[SmartWatch]
 #455387  od Lamar
 před 4 lety
Pekný večer, mám problém so spárovanie GTR s apkou Amazfit. Vôbec mi nejde spustiť aplikácia po inštalácii, vypisuje mi chybu že sa nevie spojiť so sieťou, som pripojený na wifi, internet ide. Pri aplikácii MiFit robí to isté.
Vie mi niekto poradiť? Ďakujem
 #455415  od Luko69
 před 4 lety
Mne sa ten smejd nechce sparovat na Mi9, aj po resete atd... Na Mi8 nabehne okamzite. Skusal som ho samozrejme najprv odparovat na Mi8, odinstaloval som pre istotu aj Notify, ale na Mi9 nic. S tymito hodinkami sa aspon clovek nenudi, kazdy den iny problem. :-D
Miko.cz se to líbí
 #455416  od Lamar
 před 4 lety
Dnes ráno sa mi podarilo rozchodiť aplikáciu Amazfit a spárovať GTR. Včera večer bol možno nejaký výpadok, neviem. Ale ako sa hovorí, ráno múdrejšie večera :-D
Idem testovať GTR, pekný deň všetkým.
 #459611  od Luke96
 před 4 lety
Poraďte prosím.
Dal jsem GTR 42mm manželce. Nainstaloval Amazfit aplikaci, ta mi asi na popáté konečně přečetla QR kod z hodinek, a hodinky mi konečně ukázaly ciferník. Ale tím to končí. V aplikaci hodinky nejsou připojené. Připojit se nedají, když už je aplikace najde a na hodinkách potvrdím párování vyskočí chyba (viz.obr). Když je dám vyhledat v nastavení BT, tak je telefon vidí. Zkoušel jsem i několikrát factory reset na hodinkách a stále to stejné. BT na telefonu vypadá funkčně, vše ostatní funguje normálně.
Obrázek
 #459622  od kubo12312
 před 4 lety
Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť píše: Pre zobrazenie URL sa musíte prihlásiť
před 4 lety
Poraďte prosím.
Dal jsem GTR 42mm manželce. Nainstaloval Amazfit aplikaci, ta mi asi na popáté konečně přečetla QR kod z hodinek, a hodinky mi konečně ukázaly ciferník. Ale tím to končí. V aplikaci hodinky nejsou připojené. Připojit se nedají, když už je aplikace najde a na hodinkách potvrdím párování vyskočí chyba (viz.obr). Když je dám vyhledat v nastavení BT, tak je telefon vidí. Zkoušel jsem i několikrát factory reset na hodinkách a stále to stejné. BT na telefonu vypadá funkčně, vše ostatní funguje normálně.
Obrázek
Mám úplne rovnaký problém s hodinkami. Niekoľkokrát factory reset a keď už konečne mi ich nájde, odošle potvrdenie na hodinky tak potom vyskoci rovnaká hláška. Skúšal som už rôzne verzie Amazfit App.
 #459626  od Luke96
 před 4 lety
Díky. To mě taky napadlo.
Trochu hloupé, že nejde spárování přes bluetooth s aplikací nainstalovanou v telefonu vinou výpadku nějakého serveru kdesi v číně ....
 #459628  od JurmiCZ
 před 4 lety
Měl jsem stejný problém dneska, ale je to asi cca 2 minuty a už mi to jde. Asi dostalo více lidí stejný dárek :smiley:
 #459632  od Luke96
 před 4 lety
Nejspíš. Před dvěma lety jsem měl obdobný problém s elektronickou čtečkou knih :D
...Už se to chytlo.
 #459634  od dudilek
 před 4 lety
Luke96 píše:Díky. To mě taky napadlo.
Trochu hloupé, že nejde spárování přes bluetooth s aplikací nainstalovanou v telefonu vinou výpadku nějakého serveru kdesi v číně ....
Hlúpe to nie je, potrebujú si overiť či tie hodinky nie sú spárované k inému kontu... Je to ochrana pri krádeži.
 #460364  od Petropos
 před 4 lety
Zdravim,
k vánocům jsme si se ženou nadělili GTRka a GTSka.
Oba dva máme stejné mobily (Huawei P20lite), oba pro obsluhu hodinek používáme stejné aplikace - Amazfit a Notify.
Mé ženě její GTSka fungují naprosto spolehlivě, chodí jí notifikace, reagují na volání, počítají výkony.
Moje GTRka mají neustále problém s udržením spojení s Amazfitem, chvíli me funguje vše normálně, ale pak zjistim, že mi přestaly chodit notifikace (kroky počítají dál, s Notify jsou spojeny).
Když rozkliknu Amazfit, tak se nahoře roztočí kolečko "Připojování" a točí se pořád a nic se nepřipojí - do chvíle, než ručně vypnu BT a znova zapnu - pak se hodinky úspěšně připojí k Amazfitu a vše funguje. Na chvíli, pak se vše opakuje.
Nevíte někdo, co s tím - mě už došly nápady.
Před tím jsem používal Pace a ty fungovaly naprosto spolehlivě.
 #460375  od Luko69
 před 4 lety
Huawei nepoznam, ale skus pozriet v povoleniach, ci tam nemas nieco ako povolit Amazfit "Nastavenia systemu"
 #465949  od jenek
 před 4 lety
Prosím o radu.Zjistil jsem že mi v nabídce u hodinek chybí ikony setting,alarm.Odinstaloval jsem aplikaci amazfit.
Znovu nainstaloval.Potřeboval jsem QR code .Abych mohl hodinky spárovat ale když se nemám jak k tomu dostat když my chybí položka setting abych je dal do továrního nastavení.Jinak hodinky nejdou spárovat.Moc děkuji za radu.
Stalo se to když jsem změnil ciferník.Díky.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 1 uživatel :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 1 host (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 485 uživatelů dne 09 Kvě 2021, 17:10

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat