[Smartwatch 2nd gen]
 #434988  od Mr.Scully
 před 2 měsíci
Ahoj, dostal jsem od ženy tyhle hodinky, ale zdá se, že hodinky nebudou fungovat bez aplikace Amazfit a do aplikace Amazfit není vůbec šance se přihlásit. Setkal se s tím někdo? Je to trošku začarovaný kruh :-( Xiaomi účet mám, na web se úspěšně přihlásím (hodinky tam dokonce vidím v seznamu devices, asi se našly přes bluetooth), mám do účtu nalinkované i FB, Google, všechno. Přes aplikaci ale nefunguje absolutně žádná varianta přihlášení, pokaždé to spadne na "sign in failed", chyba 0119 nebo co. Vyzkoušeno na víc mobilech, víc verzích Androidu, není šance se do aplikace jakkoliv přihlásit. X-krát restartováno, přeinstalováno, vypnutá wifi/4G atd. atd. Vygoogloval jsem akorát to, že asi tak 26597 uživatelů mělo totožný problém, ale kromě různých extrémně složitých a pochybných workaroundů typu hongkongské VPN a registrace přes WeChat jsem nenašel žádné řešení. Nějaká idea, setkal se s tím někdo? Hodinky podle všeho fungují v pohodě, ale jen ukazují QR kód a radí nainstalovat Amazfit aplikaci. Jenže když se do ní nejde nijak přihlásit, tak to poněkud nemá smysl...

(Jsem na workaroundy zvyklý, mám i Mi robotický vysavač a ten začal fungovat, až když jsem v nastavení nastavil Mainland China... ale tady to vypadá na složitější problém).
 #435000  od Mr.Scully
 před 1 měsícem
Ofiko aplikace. Dneska přihlášení funguje napoprvé. Zdá se, že pondělí se v Číně nepracuje, nebo nevím. To nebyl minutovej výpadek, nešlo to celej den...

Nicméně aby nebyly jen dobré zprávy, tak přes noc, kdy hodinky jen tak ležely nepoužívané na stole, se vybily ze 100% na 29%. Super začátek. Bojím se je začít používat :-D
 #435001  od Puzzlehead
 před 1 měsícem
Mr.Scully píše:Ofiko aplikace. Dneska přihlášení funguje napoprvé. Zdá se, že pondělí se v Číně nepracuje, nebo nevím. To nebyl minutovej výpadek, nešlo to celej den...

Nicméně aby nebyly jen dobré zprávy, tak přes noc, kdy hodinky jen tak ležely nepoužívané na stole, se vybily ze 100% na 29%. Super začátek. Bojím se je začít používat :-D
To bude tím, jak se snažily připojit.

Odesláno z mého POCOPHONE F1 pomocí Tapatalk

 #435003  od Mr.Scully
 před 1 měsícem
Tak možná ten problém s přihlášením nebyl pondělkem, ale nějakým bugem vztaženým k účtu. Před chvílí mi zároveň přišla odpověď od supportu Amazfit, že "přihlášení jsme na vaši žádost opravili, zkuste to teď", takže těžko hádat příčinu.

Kaaždopádně pokud někdo bude mít stejný problém, tak to rovnou reportujte na [email protected], očividně to pomůže.

Pokud chcete poděkovat a finančně podpořit naši práci na překladech MIUI do CZ SK jazyka. Děkujeme!

Kdo je online

Ve fóru je celkem 0 uživatelů :: 0 registrovaných, 0 skrytých a 0 hostů (založeno na uživatelích aktivních během posledních 5 minut)
Nejvíce zde současně bylo přítomno 289 uživatelů dne 06 Led 2018, 12:49

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

Twitter @MIUICzech

MIUI KOMUNITA

Czech Slovak United-Kingdom Poland Russia Ukraine Italy Germany Spain Indonesia India Switzerland Bulgaria Brazil Portugal Slovenia France Greece China Turkey Hungary Israel Australia Thailand Bangladesh Saudi-Arabia Croatia Norway

O nás

MIUI CZECH & SLOVAK je oficiální fanpage MI.com pro Českou a Slovenskou republiku. Staráme se o překlady MIUI ROM do CZ a SK nejen pro všechny Xiaomi zařízení. Kontakt contact(at)miuios.cz

Naše překlady jsou chráněné licencí Creative Commons 3.0

cc by nc nd

Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko

pecat