to mohl být mechanický problém uvnitř nabíjecí stanice, nebo ve vysavači, či v baterii... Zatím se mi vysavač nechce posílat do servisu a kupovat Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť za 40 € abych to vyzkoušel a zjistil, že v ní problém není, se mi taky nechce...
Podělte se o zkušenosti, pls. Díky