Tak jen pro dokončení příspěvku.
Konvici jsem chtěl koupit v prodejně Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť. Vzhledem k tomu, že informace o daném výrobku jsou u obchodníka značně nepřesné ( Prostřednictvím Wi-Fi je možné ovládat konvici skrze mobilní telefon), jsem do prodejny zavolal na linku "Informace o produktech". Telefon zvedla paní/slečna, která absolutně nevěděla o čem mluvím a na poznámku, že v popisu je mylná informace o konektivitě WiFi, konvice přeci komunikuje přes Bluetooth - mi odvětila, že to psal její machr kolega (ironicky) a že to jsou prostě chlapy. V tuto chvíli jsem o profesionalitě obchodu začal silně pochybovat. No pak následovalo ještě pár poznámek, že teď na mě nepřestane myslet, protože jsem se zeptal na otázku - kterou nečekala (Je MiHome v Angličtině, nebo v Čínštině?) A v nejhorším případě se půjdeme oba učit Čínštinu do školy.....WTF? Vážně?
Druhý den, mi paní volala a nadšeně oznamovala, že si kvůli mě aplikaci stáhla a že je v Angličtině a že si musím konvici objednat! (Přece strávila čas instalací aplikace). Na to jsem odvětil, tu jsem si stáhl již včera, ale jestli je i po spárování aplikace stále v Angličtině. A jestli po novém update (Android) není zase v Čínštině (viz. výše).
Paní/slečna :) řekla že se ozve a čekám do dnes.........
Nechápu, proč v obchodě, kde se chvástají profesionalitou, zastoupením v ČR, jediném Showroomu v ČR a předvádějí se svou jedinečností novinářům, pak zvedá telefon taková (bez urážky) pipka z Peny........