[Všeobecný pokec o všetkom]
 #295233  od snake33
 před 7 lety
Zdravím, uvažuji o koupi rychlovarné konvice, ale nevím jestli apk MiHome je alespoň v Angličtině, protože čínštinu je ještě učit nehodlám :D

PS: Pokud konvici už někdo máte, podělte se o zkušenost....díky
 #295238  od jenicekk
 před 7 lety
Mám. Apka je vlastně úplně na nic. Konvici používám každý den a aplikací vubec nepotrebuju. Plugin do mihome byl myslím částečně anglicky nicméně nějakým nedopatřením se po jistém update stala celá aplikace ryze čínská a po eng už není ani stopy ( na ios, na android verzi to bude možná jinak)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 #295240  od snake33
 před 7 lety
Tedy z chytré konvice se pro nás stala zcela obyčejná bez chytrých funkcí..... :(
 #295266  od jenicekk
 před 7 lety
Asi tak. Ta konvice nejde zapnout na dálku nebo tak něco. ObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
 #296109  od snake33
 před 7 lety
Tak jen pro dokončení příspěvku.

Konvici jsem chtěl koupit v prodejně Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť. Vzhledem k tomu, že informace o daném výrobku jsou u obchodníka značně nepřesné ( Prostřednictvím Wi-Fi je možné ovládat konvici skrze mobilní telefon), jsem do prodejny zavolal na linku "Informace o produktech". Telefon zvedla paní/slečna, která absolutně nevěděla o čem mluvím a na poznámku, že v popisu je mylná informace o konektivitě WiFi, konvice přeci komunikuje přes Bluetooth - mi odvětila, že to psal její machr kolega (ironicky) a že to jsou prostě chlapy. V tuto chvíli jsem o profesionalitě obchodu začal silně pochybovat. No pak následovalo ještě pár poznámek, že teď na mě nepřestane myslet, protože jsem se zeptal na otázku - kterou nečekala (Je MiHome v Angličtině, nebo v Čínštině?) A v nejhorším případě se půjdeme oba učit Čínštinu do školy.....WTF? Vážně?
Druhý den, mi paní volala a nadšeně oznamovala, že si kvůli mě aplikaci stáhla a že je v Angličtině a že si musím konvici objednat! (Přece strávila čas instalací aplikace). Na to jsem odvětil, tu jsem si stáhl již včera, ale jestli je i po spárování aplikace stále v Angličtině. A jestli po novém update (Android) není zase v Čínštině (viz. výše).
Paní/slečna :) řekla že se ozve a čekám do dnes.........
Nechápu, proč v obchodě, kde se chvástají profesionalitou, zastoupením v ČR, jediném Showroomu v ČR a předvádějí se svou jedinečností novinářům, pak zvedá telefon taková (bez urážky) pipka z Peny........
 #296117  od strom
 před 7 lety
Nejnenovala se slečna náhodou Johana Guzej? Psal jsem jim mail, kdy zhruba očekávají Xiaomi robota skladem a odpověď byla, že až bude skladem, tak bude u výrobku v eshopu napsáno, že je skladem :) Bylo to napsáno malinko tak, abych si připadal jako debil, nicméně to mělo zcela opačný efekt.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
danek84 se to líbí

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat